Baarin kannatusmaksut
"Sul on hyvä lihaskunto."
-Pitää kysyä jatkossa lupa kehuille."Saanko ahdistella seksuaalisesti?"-Kiertoilmaisu perseen kehumiselle"Herätät halun seksuaaliseen ahdisteluun!"Haluaisin ahdistella sinua seksuaalisesti, mikä on sun turvasana?
Mä niin näen sieluni silmin kapakan n. 02:00 yöllä ja kohtuullisessa humalassa olevat ihmiset hokemassa jotain :"Onksh.. ok..... josh mä ... kehun shun jumallishta pershettä?" Ja sitten pamppu jo viuhuukin.Tai vaikka uutisen "Marjatta lähetti ihastukselleen rohkeahkon kuvan itsestään pikkuhepenissä ja vartissa oli poliisi oven takana" Toivottavasti ei ihan näin.Toisaalta, jos näin, vien vähäkarvaisen rintakehäni puumien raavittavaksi paikalliseen humppahelvetiin, ihan vaan rahastuksen toivossa.
Kylläpä täällä on paljon pelkääjiä. Mietityttää, miten pärjäävät päivittäisessä elämässä, kun on noin pupu housuissa. Itse aion flirttailla ja kehua siihen suostuvaisia ihmisiä jatkossakin, samalla tavalla kuin ennenkin.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 23.11.2022, 08:34Kylläpä täällä on paljon pelkääjiä. Mietityttää, miten pärjäävät päivittäisessä elämässä, kun on noin pupu housuissa. Itse aion flirttailla ja kehua siihen suostuvaisia ihmisiä jatkossakin, samalla tavalla kuin ennenkin.Minua kiinnostaisi kovasti kuulla Alexiosilta, että miten aiot yhdistää flirtin ja kehut sekä spontaaniuden ja uusiin ihmisiin tutustumisen? Aiot siis ilmeisesti flirttailla ja kehua vain ihmisiä, jotka jo tunnet pitkältä ajalta? Aiotko flirttailla ja kehua ketään jota et tunne ennalta? Jonka kanssa flirttisi tai kehusi on ensikommunikointi? Ja miten todennat suostumuksen jälkikäteen kun nimenomaan siitä varmaan tulee ongelma, jota puidaan oikeudessa monet kerrat. Ja syyttömyysolettama on tässä herkästi kääntymässä pikemminkin päälaelleen eli syyllisyysolettamaksi toisen osapuolen tuntemuksen perusteella, ellei jotenkin ihmeellisesti syytetty onnistu todistamaan erikseen omaa syyttömyyttään. En pidä tämän lainsäädännön suuntaa hyvänä oikeusturvankaan kannalta ajateltuna.