Baarin kannatusmaksut
Tämä kokeilu ei saanut näkyvyyttä, kun oli tämän ketjun kätköissä ja vastauksia tuli vähän.
Tein ilmoituksen mutta näkömä se on poistettu.
Lainaus käyttäjältä: JumalatarSirpa - 07.01.2023, 15:08Tein ilmoituksen mutta näkömä se on poistettu.Ehkä se tulkittiin maksullisen seuran tarjoamiseksi, kun puhuttiin piiskarahasta ja piiskaustakuusta. Onko tämmöisessä Femdom -tapaamisessa alistuvat ainoastaan cis-miehiä vai saako muitakin alistuvia olla läsnä? Oon ollut kerran FemmeDomme -miitissä mukana alistuvana ja sinne oli kaikki alistuvat tervetulleita dominoivan seurassa.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 07.01.2023, 17:14Lainaus käyttäjältä: JumalatarSirpa - 07.01.2023, 15:08Tein ilmoituksen mutta näkömä se on poistettu.Ehkä se tulkittiin maksullisen seuran tarjoamiseksi, kun puhuttiin piiskarahasta ja piiskaustakuusta. Onko tämmöisessä Femdom -tapaamisessa alistuvat ainoastaan cis-miehiä vai saako muitakin alistuvia olla läsnä? Oon ollut kerran FemmeDomme -miitissä mukana alistuvana ja sinne oli kaikki alistuvat tervetulleita dominoivan seurassa.näin se näkömä meni hassu tulkinta! samalla voisi sitten KAIKKI maksulliset tapahtumat poistaailman muuta myös naiset olisi tervetuleita ! jos olisi enemmän kuin 1 joka haluaisi Masterinsekin on järjestely kysymys.
Lainaus käyttäjältä: JumalatarSirpa - 07.01.2023, 17:37Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 07.01.2023, 17:14Lainaus käyttäjältä: JumalatarSirpa - 07.01.2023, 15:08Tein ilmoituksen mutta näkömä se on poistettu.Ehkä se tulkittiin maksullisen seuran tarjoamiseksi, kun puhuttiin piiskarahasta ja piiskaustakuusta. Onko tämmöisessä Femdom -tapaamisessa alistuvat ainoastaan cis-miehiä vai saako muitakin alistuvia olla läsnä? Oon ollut kerran FemmeDomme -miitissä mukana alistuvana ja sinne oli kaikki alistuvat tervetulleita dominoivan seurassa.näin se näkömä meni hassu tulkinta! samalla voisi sitten KAIKKI maksulliset tapahtumat poistaailman muuta myös naiset olisi tervetuleita ! jos olisi enemmän kuin 1 joka haluaisi Masterinsekin on järjestely kysymys.En ole varma ymmärsinkö oikein, mutta en siis halua masteria vaan Dommen
Siis onko ajatus järjestää tapahtuma jossa ammattidommet palkataan pieksämään sub-miehiä? Ehdin nähdä myös sen ilmoituksen josta varsinkin jäi sellainen kuva. Ei siinä mitään, varmasti mukava tapahtuma mutta ei juuri palvele domme-sceneä vaan nimenomaa ammatikseen tekeviä. Tällaiset bileet ovat ennemminkin fetissin toteuttamista kuin aitoa verkostoitumista. Itse näkisin houkuttelevampana tapahtuman johon on tervetulleet kaikki dommet ja subit, ja jossa sitten tapahtuu asioita jos tapahtuu. Kellekään ei makseta eikä kukaan ole töissä (ps. talkoot) vaan pääsymaksuilla katetaan järjestelykulut niin kuin muuallakin. Me tosielämän ns. tavisdommet ollaan kuitenkin tavallisia ihmisiä jotka haluaa luoda aitoja ihmissuhteita, eikä fetissiautomaatteja.