Baarin kannatusmaksut
Flirttailu ei tietystikään ole mikään helppo laji, koska siinä pitää osata tulkita vastapuolta oikein, mikä ei aina ole niin kovin helppoa. Mutta itse flirttailen lähinnä katseella ja hymyllä ja jos saan vastakaikua, niin sitten kun uskaltaudun juttelemaan, niin voin kehua vaikka hänen hymyä, tai vaikka kivaa vaatetusta. Lähtökohtaisesti jos flirttiin lähdetään kehumalla toisen persettä tai tissejä, niin ollaan jo metsässä.
Lainaus käyttäjältä: Valveuni - 23.11.2022, 10:08Flirttailu ei tietystikään ole mikään helppo laji, koska siinä pitää osata tulkita vastapuolta oikein, mikä ei aina ole niin kovin helppoa. Mutta itse flirttailen lähinnä katseella ja hymyllä ja jos saan vastakaikua, niin sitten kun uskaltaudun juttelemaan, niin voin kehua vaikka hänen hymyä, tai vaikka kivaa vaatetusta. Lähtökohtaisesti jos flirttiin lähdetään kehumalla toisen persettä tai tissejä, niin ollaan jo metsässä.Muista, että jatkossa se katsekin voidaan tulkita ahdisteluksi.
Hyvä laki.Ei kenelläkään ole mitään oikeutta kommentoida toisen ulkonäköä, ei varsinkaan tuntemattoman.
Lainaus käyttäjältä: Jefferson - 23.11.2022, 11:13Lainaus käyttäjältä: Valveuni - 23.11.2022, 10:08Flirttailu ei tietystikään ole mikään helppo laji, koska siinä pitää osata tulkita vastapuolta oikein, mikä ei aina ole niin kovin helppoa. Mutta itse flirttailen lähinnä katseella ja hymyllä ja jos saan vastakaikua, niin sitten kun uskaltaudun juttelemaan, niin voin kehua vaikka hänen hymyä, tai vaikka kivaa vaatetusta. Lähtökohtaisesti jos flirttiin lähdetään kehumalla toisen persettä tai tissejä, niin ollaan jo metsässä.Muista, että jatkossa se katsekin voidaan tulkita ahdisteluksi.Missä näin on sanottu? En moista ainakaan tuosta Ylen tekstistä sellaista havainnut. Näkisin että oikeudessa ollaan aika heikoilla jos syytetään siitä, että toinen katsoi ja hymyili.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 23.11.2022, 11:58Hyvä laki.Ei kenelläkään ole mitään oikeutta kommentoida toisen ulkonäköä, ei varsinkaan tuntemattoman.Tuskantuoja kysyi äsken hyvän kysymyksen: Jos näin on kuin sanot, miksi täällä baarissa on käytössä kommentointi-toiminto kuvissa? Miksi se ei ole rajattu vain kuvan jättäjän kavereiden käytettäväksi???
Kaikilla on oikeus kommentoida ulkonäköä
Hmm.Lainaus Kaikilla on oikeus kommentoida ulkonäköä Tässä laissa haetaan ymmärtääkseni esim. tällaisten kommenttien kyseenalaistamista:Sua vastaan kävelee tuntematon henkilö. Tokaiset hänelle: ”Hei läski. En oo koskaan pannu läskin kaa. Sullon aikamoinen pantava herkkuperse. Lähetkö mun luo?”Sen sijaan voi varmaan edelleen flirttailla vaikka bussissa tai junassa jutustelun yhteydessä tuntemattoman henkilön kaa sanoen jossain vaiheessa, et ”Oot muuten tosi kaunis ja pukeudut tosi tyylikkäästi”. Jos homma etenee siitä, vaikka kahville, niin voi jutella hiukka rohkeammin. Sen sijaan ei kannattane minun tokaista miehenä bussissa tai junassa toiselle miehelle peppuun tarttuen, et ”Sun etumus pullottaa komeesti. Ois ihanaa saada peppuun sun kaltaselta sonnilta”. Mun on henk koht aika hankalaa ymmärtää mikä tässä on niin vaikeaa. Mä voisin edelleen iskeä jonkun baarin valomerkin jälkeen, kuten kerran kävi ja päädyimme sänkyyn kymmenessä minsassa eka kommenteista. Kuka sä oot. Kukas sä oot. Hymyillään. Missä sä asut. Tossa naapurikorttelissa. Tuutko mun luo. Kaikki hyvässä hengessä ja enempi kahdensadan metrin matkalla tutustuen. Tilanne oli selkeä kaikille baarin edustalle jääneille toistensa vonkujille.En mun kannattaisi noin kirjastossa toimia. Jokainen voinee käyttää tilannetajuaan. Jos erehtyy, niin pyytää ystävällisesti anteeksi huutelematta hinttiä tai huoraa & tarttuen kiinni väkisin. Ihmiset ymmärtää, jos käyttäytyy itse fiksusti. Ei kai tää niin vaikeaa ole. Jos joku haluaa käyttää tätä hyväkseen, niin saman voi tehdä jo sen lainsäädännön puitteissa, missä näihin on puututtu aiemmin. Aihepiiri tehdään vaan nyt selkeämmäksi.