Baarin kannatusmaksut
Jälleen muutamat henkilöt loukkausten kohteena ilman selkeää ilmaisua siitä millä viestillä ja millä tapaa olen loukannut. Täällä tuntuu olevan koko ajan joku loukkaantumassa jostakin viestistä oli se sitten aiheellista taikka yleensä ei. Miksi ylläpito menee toistuvasti näiden sarjaloukkaantujien ehdoilla, kun minä kirjoitan? Palstalla on oikeastikin loukkauksia kirjoittavia ihmisiä, jotka eivät tunnu saavan varoituksia.
Lainaus käyttäjältä: Leccare - 15.09.2012, 00:55Jälleen muutamat henkilöt loukkausten kohteena ilman selkeää ilmaisua siitä millä viestillä ja millä tapaa olen loukannut. Täällä tuntuu olevan koko ajan joku loukkaantumassa jostakin viestistä oli se sitten aiheellista taikka yleensä ei. Miksi ylläpito menee toistuvasti näiden sarjaloukkaantujien ehdoilla, kun minä kirjoitan? Palstalla on oikeastikin loukkauksia kirjoittavia ihmisiä, jotka eivät tunnu saavan varoituksia.Leccare hyvä, kaikille ei viestisi suinkaan aiheuta loukkaantumista vaan lähinnä kiusaantumista tai myötä häpeän tunteita - kuinka joku voikin olla noin pahvi!? ..tai - ou nou - TAAS toi on vailla elämää! Pitääks meidän muidenkin tietää siitä?!Ylläpito koittaa omalta osaltaan varmastikin pitää foorumin asiallisena ja ystävällismielisenä paikkana, jossa provosointi on toki sallittua tiettyyn rajaan saakka. Sinä taidat mennä tyylillisesti räikeästi yli. Oletko jo kokeillut hiekkalaatikkoa?Siellä voisit löytää tasoistasi seuraa ja vastinetta korkeille vaateillesi!Tsemppiä Sinulle Leccare!
....Sivustolla on myös henkilöitä, jotka mielellään lukevat tekstejäni. .....
.........Ystävällisin terveisinBDSM-baarin ylläpito
Kyselisin vielä onko hyvän tavan mukaista antaa varoitus tai bannit siitä, mitä yksityisviestien kautta tapahtuu.Käsittäisin, että pelkästään foorumilla näkyvillä olevat tekstit voisivat aiheuttaa mietinnän ylläpidossa.Kuitenkin tätä on tapahtunut, eli yksärien lähettämisestä on bannattu suoraan antamatta minkäänlaisia varoituksia. Varsinkin jos asia jota yksärissä puhutaan on totta mutta vastaanottaja ei halua nähdä itseään sellaisena...näin olen kuullut.
Kyselisin vielä onko hyvän tavan mukaista antaa varoitus tai bannit siitä, mitä yksityisviestien kautta tapahtuu.Käsittäisin, että pelkästään foorumilla näkyvillä olevat tekstit voisivat aiheuttaa mietinnän ylläpidossa.
Kuitenkin tätä on tapahtunut, eli yksärien lähettämisestä on bannattu suoraan antamatta minkäänlaisia varoituksia.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 15.09.2012, 07:50Kyselisin vielä onko hyvän tavan mukaista antaa varoitus tai bannit siitä, mitä yksityisviestien kautta tapahtuu.Käsittäisin, että pelkästään foorumilla näkyvillä olevat tekstit voisivat aiheuttaa mietinnän ylläpidossa.Kuitenkin tätä on tapahtunut, eli yksärien lähettämisestä on bannattu suoraan antamatta minkäänlaisia varoituksia. Varsinkin jos asia jota yksärissä puhutaan on totta mutta vastaanottaja ei halua nähdä itseään sellaisena...näin olen kuullut.Olen hyvin hämmästynyt edellisestä, jos se edustaa Omaa kantaasi.Jos mielestäsi yksityisviesti tai mikä tahansa muu tapa käyttäytyä sopimattomasti tai uhkaavasti toisia jäseniä kohtaan on sallittua, ei henkilöllä ole näkemyksesi mukaan minkäänlaista suojaa foorumilla sairasta käytöstä vastaan??Kannattaisi ehkä miettiä asiaa ihan yleisellä tasolla, olenko oikeasti vain herkkänahkainen vai onko muiden mielestä oikeutettua uhkailla vapaasti yksäreillä ketä tahansa, vain koska he ovat tällä foorumilla.Saa kommentoida-(:Robert
Varoitusperuste ilmeisesti koskee vain niitä yksityisviestejä mitkä kulkevat tämän paikan kautta?
Moikka,....Yksi punaisista langoista vapaaehtoistyössämme on luottamuksellisuus. Täällä on myös moitittu sitä ettemme kerro mistä varoitus tuli. Jos kerromme, mistä viestistä varoitus tuli, niin joku laskee tässä tilanteessa yhteen 1+1 ja katkeroituu viestinsä kohteelle kun tämä kuitenkin oli se raportoija. Toisaalta, raportoija ei aina ole viestin kohde. Voimmeko siis paljastaa, kuka teki ilmoituksen, tai mistä viestistä? Tässä mielessä olemme mielestämme vähän kuin puun ja kuoren välissä. Viestien raportointimahdollisuus on kuitenkin mainio työkalu sillä ylläpito ei mitenkään ehdi lukea kaikkia viestejä ja täten huomata sääntöjenvastaisia viestejä.Tässä tapauksessa Leccare tekee tässä itsestään uhrin, vaikka uhreja ovat ne muutamat käyttäjät, joita Leccare on mielestämme loukannut. Ehkä hän ei itse asiaa huomannut, mutta toivoimme että Leccaren saama huomautus (15%, joka ei vielä vaikuta mihinkään foorumin toiminnallisuuteen) pistää hänet miettimään kirjoitustensa sävyä ja vaikutusta muihin foorumin käyttäjiin tarkemmin. Emme halua että foorumista muodostuu kyyninen sotatanner, vaan paikka, missä kaikki viihtyvät, oli henkilö sitten veteraani tai juuri itsensä kinkymaailmasta löytänyt....Ystävällisin terveisinBDSM-baarin ylläpito
Leccare hyvä, kaikille ei viestisi suinkaan aiheuta loukkaantumista vaan lähinnä kiusaantumista tai myötä häpeän tunteita - kuinka joku voikin olla noin pahvi!? ..tai - ou nou - TAAS toi on vailla elämää! Pitääks meidän muidenkin tietää siitä?!
Kyllä selkeästä uhkailusta saa bannia. Ei foorumilla saa uhkailla - ei edes yksityisviestin turvin. Samalla tavalla - jos saat normielämässä kirjeen jossa sinua uhkaillaan, todennäköisesti viet sen poliisille etkä jää murehtimaan ja ahdistumaan yksikseen koska "tämähän on kirjesalaisuus". Ylläpito tekee päätökseti demokraattisesti - enemmistö tarvitaan.
Lainaus käyttäjältä: tillistallis - 15.09.2012, 00:33Moikka,....Yksi punaisista langoista vapaaehtoistyössämme on luottamuksellisuus. Täällä on myös moitittu sitä ettemme kerro mistä varoitus tuli...Tässä tapauksessa Leccare tekee tässä itsestään uhrin, vaikka uhreja ovat ne muutamat käyttäjät, joita Leccare on mielestämme loukannut......Ystävällisin terveisinBDSM-baarin ylläpitoMielenkiintoisia periaatteita... Jos oikein ymmärsin, niin asiattoman viestin ilmoittaja voi jäädä rangaistuksen saaneelle täysin pimentoon? Tuleeko rangaistuksen saaneelle kuitenkin selväksi tietty viesti, joka on koettu loukkaavaksi tai uhkaavaksi? Jos näin ei tapahdu, niin menettelemme väärin.Peilaan tietyistä syistä menettelyä yhteiskuntamme oikeusjärjestykseen ja sen kantaviin periaatteisiin. Fair trial on yksi sellainen. Meillä hyvin harvoin suojellaan oikeudenkäynneissä esim todistajan henkilöllisyyttä. Syytetyn on voitava saada puolustaa itseään esitettyjä syytteitä vastaan. Hänen on voitava tietää, mistä syytetään ja mitkä ovat todisteet. Hänen on voitava myös esittää kysymyksiä asiassa. Näin pitkälle toki ei tarvitse tällaisella foorumilla mennä, mutta edelleen olen sitä mieltä, että vaikka moderaattoreita olisi sata tekemässä päätöstä siitä, onko jokin toiminta ollut sopimatonta tai loukkaavaa, niin se ei riitä, vaan syytettynä olevalle tulee yksityiskohtaisesti ilmoittaa mistä syytetään ja kuka syyttää.Mikäli asia on niin vakava, että ilmoittaja tai loukkauksen kohde joutuu pelkäämään turvallisuutensa puolesta, on asia vietävä poliisin tietoon. Uhkaaminen on rikos myös netissä samoin kuin kunnianloukkaus. Avoimuus ja oikeudenmukaisuus ovat asioita, joita tulee puolustaa. Minun näkemykseni on, että luottamuksellisuus etenkin rangaistuksia jaettaessa jää kyllä avoimuuden ja oikeudenmukaisuuden alle. Ketjussa on myöhemmin viitattu uhkailuun... Tämä on asia joka mielestäni kuuluu viranomaisille, eikä ylläppidolle. Uhkailu on asia, johon tulee suhtautua vakavasti. mielestäni sellaiset asiat kuuluvat viranomaisille, olkoonkin, että se on tapahtunut jollain kinkyfoorumilla. Pitää myös muistaa, että väite uhkailusta saattaa itsesään olla rangaistava teko. Yritin tuolla virittää pohdiskelua siitä, mitä arvoja puolustetaan minkäkin kustannuksella. Onko esim luottamuksellisuus arvokkaampaa kuin oikeudenmukaisuus ja avoimuus.
Moikka,....Yksi punaisista langoista vapaaehtoistyössämme on luottamuksellisuus. Täällä on myös moitittu sitä ettemme kerro mistä varoitus tuli...Tässä tapauksessa Leccare tekee tässä itsestään uhrin, vaikka uhreja ovat ne muutamat käyttäjät, joita Leccare on mielestämme loukannut......Ystävällisin terveisinBDSM-baarin ylläpito
Avoimuus ja oikeudenmukaisuus ovat asioita, joita tulee puolustaa. Minun näkemykseni on, että luottamuksellisuus etenkin rangaistuksia jaettaessa jää kyllä avoimuuden ja oikeudenmukaisuuden alle.