Kirjoittaja Aihe: Varoitusten aiheet  (Luettu 37784 kertaa)

Angelika

• Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #60 : 15.09.2012, 17:06 »
mun mielestä nää pari munatonta foorumitrollia vois hapettaa hevon vittuun täältä ilmaa pilaamasta. Trollit erottaa miehistä juuri se pienen pieni ero, että Mies tulee esittämään nokkeluutensa kasvotusten kohteelleen.

Lisäys: Minulle ei ylläpidon tarvitse mitenkään perustella yllä olevasta mahdollisesti annettavaa varoitusta, koskapa ymmärrän sen hyvin ilmankin. Tämä johtuu siitä, että omaan ihan pikkiriikkisen aivotoimintaa. Viestini on erittäin henkilökohtainen ja ehkä jopa ikävähkö sävyltään. Tämän foorumin lisäksi voin kyllä sanoa nämä syvältä sydämestä kumpuavat sanaseni suoraan kohteilleen, kunhan tavataan.

Jatkossa yritän malttaa mieleni  O:-)

niin ja kiitos ylläpidolle, että jaksatte paimentaa
« Viimeksi muokattu: 15.09.2012, 17:47 kirjoittanut Angelika »

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #61 : 15.09.2012, 17:32 »
Hetkinen...

nyt saan jotenkin sellaisen käsityksen mm:ssa Mr.Inathun kirjoituksesta että jos näen jotakin mikä sotii oikeuskäsitystäni vastaan tällä saitilla niin minun tulisi kääntää pääni ja kohdistaa katseeni johonkin "positiivisempaan". Haluatko että teen näin silloinkin kun joukko isompia ja vahvempia ja enemmän valtaa omaavia hyökkää jonkin heikomman ja puolustuskyvyttömämmän kimppuun?
Toki maailmassa on enemmön hyvää kuin pahaa, myös tällä saitilla, onneksi, muutenhan en jaksaisi elää enkä täälläkään pyöriä. Mutta ei se voi olla syy välinpitämättömyyteen jos kokee jonkin olevan pielessä. Voin "uhrata" oman mukavuuteni ja kaiken, myös tämän saitin ilmapiirin, sen vuoksi että avaan sanaisen arkkuni. Teen sen sen tähden, myös, että toivon joskus jos jonkinlainen vääryys kohtaa minua, tai niin koen, että löytyy jokin toinen rohkea joka uskaltaa avata suunsa ja puuttua. En halua että ihmiset/nikit leimataan häiritsijöiksi ilman selkeitä ja perusteltuja syitä, ja haluan kyetä puolustautumaan myös itse jos sellainen tilanne eteeni tulee.
Ja tällä kaikella, kuin myös aiemmilla viesteilläni, on tarkoitus analysoida syitä ja kartoittaa mahdollisuuksia konkreettisesti luoda sellaiset käytännöt joissa jokainen jäsen voi kokea tulevansa oikeudenmukaisesti kohdelluksi.

Kyyberi

• Vieras
« Vastaus #62 : 15.09.2012, 18:00 »
Mun mielestä miehisyyteen tai aikuisuuteen ylipäätään kuuluu vastuunotto omista tekemisistään. Eikä aina olla suu mutrussa "noku noi muutki!".

Master T

• Vieras
« Vastaus #63 : 15.09.2012, 19:08 »
Seuraan keskusteluja liikaakin, mutta ilmeisesti liian vähän tajutakseni, mikä on ongelma. Joitain lienee kohdeltu heidän omasta mielestään väärin ja nyt sitten on tullut paha mieli... eikun haluavat puhua suurista periaatteista ja sananvapaudesta tai jotain semmosta.

Jos ylläpito katsoo jonkun viestin tai siitten viestittäjän toiminnan sellaiseksi, jota se ei halua sivuillaan olevan, sen tulee poistaa tai sulkea kirjoittaja ulos. On fiksua ja ystävällistä antaa varoitus, kuten tapahtuukin. Minä en ole onnekseni sivuston ylläpitäjä. Ikävä työ, mutta olen kiitollinen niille, jotka sitä tekevät. Itse lopettaisin käsittämättömät vittuilut heti alkuunsa, mutta siis kaikkien onneksi en ole sitä tekemässä, vaan keskustelu on saanut olla varsin vapaata. Jos joku kirjoittaa idioottimaisuuksia, hän ainoastaan tekee itsensä naurunlaiseksi. Typerät henkilökohtaiset herjaukset on tietenkin poistettava. Tässäkin ylläpito on huomattavasti liberaalimpi kuin minä olisin.

Minä kiitän sivuston ylläpitäjiä hyvästä ja asiallisesta linjasta. Keskustelua ei tyrehdytetä, mutta pahimmat idioottimaisuudet estetään.

Hieman ärtyneen kuuloista tuo oli, mutta kun ei ole subin subia lähellä tasaamassa.

Dominaattori

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #64 : 15.09.2012, 19:32 »
Ei muuten ole,sori vaan. Sieltä on poistettu sinun ja Dominaattorin? välinen viime öinen keskustelu osio.
Että näin ;)

Tsekaa sisäinen kellosi muuten...

Tosiaan sieltä on poistettu viestini joka oli vastaus Korsonaattorin  @0400 kännitestorooniseen(?) keulimisiin jonka postasin noin klo1100 jossa heitin kieli poskessa että tissiposkinen (luetaan neitimiäinen) lihapää (Archie Bunkerin vävypoijan kaltainen harmiton tunari) tekstisi pomppaa nyt pikkasen tupestaan ja korsonaattori voi pikkasen rauhoittua kun teksit tosian oli..juuri sitä Korso/Keravaa... vaikka kuinka ois Stadin klobbeja.. silti ei vaan bonjannut ja herkkänahkainen Nepo(?) oli poistamassa...

Nro4 löydetty...

Turha väittää että olis ollut muita koska muistan koska menin nukkumaan... mulle tuli herkkiä kuvaviestejä joiden kuviin runkkasin ja menin nukkumaan aikaisemmin,

Vahinko etten ehtiny lukemaan ennen poistoa. Sulta jäi jotain olennaista hiffaamatta jos hittasit siitä mun snagarikuitista jotain henkilökohtaista, mutta otan osaa. Itä-Vantaallakin tullu budjattua ja empiiristen tutkimusten perusteella ei pure toi kosrsonaattori kuittikaan, sori - Korsossakin tullut dokattua tuttujen prosenttimiesten kanssa joten noi tissiposkikuititkin valuu viemäriin ja Korso on loppupeleissä tylympi mesta kuin joku Kallio. Tää ei oo provo, kunhan totesin.

Rautalangasta väännettynä mun yöllisen postuaksen pointti oli että jos haastaa riitaa, saa varoituksen niin vittuako siitä marisemaan sen enempää kuin jos tulee oman länkytyksen perusteella turpaan nakkikiskan jonossa. Tästä tulee nyt taas mulle varmaan uus varoitus, mutta so what?

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #65 : 15.09.2012, 20:16 »
mun mielestä nää pari munatonta foorumitrollia vois hapettaa hevon vittuun täältä ilmaa pilaamasta. Trollit erottaa miehistä juuri se pienen pieni ero, että Mies tulee esittämään nokkeluutensa kasvotusten kohteelleen.

Lisäys: Minulle ei ylläpidon tarvitse mitenkään perustella yllä olevasta mahdollisesti annettavaa varoitusta, koskapa ymmärrän sen hyvin ilmankin. Tämä johtuu siitä, että omaan ihan pikkiriikkisen aivotoimintaa. Viestini on erittäin henkilökohtainen ja ehkä jopa ikävähkö sävyltään. Tämän foorumin lisäksi voin kyllä sanoa nämä syvältä sydämestä kumpuavat sanaseni suoraan kohteilleen, kunhan tavataan.

Jatkossa yritän malttaa mieleni  O:-)

niin ja kiitos ylläpidolle, että jaksatte paimentaa

Haasta oikeuteen ;-)

Master T

• Vieras
« Vastaus #66 : 15.09.2012, 20:21 »
Haasta oikeuteen ;-)

Tämä oli koko keskustelun paras kommentti. Todella hauska - ja kuvaava.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #67 : 15.09.2012, 20:40 »
Ei muuten ole,sori vaan. Sieltä on poistettu sinun ja Dominaattorin? välinen viime öinen keskustelu osio.
Että näin ;)

Tsekaa sisäinen kellosi muuten...

Tosiaan sieltä on poistettu viestini joka oli vastaus Korsonaattorin  @0400 kännitestorooniseen(?) keulimisiin jonka postasin noin klo1100 jossa heitin kieli poskessa että tissiposkinen (luetaan neitimiäinen) lihapää (Archie Bunkerin vävypoijan kaltainen harmiton tunari) tekstisi pomppaa nyt pikkasen tupestaan ja korsonaattori voi pikkasen rauhoittua kun teksit tosian oli..juuri sitä Korso/Keravaa... vaikka kuinka ois Stadin klobbeja.. silti ei vaan bonjannut ja herkkänahkainen Nepo(?) oli poistamassa...

Nro4 löydetty...

Turha väittää että olis ollut muita koska muistan koska menin nukkumaan... mulle tuli herkkiä kuvaviestejä joiden kuviin runkkasin ja menin nukkumaan aikaisemmin,

Vahinko etten ehtiny lukemaan ennen poistoa. Sulta jäi jotain olennaista hiffaamatta jos hittasit siitä mun snagarikuitista jotain henkilökohtaista, mutta otan osaa. Itä-Vantaallakin tullu budjattua ja empiiristen tutkimusten perusteella ei pure toi kosrsonaattori kuittikaan, sori - Korsossakin tullut dokattua tuttujen prosenttimiesten kanssa joten noi tissiposkikuititkin valuu viemäriin ja Korso on loppupeleissä tylympi mesta kuin joku Kallio. Tää ei oo provo, kunhan totesin.

Rautalangasta väännettynä mun yöllisen postuaksen pointti oli että jos haastaa riitaa, saa varoituksen niin vittuako siitä marisemaan sen enempää kuin jos tulee oman länkytyksen perusteella turpaan nakkikiskan jonossa. Tästä tulee nyt taas mulle varmaan uus varoitus, mutta so what?

Mullahan ei Korsonaattorin kanssa eikä Leccen nakkeluissa ole kantaa muutakun heitän bensaa liekkeihin. Mitä tulee muuhun ylläkirjoitettuun niin Kallio ei nyt mikään mesta ole mun kirjassa ole ollut vaikka tuttu onkin.
Ja en mä välitä näistä penaltyistäkään sen enempää kuin siitä että joku haluaa tulla eteen joogaaman.Jos haluaa kinata annan vastuksen jos näin koen. Snagarijonnossakin on kiva repiä turpaansa ja joskus ottaa sparriakin. Joten areena on vapaa kaikille, no rules.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2012, 03:09 kirjoittanut VSOP »

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #68 : 16.09.2012, 01:05 »
Onko tässä nyt taustalla jatkeet munalle vai mikä helvetti? Kauheeta kitinää ja vieläpä aikuisten miesten taholta..ei ihan uskois että on mukamas fiksuja ihmisiä kirjottamassa.
Mukamasnokkelat vittuilut on niiiiiin huomattu..samoin itsensä jatkuva ja tarpeeton korostaminen+marttyyrius- hankkikaa hei elämä jostain ja lopettakaa netissä mussuttaminen!

Elizabeth

• Vieras
« Vastaus #69 : 16.09.2012, 09:29 »
Tästä pikkusieluisesta vinkunasta tulee mieleen sianporsaat mutalammikossa. Ainoa ero on siinä, että tässä ei ole mitään viihdyttävää.

Uniform

• Vieras
« Vastaus #70 : 16.09.2012, 19:29 »
VMP!

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #71 : 16.09.2012, 20:14 »
VMP!
Kiitos syvällisestä annistasi tähän keskusteluketjuun.

Herra_Jack

• Vieras
« Vastaus #72 : 16.09.2012, 21:06 »
Tästä pikkusieluisesta vinkunasta tulee mieleen sianporsaat mutalammikossa. Ainoa ero on siinä, että tässä ei ole mitään viihdyttävää.

Minusta nuo possut näyttävät myös onnellisilta..  :love:
http://www.youtube.com/watch?v=NzrX9R5kfGo&feature=related
ja röhkivät tyytyväisyyttään:
http://www.youtube.com/watch?v=UkJznoO3SIg

Ja ettei ketju menisi liian vakavaksi katsotaanpa kuinka possun piparinmetsästys sujuu:  :)
http://www.youtube.com/watch?v=EUm-vAOmV1o&feature=related

perapervo

• Vieras
« Vastaus #73 : 16.09.2012, 21:56 »

+1

Itse ainakin jouduin kerran syytösten uhriksi että olisin muka ylläpidolle raportoinut jostain henkilöstä. Onko kukaan ajatellut tälläistä mahdollisuutta.? Vaikea siinä on itseä puolustaa kun vainoharhainen mieli syyttää asiasta jota en ole tehnyt eikä minulla ei ollut mitään mahdollisuutta näyttää tätä toteen jos varoituksen aihe jää varoitettavalle pimentoon. Asia kyllä selvitettiin chatissa kun mode ilmoitti varoituksen saaneelle aiheketjun mistä varoitus tuli.

Niin minä se olin, jonka tässä nyt julkisesti myönnän koska itse sitä huusit chatissa.En kylläkään mielestäni syyttänyt vaan kysyin suoraan että sinäkö sen kantelun teit en haukkunut taikka muutenkaan solvannut sinua saatikka kiistänyt asiaa pyysin jopa anteeksi silloin että epäilin sinua aiheetta , toista oli taas sinun käytöksesi. Jos koit asian syytökseksi niin kenenköhän mieli on vainoharhainen? Saatikka kun kerroit erään ystäväni olevan minun (sensuroitu). Tämä oli  oma näkökantani asiaan.
En tänne yleensäkään halua julkista riitelyä joten eiköhän kannata unohtaa sinunkin? Antaisit vaan minun nyt olla sekä jatkaisit omaa elämääsi, kuten minäkin aion tehdä :)

EN  edelleenkään osaa lainata!!

Edit: lainaus korjattu by Smooth
« Viimeksi muokattu: 17.09.2012, 06:45 kirjoittanut Smooth »

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #74 : 16.09.2012, 22:00 »
Ja vieläkäään ylläpito ei ole vaivautunut kertomaan tarkkaa syytä taikka edes ketjua, josta sain varoituksen.