Baarin kannatusmaksut
Onneksi kuitenkaan rikoksesta epäillyn pätevyyttä järjestää BDSM henkisiä tapahtumia ei kyseenalaisteta tällä kertaa. On se kummallista ettei Paalanen itse näe ristiriitaa siinä, että on edes osallistumassa, saati pääjärjestäjänä HÄKKI ry:n tapahtumatoiminnassa. Aiemmissa edesottamuksissaan henkilö itse on vaatinut jos jonkinlaista porttikieltoa ja organisoinut boikotteja samankaltaisessa tilanteessa ja jopa sen jälkeen kun tilanne ohi ja tuomioita ei ole annettu. Jos käyttäisin Paalasen omaa lähestymistapaa oman tapauksensa tarkasteluun, sanoisin että:”Tällaisen epäilyn kohteen tulisi ymmärtää pysyä tapahtumista poissa tai jos ei itse ymmärrä, niin scenen tehtävä on estää pääsy sellaisiin. Uhria on kuunneltava ja myös tälle on varmistettava turvallinen mahdollisuus osallistua tapahtumiin pelkäämättä joutuvansa ahdistelijansa eteen haavoittuvassa tilassa.”HÄKKI ry osoittaa jälleen sisäisen mädännäisyytensä näyttäen, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset ja ettei ”hyvien tyyppien” tapauksessa uhrien oikeuksilla turvalliseen tapahtumaan tai henkisellä hyvinvoinnilla nähdessään epäillyn jatkavan toimintaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ole merkitystä. Yllätys tämä ei ole, mutta niin kaksinaismoralistista kuin vain olla voi. Voinkin siis suositella osallistumista 5. Häkin leikkimiittiin helmikuussa. Turvallisuuden takaa Tommi, joka tietää miten hommat hoidetaan turvallisesti, konsensuaalisesti ja ketään vahingoittamatta.
Häkki käyttää yliopiston rahoja antaakseen yhden raiskauksesta epäillyn järjestää juhlia opiskelijoille, samalla kun muut raiskauksesta epäillyt canceloidaan perusteellisesti? Mitä aikoja elämmekään.Voisiko tämä olla uuden trendin alku? Pohdin josko häkin ystävyysjärjestöissä olisi myös raiskauksesta epäiltyjä jäseninä. Rsyke, Helsinki Shibari, oletteko kuulolla? Tämä olisi hyvä hetki antaa näiden epäiltyjen järjestää teille bileet 💡
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 25.01.2023, 08:36HÄKKI ry osoittaa jälleen sisäisen mädännäisyytensä näyttäen, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset ja ettei ”hyvien tyyppien” tapauksessa uhrien oikeuksilla turvalliseen tapahtumaan tai henkisellä hyvinvoinnilla nähdessään epäillyn jatkavan toimintaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ole merkitystä. Häkki ry ei ole vielä tehnyt asiasta päätöstä suuntaan tai toiseen, vaan asian käsittely on kesken.
HÄKKI ry osoittaa jälleen sisäisen mädännäisyytensä näyttäen, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset ja ettei ”hyvien tyyppien” tapauksessa uhrien oikeuksilla turvalliseen tapahtumaan tai henkisellä hyvinvoinnilla nähdessään epäillyn jatkavan toimintaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ole merkitystä.
Lainaus käyttäjältä: Chibikisu - 25.01.2023, 17:38Häkki käyttää yliopiston rahoja antaakseen yhden raiskauksesta epäillyn järjestää juhlia opiskelijoille, samalla kun muut raiskauksesta epäillyt canceloidaan perusteellisesti? Mitä aikoja elämmekään.Voisiko tämä olla uuden trendin alku? Pohdin josko häkin ystävyysjärjestöissä olisi myös raiskauksesta epäiltyjä jäseninä. Rsyke, Helsinki Shibari, oletteko kuulolla? Tämä olisi hyvä hetki antaa näiden epäiltyjen järjestää teille bileet 💡Tapahtuma rahoittaa ihan itse itsensä Häkki ry:nä ei ole canceloinut yhtään ketään. Häkki ry:nä (tai pikemminkin sen hallitus) on erottanut yhden jäsenen häneen kohdistuneiden lukuisten syytösten johdosta ja näistä syytöksistä löytynee edelleen täältä ketju, jonne lukuisat uhrit tulivat kertomaan kokemuksistaan. Yksi jäsen erosi itse, kun häntä kohtaa esitettiin lukuisia erinäisiä syytöksiä, jonka jälkeen myllytys jatkui ja jatkuu kuulemma yhä anonyymeillä sosiaalisen median alustoilla muutamien ihmisten toimesta. Mutta tokihan sekin on nimenomaan yhdistyksen vika, että mitä yksittäiset ihmiset tekevät internetissä.Kuten sanoin jo aiemmin, tämän tapauksen osalta asian käsittely on yhä kesken ja saataneen päätökseen/välipäätökseen siinä vaiheessa, kun hallitus ehtii/pystyy kokoontumaan toimivaltaisena päättääkseen asioista. Ja, jos tämä keissi tuomioistuimeen päätyy ja sieltä joku päivä ratkaisu saadaan sen jälkeen tapauksen voineen sanoa saaneen lopullisen päätöksen, jonka pohjalta itse kukin taho voi sitten tehdä omat päätöksensä.
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 25.01.2023, 18:18Lainaus käyttäjältä: Chibikisu - 25.01.2023, 17:38Häkki käyttää yliopiston rahoja antaakseen yhden raiskauksesta epäillyn järjestää juhlia opiskelijoille, samalla kun muut raiskauksesta epäillyt canceloidaan perusteellisesti? Mitä aikoja elämmekään.Voisiko tämä olla uuden trendin alku? Pohdin josko häkin ystävyysjärjestöissä olisi myös raiskauksesta epäiltyjä jäseninä. Rsyke, Helsinki Shibari, oletteko kuulolla? Tämä olisi hyvä hetki antaa näiden epäiltyjen järjestää teille bileet 💡Tapahtuma rahoittaa ihan itse itsensä Häkki ry:nä ei ole canceloinut yhtään ketään. Häkki ry:nä (tai pikemminkin sen hallitus) on erottanut yhden jäsenen häneen kohdistuneiden lukuisten syytösten johdosta ja näistä syytöksistä löytynee edelleen täältä ketju, jonne lukuisat uhrit tulivat kertomaan kokemuksistaan. Yksi jäsen erosi itse, kun häntä kohtaa esitettiin lukuisia erinäisiä syytöksiä, jonka jälkeen myllytys jatkui ja jatkuu kuulemma yhä anonyymeillä sosiaalisen median alustoilla muutamien ihmisten toimesta. Mutta tokihan sekin on nimenomaan yhdistyksen vika, että mitä yksittäiset ihmiset tekevät internetissä.Kuten sanoin jo aiemmin, tämän tapauksen osalta asian käsittely on yhä kesken ja saataneen päätökseen/välipäätökseen siinä vaiheessa, kun hallitus ehtii/pystyy kokoontumaan toimivaltaisena päättääkseen asioista. Ja, jos tämä keissi tuomioistuimeen päätyy ja sieltä joku päivä ratkaisu saadaan sen jälkeen tapauksen voineen sanoa saaneen lopullisen päätöksen, jonka pohjalta itse kukin taho voi sitten tehdä omat päätöksensä.Itse itseäni lainaten. Häkin ja Sexpon yhteistyö on päättynyt ja bileet peruttu. (Jäsenistöä asiasta on tiedotettu jo aiemmin, mutta laitetaan tännekin etenkin tuon uusimman käänteen myötä).
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 13.02.2023, 22:20Itse itseäni lainaten. Häkin ja Sexpon yhteistyö on päättynyt ja bileet peruttu. (Jäsenistöä asiasta on tiedotettu jo aiemmin, mutta laitetaan tännekin etenkin tuon uusimman käänteen myötä).Loppuiko yhteistyö Sexpon kanssa häkin aloitteesta vai toisinpäin? Ettei nyt olisi niin että tarinasta on olemassa kaksi eri versiota kohderyhmästä riippuen?
Itse itseäni lainaten. Häkin ja Sexpon yhteistyö on päättynyt ja bileet peruttu. (Jäsenistöä asiasta on tiedotettu jo aiemmin, mutta laitetaan tännekin etenkin tuon uusimman käänteen myötä).
Nyt kun Tommi Paalasen raiskaussyyte on tullut julkisuuteen olisi kenties aiheellista katsastaa hänen luottamustoimet ja kytkökset laajemmin sexpon konsortiossaOlisi kenties hyvä tarkastella hieman lähemmin myös koko Sexpoon liittyvää kokonaisuutta sillä se saa merkittävää yhteiskunnallista tukea. Nyt näyttäisi siltä, että Paalasella on suhteettomasti valtaa kyseisessä konsortiossa ja siellä olisi muodostunut sisäpiiri jonka takia hallituksen jäsenet eivät uskalla/voi reagoida asiaan.https://www.suomenuutiset.fi/julkisella-rahalla-seksuaalikasvatusta-tarjoavan-sexpon-pomoa-syytetaan-raiskauksesta-ja-salakatselusta/
Harvinaisen paska toi persulehden kirjoitus. Siinä rinnastetaan polyamoria ja translaki pedofiliaan ja eläinseksiin. Toki persuilta ei voi muuta odottaakaan.