Baarin kannatusmaksut
e) Suuntautumiselleni ei ole kysyntää. Jos olisin (nuorehko) alistuva nainen, minulla olisi mahdollisuus jopa kilpailuttaa ehdokkaita, etenkin jos olisin kaunis. Kilpailuttamalla pitkällä aikavälillä joukosta löytyisi ehkä mieluinen kumppani.Alistuvana (keski-ikäisenä) miehenä tilanne on erilainen.
Lainaus käyttäjältä: oPoika - 12.12.2022, 20:07e) Suuntautumiselleni ei ole kysyntää. Jos olisin (nuorehko) alistuva nainen, minulla olisi mahdollisuus jopa kilpailuttaa ehdokkaita, etenkin jos olisin kaunis. Kilpailuttamalla pitkällä aikavälillä joukosta löytyisi ehkä mieluinen kumppani.Alistuvana (keski-ikäisenä) miehenä tilanne on erilainen.Super kiva aloitus ja sai pohdiskelemaan! Että kellekkään ei jäisi väärää kuvaa, niin täytyy tähän kyllä sanoa, että tämä kohta ei ole totta. Tietenkin jos kilpailuttamisella tarkoitat niitä ihmisiä, ketkä tulee nuorten alistujanaissubien yksityisviesteihin ja on vaan.. ihan hirveitä. Laitoin seuranhakuilmon pari viikkoa sitten tänne Baariin. Itseasiassa kahdesti. Poistin kummatkin koska 80% vastauksista oli kauheita ja aiheutti mulle ylitsepääsemätöntä ahdistusta ja niihin järkeviin viesteihin oli vaikee vastata. Mitä sanoit saalistajista jossain välissä aloitustasi, niin niiden saalistajien kohteeksi päätyy usein nuoret alistujanaiset. Suuri osa meistä ei saa edes kunnon viestejä tai kunnon kiinnostusta. Kaikki alle 30v naissubit voi varmaan samaistua mun tuntemuksiin. Ei me mitään voida kilpailuttaa. Vastauksia tulee kyllä, mutta suurinosa on aika ahdistavia.Tietenkin verrattuna varmaan keski-ikäisiin alistujamiehiin niin joo. Meillä on hieman enemmän varaa kilpailuttaa. Just eileen sanoin joillekkin skenekavereille, että ehkä mä voin 5-vuoden päästä laittaa seuranhakuilmon tänne ja saada järkeviäkin vastauksia. Mutta aloin sitten miettimään, että 5-vuoden päästä oon vieläkin reilusti alle 30-vuotias..Tämähän johtuu suureksi osaksi siitä, että alle 30-vuotiaita mies-Domeja ei ole oikein ollenkaan verrattuna alle 30-vuotiaisiin naissubeihin.
keski-ikäiset alistujamiehet joiden mahdollisuudet makaa parin sattuman varassa.joko olet TODELLA komea näitä on yksi 10 tuhannesta,tai olet kohtuu varakas ja valmistekemään mitävaan + omaat taitoja joita on harvalla vaikka sähkömies.
Pelkään pahoin, että tällaisia kynnysmattoja on olemassa paljon, koska ainoa vaihtoehto päästä ylipäänsä kinky-suhteeseen on mukautua siihen ettei omilla toiveilla ole mitään väliä. ”Olet vain orja, enkä ajattele sinua minään muuna.” Alistuvasta miehestä on tullut ainakin naispuolisten seuranhakijoiden toiveissa ihmisarvoton esine, joka alistuu oikeasti vasta sitten kun antaa periksi omista toiveistaan ja antaa vain naiselle sen mitä tämä haluaa.
Täsmälleen näin. Tavalliselle miehelle seuranhaku on ylipäänsäkin äärimmäisen vaikeaa, ja kinkyys tekee siitä käytännössä mahdotonta.
Omalla kohdalla seuran löytämiseen vaikuttaa ikä.
Ehkä vaikeimmaksi sopivan seuran löytämisen tekee se, että mieltymysten tulee kohdata niin monella osa-alueella. Miellyttääkö vastapuolen ulkonäkö minua? Miten hän käyttäytyy minua kohtaan? Miltä minusta tuntuu olla toisen seurassa? Onko meillä samanlainen arvomaailma, elämäntilanne ja kiinnostuksen kohteet?
En ala tässä kommentoimaan sitä, että Dominat haluavat pitää miehiä vain kynnysmattoina. Näinkin varmaan on, mutta on myös toisenlaisia Dominoita, joille Dominan rooli voi olla sellainen, että D/s-suhteessa kumpikin saa toteuttaa omaa rooliaan.
Että kellekkään ei jäisi väärää kuvaa, niin täytyy tähän kyllä sanoa, että tämä kohta ei ole totta. Tietenkin jos kilpailuttamisella tarkoitat niitä ihmisiä, ketkä tulee nuorten alistujanaissubien yksityisviesteihin ja on vaan.. ihan hirveitä. Laitoin seuranhakuilmon pari viikkoa sitten tänne Baariin. Itseasiassa kahdesti. Poistin kummatkin koska 80% vastauksista oli kauheita ja aiheutti mulle ylitsepääsemätöntä ahdistusta ja niihin järkeviin viesteihin oli vaikee vastata.
Leikkihaluisista kuitenkin mahdollisesti vain hyvin pieni osa asettaa kinkytarpeensa rajaavaksi ehdoksi. He tietävät, että elämä on puutteellista, eikä kaikkea voi saada. Siksi he keskittyvät ensisijaisesti rakkauden löytämiseen eivätkä kinkykumppanin löytämiseen.
En epäile, etteikö törkyä tule valtavat määrät, mutta silti oletan, että kaiken roskan seassa on ainakin muutama ilmoitus, jotka tarjoavat mahdollisuuden jatkoon, ainakin tutustumiseen. Miehet eivät välttämättä saa ainuttakaan tai sitten laatu on luvattoman heikko.
Kannattaa myös muistaa, että mikään keskimääräisyys tai muu tilastollinen suure ei määrää sitä miten käy. Se vain kertoo siitä, paljonko työtä ja onnea tarvitaan.
Alistuvana (keski-ikäisenä) miehenä tilanne on erilainen. Meitä alistuvia miehiä on suuri määrä suhteessa alistaviin naisiin. Minusta on myös ruvennut tuntumaan, että ainakin netissä kirjoittavien alistavien naisten kulttuurissa on toksisia piirteitä. He tahtovat itselleen true subin, joka ei kysele tai vaadi. Jos alistuva mies asettaa ehtoja ja kertoo toiveistaan ja tarpeistaan, hän ei kaikkien alistavien naisten mielestä ole todellisesti alistuva mies.
Lainaus käyttäjältä: oPoika - 12.12.2022, 20:07Minusta on myös ruvennut tuntumaan, että ainakin netissä kirjoittavien alistavien naisten kulttuurissa on toksisia piirteitä. He tahtovat itselleen true subin, joka ei kysele tai vaadi. Jos alistuva mies asettaa ehtoja ja kertoo toiveistaan ja tarpeistaan, hän ei kaikkien alistavien naisten mielestä ole todellisesti alistuva mies.Juuri nyt deittipalstalla muuten on yksi täsmälleen tällainen, varsin tuore tapaus, dominoiva nainen joka ei ole halukas huomioimaan alistuvan miehen tarpeita, ainoastaan omansa. Ja vastauksia tietenkin tulee, koska kyseessä on nainen, heitä on vähän ja miehiä paljon.
Minusta on myös ruvennut tuntumaan, että ainakin netissä kirjoittavien alistavien naisten kulttuurissa on toksisia piirteitä. He tahtovat itselleen true subin, joka ei kysele tai vaadi. Jos alistuva mies asettaa ehtoja ja kertoo toiveistaan ja tarpeistaan, hän ei kaikkien alistavien naisten mielestä ole todellisesti alistuva mies.