Kirjoittaja Aihe: Varoitusten aiheet  (Luettu 37804 kertaa)

Dragonscorpio

• Uusi asiakas
  • *
  • Subpks:n Mestari ja Gubbe : )
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #75 : 16.09.2012, 23:11 »

Niin minä se olin, jonka tässä nyt julkisesti myönnän koska itse sitä huusit chatissa.En kylläkään mielestäni syyttänyt vaan kysyin suoraan että sinäkö sen kantelun teit en haukkunut taikka muutenkaan solvannut sinua saatikka kiistänyt asiaa pyysin jopa anteeksi silloin että epäilin sinua aiheetta , toista oli taas sinun käytöksesi. Jos koit asian syytökseksi niin kenenköhän mieli on vainoharhainen? Saatikka kun kerroit erään ystäväni olevan minun (sensuroitu). Tämä oli  oma näkökantani asiaan.
En tänne yleensäkään halua julkista riitelyä joten eiköhän kannata unohtaa sinunkin? Antaisit vaan minun nyt olla sekä jatkaisit omaa elämääsi, kuten minäkin aion tehdä :)

EN  edelleenkään osaa lainata!!

Varsinainen pelle, poistun nyt ensi viikoksi kertausharjoituksiin, on muuten upseeriharjoitukset, joten tuollaisiin tyyppeihin tuskin tulee edes törmättyä !

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #76 : 16.09.2012, 23:11 »
Voih, Ylläpito, pliii-iii-iiisss!
Antakaa meille jokin syy. Pelastakaa meidät demonisoimasta niitä nikkejä jotka ovat BDSM-baarin pelisääntöjä vastaan rikkoneet uhraten yleisen viihtyvyyden.
Banalisoikaa rikos selkeällä konkretialla ja antakaa meidän unohtaa tämä(kin) vääryys joka on meitä kohdannut taholta joka ei voinut vastustaa kiusausta, vaan lankesi käärmekieliseen kataluuteen (kaiketi?), jotta me muut voisimme tuntea olevamme parempia, ja näin voi(si)mme, ehkä, jatkaa ilman häpeäpaaluja ja joukkokivityksiä…vai oliko kyse mädistä tomaateista…
Älkääkä saattako minua kiusaukseen kirjoittaa ideologiasta ja yhteisöllissyydestä sekä oikean ja väärän, vastuun ja vapauden sekä vallan yhteydestä tässä Suomen ainoassa vakavasti otettavassa kinkynettiyhteisössä (sillä minulla olisi parempaakin tekemistä, ja niin teilläkin).
Älkääkä käännyttäkö meitä kirkasotsaisia jäseniänne (sinisilmäisiä idealistisiä typeryksiä) äänestämään näppiksillämme luikkien maanpakolaisiksi vieraiden valtojen ylläpitämien saittien pimeään ja kylmään syliin täältä kotoisten kateisten pervojen kainaloista.
Pelastakaa Leccis niin kuin olette pelastaneen nuo kaksi (muutakin) vihreän jalokiven metsästäjää jo aiemmin.
Sillä teillä totisesti on valta, vapaus ja oikeus, toivottavasti myös hyvää tahtoa. Aamen.

Ja hyvää yötä.

perapervo

• Vieras
« Vastaus #77 : 16.09.2012, 23:12 »

Niin minä se olin, jonka tässä nyt julkisesti myönnän koska itse sitä huusit chatissa.En kylläkään mielestäni syyttänyt vaan kysyin suoraan että sinäkö sen kantelun teit en haukkunut taikka muutenkaan solvannut sinua saatikka kiistänyt asiaa pyysin jopa anteeksi silloin että epäilin sinua aiheetta , toista oli taas sinun käytöksesi. Jos koit asian syytökseksi niin kenenköhän mieli on vainoharhainen? Saatikka kun kerroit erään ystäväni olevan minun (sensuroitu). Tämä oli  oma näkökantani asiaan.
En tänne yleensäkään halua julkista riitelyä joten eiköhän kannata unohtaa sinunkin? Antaisit vaan minun nyt olla sekä jatkaisit omaa elämääsi, kuten minäkin aion tehdä :)

Varsinainen pelle, poistun nyt ensi viikoksi kertausharjoituksiin, on muuten upseeriharjoitukset, joten tuollaisiin tyyppeihin tuskin tulee edes törmättyä !

Niin, sinun tekstisi ovat myöskin silmilleni sokeita :) Ei näemmä oppi mennyt kerralla perille kun oikeen kerrata pitää? En muuten koskaan olekaan pitänyt upseeriväkeä kovin välkkynä  ;)

Dragonscorpio

• Uusi asiakas
  • *
  • Subpks:n Mestari ja Gubbe : )
  • Galleria
« Vastaus #78 : 16.09.2012, 23:42 »

Niin, sinun tekstisi ovat myöskin silmilleni sokeita :) Ei näemmä oppi mennyt kerralla perille kun oikeen kerrata pitää? En muuten koskaan olekaan pitänyt upseeriväkeä kovin välkkynä  ;)

Siltäpä se vaikuttaa, että olet oikeassa, en todellakaan tajunnut vastauksesi alkupään metaforaa, mutta siitä voin melkein mennä takuuseen, että kaltaistesi luusereiden mielipiteistä tuskin kukaan on kiinnostunut.

perapervo

• Vieras
« Vastaus #79 : 16.09.2012, 23:46 »

Siltäpä se vaikuttaa, että olet oikeassa, en todellakaan tajunnut vastauksesi alkupään metaforaa, mutta siitä voin melkein mennä takuuseen, että kaltaistesi luusereiden mielipiteistä tuskin kukaan on kiinnostunut.

Niin, eiköhän sinunkin kannattaisi antaa asian jo olla? En minä sinulle ole pahaa käsittääkseni tehnyt. Jos sinulla vielä on jtn sanottavaa niin olen kyllä valmis asioista kansassi keskustelemaan.
EN jaksa tapella foorumeilla, ole sinäkin MIES äläkä myöskään tappele.
Oletko Mies...se jää nähtäväksi :)

Fixx

• Vieras
« Vastaus #80 : 17.09.2012, 00:25 »
Onko tässä nyt taustalla jatkeet munalle vai mikä helvetti? Kauheeta kitinää ja vieläpä aikuisten miesten taholta..ei ihan uskois että on mukamas fiksuja ihmisiä kirjottamassa.

Voi olla pätemis/hormonihäiriö, mutta veikkaan etteivät ole tosissaan. Ei kai kukaan voi tuollainen olla oikeasti kuin nuo muutamat tässä ketjussa, eihän?  ;D

Uniform

• Vieras
« Vastaus #81 : 17.09.2012, 02:31 »
Toistampahan itseäni: VMP!

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #82 : 17.09.2012, 03:02 »
Ja vieläkäään ylläpito ei ole vaivautunut kertomaan tarkkaa syytä taikka edes ketjua, josta sain varoituksen.

Niin paljon puhetta niin vähän tekoja...
Hyvä niin, molemminpuolin.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #83 : 17.09.2012, 03:05 »
Hetkinen...

nyt saan jotenkin sellaisen käsityksen mm:ssa Mr.Inathun kirjoituksesta että jos näen jotakin mikä sotii oikeuskäsitystäni vastaan tällä saitilla niin minun tulisi kääntää pääni ja kohdistaa katseeni johonkin "positiivisempaan". Haluatko että teen näin silloinkin kun joukko isompia ja vahvempia ja enemmän valtaa omaavia hyökkää jonkin heikomman ja puolustuskyvyttömämmän kimppuun?
Toki maailmassa on enemmön hyvää kuin pahaa, myös tällä saitilla, onneksi, muutenhan en jaksaisi elää enkä täälläkään pyöriä. Mutta ei se voi olla syy välinpitämättömyyteen jos kokee jonkin olevan pielessä. Voin "uhrata" oman mukavuuteni ja kaiken, myös tämän saitin ilmapiirin, sen vuoksi että avaan sanaisen arkkuni. Teen sen sen tähden, myös, että toivon joskus jos jonkinlainen vääryys kohtaa minua, tai niin koen, että löytyy jokin toinen rohkea joka uskaltaa avata suunsa ja puuttua. En halua että ihmiset/nikit leimataan häiritsijöiksi ilman selkeitä ja perusteltuja syitä, ja haluan kyetä puolustautumaan myös itse jos sellainen tilanne eteeni tulee.
Ja tällä kaikella, kuin myös aiemmilla viesteilläni, on tarkoitus analysoida syitä ja kartoittaa mahdollisuuksia konkreettisesti luoda sellaiset käytännöt joissa jokainen jäsen voi kokea tulevansa oikeudenmukaisesti kohdelluksi.

+1, olen mielummin altavastaaja joka nousee kapinoimaan kuin auktoriteetti ja arvostettu.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #84 : 17.09.2012, 03:21 »

Tyhmin kommentti koko ketjussa...ensinnäkin täysin offtopiccia ja toiseksi... Reserviupseeri koittaa keulia.. Buuhaahhha.. olen sitä itsekkin mutta ei ole kertaakaan tarvinnut kerrata. Katos mä oppisin kerralla.

Och samma på Svenska..

*27v olen tahkonut nekkaussaleissa eikä ikinä noin ylimielisiä pellejä kauaa kehän sisäpuolella näkynyt...sori oli ihan pakko, ja naamatusten totean saman myös ihan missä vaan ja koska vaan eikä mun tarvii edes hermostua tai olla uhkaava koska en pysty siihen naurultani joten tapaamisiin  >:D

PS katso edellinen postaukseni ja mieti.

Smooth

• Vieras
« Vastaus #85 : 17.09.2012, 06:54 »
Tähän vaiheeseen sanon että henkilökohtaiset kaunat ja välienselvittelyt ja siitä kumpuavat nimittelyt ja pullistelut eivät kuuluu foorumille.
Ne vaan on häpeällisiä lukea - myötähäpeällisiä.

« Viimeksi muokattu: 17.09.2012, 07:09 kirjoittanut Smooth »

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #86 : 17.09.2012, 07:37 »
En menisi poistamaan mitään.
Häpeällistä lukea - mikä se on? Viihdyttävää kylläkin jos kirjoittajat ja herjaajat kestävät, että heille saatetaan jopa nauraa.

Oletan, että olemme aikuisia myös lukutaidon ja itsetunnon suhteen. Ymmärrys siihen, että vittuilua voi tulla joiltakin tahoilta mutta siitä vain eteenpäin sen enempää niihin tarttumatta kiinni. Tai sitten antaa vastine joka pesee keljuilijan sanat mennen tullen.

Eihän tätä ketjua ole pakko lukea jos se häiritsee omaa siveellistä puhdasta elämää niin paljon että ei kestä.

Glori

• Vieras
« Vastaus #87 : 17.09.2012, 08:00 »

Eihän tätä ketjua ole pakko lukea jos se häiritsee omaa siveellistä puhdasta elämää niin paljon että ei kestä.

Ei ole kyse siitä että "ei ole pakko lukea". Kyse on siitä että emme halua foorumia paikaksi missä henkilökohtaisia kaunoja selvitellään, nimitellään, haastetaan riitaa tms. Sitä ON ikävä lukea.

Muuten ihmettelen kyllä sanavalintaa - miten siveellinen ja puhdas elämä liittyy siihen että harmittaa lukea ketjuja joissa riidellään? Kai se on sitten minunkin elämäni sellaista, koska minua sellaiset pännii. Minua pännii myös piilovittuilu, katkeruus joka värittää kirjoittelua, osatotuudet. Olisihan noita mutta tämä on jo OT:ta

LeatherM

« Vastaus #88 : 17.09.2012, 08:21 »
Voih, Ylläpito, pliii-iii-iiisss!

Hieno yöllinen rukous. Mutta minä vetoaisin myös teihin naisiin, teräväkielisiin, kirjoittajiin. Dissatkaa huono käytös, se toimii. Älkää valitko puolianne vaikka ylläpito olisi voinut tehdä mielestänne jotain paremminkin.

Minun horinani nuoremmat laittavat helposti vanhuudenhöperyyden piikkiin, mikä tietenkin on virhe. Lisäksi miehen mielipide tulkitaan usein pullisteluksi johon pitää ehdottomati pullistella takaisin. Siksi naiset.

Kannetaan peruskäyttäjän vastuuta ja jelpitään vähän tuota virheitäkin tekevää ylläpitoa.

subpks

• Asiakas
  • **
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
« Vastaus #89 : 17.09.2012, 08:25 »
Lainaus käyttäjältä: perapervo link=topic=3589.msg58946#msg58946 date=1347821774

Niin minä se olin, jonka tässä nyt julkisesti myönnän koska itse [b
sitä huusit[/b] chatissa.En kylläkään mielestäni syyttänyt vaan kysyin suoraan että sinäkö sen kantelun teit en haukkunut taikka muutenkaan solvannut sinua saatikka kiistänyt asiaa pyysin jopa anteeksi silloin että epäilin sinua aiheetta , toista oli taas sinun käytöksesi. Jos koit asian syytökseksi niin kenenköhän mieli on vainoharhainen? Saatikka kun kerroit erään ystäväni olevan minun (sensuroitu). Tämä oli  oma näkökantani asiaan.

Edit: lainaus korjattu by Smooth

Kun nyt kerran otit henkilökohtaisuudet esille...edellisessä viestissäni toin esiin huoleni siitä miten helppoa on vainoharhaisesti syytellä toisia vaikkapa varoituksista jos niiden saajalle on epäselvää mistä ne tulevat. Se miten olen "huudellut" chatissa, koin asian syytökseksi, et halua julkista riitelyä,  antaisin sinun vaan nyt olla sekä jatkaisin omaa elämääni ei poista sitä tosi asiaa että EPÄILIT minun olleen syypää varoitukseesi ja olit valmis kertomaan epäilysi minulle. Tälläistä ei olisi tapahtunut mikäli olisit saanut heti ilmoituksen että siitä ja siitä viestistä/ketjusta sait varoituksen. Uskon että näin voi käydä muillekin.

Mutta hyvää syksyn jatkoa sinulle, kerätään sieniä ja maistellaan omenoita!