Baarin kannatusmaksut
Jäin miettimään, miten kinkyvalokuvaus eroaa muusta valokuvauksesta?
Pieni varoituksen sana.Poistakaa kuvistanne Exif tiedot.
Suurin osa omista fantasioista on "mahdottomia" niin tykkään myös lavastaa sellaisia kuviin. Omat kuvat on yleensä sellaisia joissa on hetki juuri ennen tapahtumaa (esim. hetki ennen kaulan viiltämistä, hetki ennen ampumista, hetki ennen leikkausta/ruumiinavausta). Tai sitten hetki jälkeen jonkun tapahtuman (esim. hampaiden irrottamista, raiskausta, hirttämistä jne). Mutta näissä ei voida näyttää kyseistä tekohetkeä koska se on mahdotonta. En omista Photoshoppia tai muutakaan kuvankäsittelyohjelmaa niin kuvat ovat siinä mielessä aitoja ettei ihoa ole tasoiteltu tai kuvaa muuten siistitty. Ainoastaan ehkä rajattu eri tavalla. Itse tykkään kyllä kaikenlaisista kuvista, mutta piiskauskuvat mustelmineen on yleensä minulle liian rankkoja niin en käy koskaan katsomassa piiskatut peput-kansiota. Veri on kivaa kunhan se on ihon ulko- eikä sisäpuolella... Itse pidän myös paljon humoristisista kuvista joiden suhteen RR on kunnostautunut oikein kiitettävästi. Yritän itsekin saada välillä huumoria kuviini. Ei tämä kinkyily ole niin vakava asia. Usein teknisesti heikkolaatuisempi kuva jossa on hyvä idea sytyttää enemmän kuin teknisesti hieno mutta idealtaan keskinkertainen kuva.
......Sun kuvat on kyllä ilo silmälle, kuten myös RR:n kuvat.......
......Itse pidän myös paljon humoristisista kuvista joiden suhteen RR on kunnostautunut oikein kiitettävästi. ......
Sun kuvat on kyllä ilo silmälle, kuten myös RR:n kuvat
Ensimmäiset ”mopoilu kuvat” ovat ilmestyneet sivustolle.No sehän on varmaa kevään merkki.Ainoa asia mikä ihmetyttää on halu sulkea normaali elämä sivuston ulkopuolelle.Kissoilla,koirilla,maisemilla,mopoilla,ihmisillä normaali tilanteissa ei tunnu olevan paikka tällä.Samalla vaivalla kun kirjoitetaan erillinen ohje, miten varjellaan meitä näkemästä normaalia elämää.Olisi voinut laitta galleriaan vain kansion näille normaaleille kuville. Avattiinhan uusi galleria kun joku näki ”pippelin” kuvien joukossa. Jotenkin tuntuu että tässä on lähdetty liikkeelle siitä että ”normaali elämä” on kiusallista ja se koetaan häiritseväksi.Minusta kuitenkin ihmisten tulisi pystyä kertomaan myös normaalimmasta elämästään halutessaan kuvilla. Niin luonnon kauneudesta, omasta elämätilanteesta, harrastuksestaan, lemmikistä tai mistä tahansa itselle tärkeästä asiasta.Enkä ymmärrä miten tästä voisi olla haitta sivustolle.Enemmänkin katson että tällaiset kuvat lisäävät yhteisöllisyyttä, antaen pervoille kasvot.
Tuo Hassen ehdottama kansio, voisi minun mielestäni hyvin olla. Foorumin pääteema on kuitenkin kinkyily, ei se siitä miksikään muutu! Aivan samalla tavalla nämä "tosikinkyt" voi jättää katsomatta ne kuvat kuin mm. itse jätän väliin nämä eritekuva, jos niitä on. Tuollainen kansio voisi todellakin pehmentää foormin yleisilmettä, uuden ihmisen tullessa sivuille. Se voisi osaltaan kertoa että, aivan tavallisia ihmisiä ne kinkytkin on....Hyvä-ehdotus! Useimille kinkyily on kuitenkin osa-elämää...siihen mahtuu mukaan muutakin!!