Baarin kannatusmaksut
Jos tästä hiljaisuudesta jotakin voi päätellä niin sen, että todennäköisesti syyte ja tuomio on tulossa. Olettaisin että syytön esittäis asiaansa kaikissa mahdollisissa foorumeissa puolustakseen itseään.IKRM
Ottamatta kantaa tähän tapaukseen niin ilmiönä täällä skenessä tuntuu menevän, että hyvikset on hyviksiä ja pahikset pahiksia, vaikka toisin todistettaisiin ja kuka sanoisi mitä tahansa. Tästä syystä en itse muiden puhuta ihan hirveesti kuuntele (tosin tämäkin kommentti tulkittiin joku aika sitten täällä niin, että haen seuraa ihmisistä joista varoitellaan, kun en muuta seuraa löydä Takavuosina yhden pahoinpitelyjutun ympärillä jopa tekijä myönsi että on toiminut väärin, että kyse ollut humalaisesta kännissä ja väkivallasta eikä bdsm-seksistä, mutta silti hän oli hyvis ja lähipiiri spekuloi, että oliko sittenkin vaan väärin jälkikäteen tulkittu sessio kyseessä...
Mietin vain sitä, kuinka suuri instituution pitää olla, että sen henkilön mielipiteet ja teot eivät ole enää yksityispiiriin kuuluvia. Vaan että henkilö edustaa puheillaan ja käytöksellään koko aika kyseistä työpaikkaa. Esimerkkinä ministerit.
Jotenkin ymmärrän sexpon hallituksen PJ:n kannan asiaan.Kyse on yksityiselämän piiriin kuuluvasta tilanteesta. Ei liity sexpoon."Säätiön hallituksen puheenjohtaja Tiia Forsström sanoo olevansa tietoinen, että Paalasta epäillään raiskauksesta.– Asia koskee hänen yksityiselämäänsä eli ei ole Sexpo-asia, hän sanoo.Forsström sanoo, että rikosepäilyllä ei ole vaikutusta Paalaseen asemaan Sexpon toiminnanjohtajana. Forsström sanoo, että Sexpon hallituksella on täysi luottamus säätiön operatiiviseen johtoon.– Luotamme ja haluamme antaa rauhan sille, että viranomaiset selvittävät asian."
Kyllähän se jo itsessään on erittäin epämääräistä ettei omat opetukset kosketa itseä.Tehkää niinkuin minä sanon, en niinkuin minä teen, julistivat papit aikoinaan saarnastuoleistaan.Toisaalta, tämän voi myös nähdä ihmisenä kasvamisen paikkana.IKRM