Baarin kannatusmaksut
Hmm.. en ole tämän chatin aktiiviikäyttäjä, mutta jokasessa chatissa missä on vakituisia käyttäjiä on sama ilmiö: ei sitä itse aiheesta jaksa vääntää tuntitolkulla joka päivä. On siis luontevaa, ja oikeutettua, että myös arkisista asioista puhutaan. Omalla vastuulla on se, että tuo mukaan keskusteluun niitä aiheita jotka kiinnostavat ja joista haluaa juuri silloin jutella, ja toivoa, että joku samanhenkinen sattuu olemaan paikalla.Chat, palsta ja yhteisö olemme me.
Itse näen tuon chatin kevyempänä jutustelupaikkana, säilyy foorumin keskustelujen taso korkeampana Voi siellä puolestani jauhaa mitä kukin nyt sattuu sillä hetkellä haluamaan...ja on siellä toisinaan tarinoitu vähän perusteellisemminkin jostain jopa kinkystäkin aiheesta. Mutta että vain ja ainoastaan...ei se nyt vaan niin mene vaikka kuinka kinkyttää ja piiskattaa ja pervoiluttaa, lisäksi on aina nälkä ja koko ajan jano. Ja mikä olisi pervompi keskustelunaihe chatissä tällä sivustolla kuin arkiset asiat? Tosin...sopivan pervon aiheen ilmaantuessa saatan nyrjähtää mukaan keskusteluun itsekin.
Pissafettareiden iloksi ainakin pissaamisesta siellä näköjään puhutaan aika usein Ei kylläkään kovin älyllisesti. Minkään valtakunnan chatti nyt vaan ei mitenkään sovellu älylliseen keskusteluun.
Ja väittäisin kyllä, että chätissä puhutaan yllättävän paljon kinkyjä. Enemmän kuin esim. Cityn chätissä aikoinaan.
Joten Klaukkalalaiset, Keravalaiset, Riihimäkeläiset ja muut radan varrella majailevat "Stadilaiset" jotka asutte joko yksinhuoltajina taikka muuten vaan omassa aikaansaamassanne sotkussanne ei kannata ottaa tästä hirveemmin itseensä kuitenkaan minkäs te omalle mielikuvituksettomuudellenne ja rohkeuden puutteelle voitte ..harmaassa massassa on helppo olla onnellinen(?), ja mä oksennan moisessa.