Baarin kannatusmaksut
Tuo on valitettavasti lähinnä "kaunista" toiveajattelua. Kun laki antaa syytäjälle niin halutessaan aika rajatomman mahdollisuuden. Niin valitettavasti sen tulee myös käyttämään. Se myös pätee kommentoihin kuviin. Eli voit tästä eteenpäin vuosienkin päästä joutua vastaamaan siitä kuva kommentistä vaikka tällä sivustolla.
Lainaus käyttäjältä: tuskantuoja - 23.11.2022, 17:36Tuo on valitettavasti lähinnä "kaunista" toiveajattelua. Kun laki antaa syytäjälle niin halutessaan aika rajatomman mahdollisuuden. Niin valitettavasti sen tulee myös käyttämään. Se myös pätee kommentoihin kuviin. Eli voit tästä eteenpäin vuosienkin päästä joutua vastaamaan siitä kuva kommentistä vaikka tällä sivustolla.Ottaisit edes asioista selvää ennen kuin vouhottaisit täällä. Rikoksesta ei voi syyttää jos se ei ollut lain mukaan rikos silloin kun se tehtiin. Eli ei kukaan saa syytettä mistään jo olemassaolevista kuvakommenteista.Lisäksi jo nytkin jopa suuri osa raiskausepäilyistä ei päädy ikinä oikeudenkäyntiin saakka. Väite, että nyt yhtäkkiä syyttäjät alkaa syyttää kaikesta mahdollisesta vinoon katsomisesta on aikamoinen fantasia.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 23.11.2022, 18:36Lainaus käyttäjältä: tuskantuoja - 23.11.2022, 17:36Tuo on valitettavasti lähinnä "kaunista" toiveajattelua. Kun laki antaa syytäjälle niin halutessaan aika rajatomman mahdollisuuden. Niin valitettavasti sen tulee myös käyttämään. Se myös pätee kommentoihin kuviin. Eli voit tästä eteenpäin vuosienkin päästä joutua vastaamaan siitä kuva kommentistä vaikka tällä sivustolla.Ottaisit edes asioista selvää ennen kuin vouhottaisit täällä. Rikoksesta ei voi syyttää jos se ei ollut lain mukaan rikos silloin kun se tehtiin. Eli ei kukaan saa syytettä mistään jo olemassaolevista kuvakommenteista.Lisäksi jo nytkin jopa suuri osa raiskausepäilyistä ei päädy ikinä oikeudenkäyntiin saakka. Väite, että nyt yhtäkkiä syyttäjät alkaa syyttää kaikesta mahdollisesta vinoon katsomisesta on aikamoinen fantasia.Ole ystävällinen ja lue tekstini "vouhottumatta" viellä kertaalleen ja kertaalleen sanoin että tästä eteenpäin..jne
Ongelma mistä varoitan on se. Että vaikka se lupa olisikin kommentointiin , niin mieli voi muuttua ja kaunat ja kostot astuu valitettavasti kehiin ennemmin tai myöhemmin. Eli miten tämän nyt mie oikein rautalangasta vääntäsin. Vaikka että tälläisillä sivustolla on vähän normaalista poikkeavaa keskustelu/sanakulttuuria. Mikä tulevassa laissa katsottaneen syytteen tai tuomion alaiseksi,vaikka täällä se olisi "normaalia" sanankäyttöä. Vähän ilkeästi sanoen, tulee ajamaan taas pervot pimeisiin koloihin sanoineen ja tekoineen. Ehkä se paluu juurilleen tekeekeen hyvää
Lainaus käyttäjältä: tuskantuoja - 23.11.2022, 20:51Ongelma mistä varoitan on se. Että vaikka se lupa olisikin kommentointiin , niin mieli voi muuttua ja kaunat ja kostot astuu valitettavasti kehiin ennemmin tai myöhemmin. Eli miten tämän nyt mie oikein rautalangasta vääntäsin. Vaikka että tälläisillä sivustolla on vähän normaalista poikkeavaa keskustelu/sanakulttuuria. Mikä tulevassa laissa katsottaneen syytteen tai tuomion alaiseksi,vaikka täällä se olisi "normaalia" sanankäyttöä. Vähän ilkeästi sanoen, tulee ajamaan taas pervot pimeisiin koloihin sanoineen ja tekoineen. Ehkä se paluu juurilleen tekeekeen hyvää Kuten sanoin aiemmin, kukaan ei pakota tekemään asioita jos pelottaa liikaa.
Toisaalta, jos näin, vien vähäkarvaisen rintakehäni puumien raavittavaksi paikalliseen humppahelvetiin, ihan vaan rahastuksen toivossa.
Sellainen ihan oikean maailman asia tähän väliin hypoteesien sekaan, että uudessa laissahan määritellään tarkemmin myös se, että seksuaalisen kuvan luvaton levittäminen toisesta on aika kovastikin rangaistava teko.Tämä koskee sitten kaikkia kotikuvaajiakin, jotka hyvässä tahdossa nettiin toisistaan ottaa tuhmuuksia. Jos vuosienkin kuluttua, tulee sitten postailtua, vaikkapa teiden erottua, ko. kuvia jonnekin ja ei ole olemassa ns. julkaisusopimusta, voi tästä olla seuraumuksia.Ja joo, "jos et oo varma onks tää ok älä julkase" mutku katsos "kyllä me sovittiin" ja "mut nyt mä oon muuttanu mieleni sinä 5 vuotena kun ei oo nähty!".Paperilla oleva sopimus suojaa tilanteen puolin ja toisin.Tekijänoikeus on eri kuin julkaisuoikeus. Netistä löytyy asiakirjapohjia.*clik click*
Lainaus käyttäjältä: stoge - 24.11.2022, 01:36Sellainen ihan oikean maailman asia tähän väliin hypoteesien sekaan, että uudessa laissahan määritellään tarkemmin myös se, että seksuaalisen kuvan luvaton levittäminen toisesta on aika kovastikin rangaistava teko.Tämä koskee sitten kaikkia kotikuvaajiakin, jotka hyvässä tahdossa nettiin toisistaan ottaa tuhmuuksia. Jos vuosienkin kuluttua, tulee sitten postailtua, vaikkapa teiden erottua, ko. kuvia jonnekin ja ei ole olemassa ns. julkaisusopimusta, voi tästä olla seuraumuksia.Ja joo, "jos et oo varma onks tää ok älä julkase" mutku katsos "kyllä me sovittiin" ja "mut nyt mä oon muuttanu mieleni sinä 5 vuotena kun ei oo nähty!".Paperilla oleva sopimus suojaa tilanteen puolin ja toisin.Tekijänoikeus on eri kuin julkaisuoikeus. Netistä löytyy asiakirjapohjia.*clik click* Kuvaajalla on kaikki oikeudet kuvaansa. Mikäli jälkikäteen mallilla tulee mieleen, että tuo ei ollutkaan ihan ok, niin voi voi, koska on antanut luvan julkaisuun. Itse oon pyynnöstä poistanut moniakin ihan helvetin hyviä kuvia (miks ehkä mun galleriani näyttää hirveän egosentriseltä, mutta sieltä on helvetisti kuvia poistettu välistä), vaikka lain mukaan mun ei olis tarvinnut. Mikään instanssi ei voi julkaisulupaa peruuttaa, mikäli sellainen on annettu.