Baarin kannatusmaksut
Mä pidän alistuvia miehiä miehinä, en luusereina. Luuserit on luusereita, eikä ne välttämättä oo alistuvia miehiä. Itellä jos tippaakaan löytyis alistuvaa puolta, niin saisin heti pillua. Sitä nyt vaan ei vittu oo. Sananmukaisesti
Itse asiassa nimenomaan maskuliinisessa submissiossa mua kiihottaa se, että mies on mua vahvempi ja mielellään myös isompi, miehinen, komea, upea, arjessaan itsevarma kolli, joka nyt tuossa vaan kehrää mulle kuin kissanpentu, antautuu palvelemaan, leluksi ja satutettavaksi, koska minä olen sen arvoinen, koska minä nyt vaan teen sen niin hyvin ja olen kuuma kun sadistinen pieni piru minussa pääsee irti.Kukapa nyt haluaisi orjakseen tai orjattarekseen luuserin? Hyvää palvelusväkeä on tunnetusti vaikea löytää, mutta siksi se onkin kultaa arvokkaampaa.
Harmi vaan,moni nainen ei itse näytä rooliaan sitten vasta vuoroisesti
No eivät osallistu itse tilanteessa juurikaan asiaan eikä ennen sitä panosta keskusteluun
Lainaus käyttäjältä: idänmusta - 15.04.2023, 23:42Harmi vaan,moni nainen ei itse näytä rooliaan sitten vasta vuoroisestiMiten tämä käytännössä näkyisi?
Tarkoitan jos tapaa jossain netissä jonkun niin eikö puhuminen ole kummankin puoleista vai alistuva pitää koko ajan puhua saamatta vasta kaikua?asioista tulee puhua eikä ekan viestin jälkeen suunnata sessioimaan kauemmaksikin...nyt en puhu ammattilaisista itse