Baarin kannatusmaksut
Tämä aloitus sai mut rekisteröitymään tänne - kiitos siis siitä! Samoja keloja ollut jo tovin päässäni. Tässä oma vastineeni, koska vertaistuki on pop ja sitä rataa Olen sysännyt tän alistuvan kinkyn puolen itsessäni piiloon, kun olen opintojen myötä tullut tutuksi naisten oikeuksista ja tasa-arvon ongelmista. Tällöin myös olen ollut erittäin ristiriidassa sen kanssa, voiko samalla haastaa miehiä jotka tarkoituksellisesti tytöttelee ja alistaa, MUTTA samaan aikaan olla alistuvana ja varsinkin vanhempien miesten alistettavana. Nyt, kun asiaa on kypsytellyt mielessä jo tovin, vanillameno alkaa turruttaa ja eniten sytyttää polvistuminen ja luvan pyytäminen, tukistaminen ja piiskaaminen. Ja se hiton auktoriteettinen ote muhun. MUTTA. Nyt olen kihloissa sellaisessa parisuhteessa, jossa avoimet suhteet yms ovat molempien mielestä ehdottomasti ei, mutta jossa mies ei myöskään kehtaa ottaa isommasti ohjia makuuhuoneen puolella, vaan kyselee vointia pienemmästäkin läpsytyksestä. Parisuhde on kuitenkin viimein sellainen jota olen halunnut: tasa-arvoinen, kannustava ja keskusteleva. Olenko siis itsekäs, jos pelkän alistumisen tarpeen vuoksi hylkään kaiken sen, mitä olen 5 vuoden aikana rakentanut? Ei ole helppoa ei. Välillä on toki miettinyt, että haittaisiko se, jos yksiin bdsm-bileisiin menisi - mutta sitten taas en voisi elää itseni kanssa, sillä ahdistaa jo että edes pohdin tällaista. Olenkin päättänyt, että jos tämä suhde ajaa karille, niin wildclub on mun osoite Olen ratkaissut asian tällä erää nyt kirjoittelemalla novelleja itsekseni. Olen huomannut, että jos kirjoitan tarinoita missä samaistuttavalle hahmolle tapahtuu asioita joita toivoisin, se tuntuu miltei samalta kuin olisin itse siinä tilanteessa. Nyt vain luon itse ne tilanteet. Mutta ymmärrän täysin mitä pohdintoja sulla on meneillään. Ei oo helppoa tulla kaapista ja laittaa kaapin sisältö etusijalle. Sulla kuitenkin on vielä keskustelun mahdollisuus ja se, että saattaisit saada puolison mukaan leikkeihin! Tsemppiä hulluna!
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että teillä lienee varsin hyvät lähtökohdat käydä seksistä ja seksuaalisuudesta avoimia, lämpimiä ja perusteellisia keskusteluja. Kun vielä ehkä tutustut lisää siihen, millasia asioita alistuminen sulle merkitsee ja mikä siinä antaa sulle ja mitä, ehkä saat kumppaniskin ymmärtämään sua paremmin. On tietysti myös tärkeetä kuunnella kumppania siinä, mitkä asiat tuntuu siitä miltäkin, onko joku ahdistavaa ja miksi. Sekin, että hän tutustuis seksuaalisuuden eri muotoihin esim lukemalla foorumeita tai seuraamalla kinkytilejä instassa, vois auttaa luomaan käsitystä aiheesta. Varsinkin insta on mun mielestä hyvä tapa saada kevyttä ja arjenmakuista ja asiallista tietoa ja ymmärrystä kinkystä ja sen merkityksestä eri ihmisille.Mahdollisesti sun kumppanille vois olla oivalluksen tuottava kokemus, jos saisit hänet uskaltamaan kokeilla alistamista kunnolla ja hän näkis, millasia reaktioita se saa sussa aikaan. Kun käytännössä näkis, miten sä nautit ja hehkut, kun pääset olemaan kokonainen itsesi, ei enää tunnekaan itseään pahaksi ihmiseksi kun haluaa tehdä sulle sellaisia asioita. Hoksaa, ettei siinä ole kyse vääränlaisesta epätasa-arvosta vaan aidosta nautinnosta ja halusta. Se oivallus voi olla vaikea saada tunnetasolle asti pelkällä vakuuttelulla, sen sijaan yksi kokemus voi aiheuttaa ahaa-elämyksen.