Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: morjasi - 19.11.2022, 09:59Homma voisi toki lähteä liikkeelle sitenkin, että maksukykyiset orjat kokoontuu yhteen ja kutsuu dommeja paikan päälle verkostoitumaan.Dommet on aika hyvin verkostoituneita. Mihin niitä orjia tässä tarvitaan.
Homma voisi toki lähteä liikkeelle sitenkin, että maksukykyiset orjat kokoontuu yhteen ja kutsuu dommeja paikan päälle verkostoitumaan.
Mua kinostais kyl joku femdom-miitti. Ainakin Turussa olen huomannut vain MaleDom-miittejä. Ehkä pitäisi olla vain itse aktiivisempi..
Samaa toivoisin myös Suomeen. Tottakai ihan perus kinkybileet on tosi jees, mutta tuossa Femdom teemassa on aivan oma juttunsa jossa naiset hallitsee. 🖤
Uskon ideaan ainakin kertaluontoisena. tilankin varmaan iralta saisi sitten vaan keräisi ennakko maksut. EN nyt tee erillistä aloitusta niin tähän alle voisi ilmottautua kiinnostuneetjos pöhinää on tarpeeksi järjestän vaikka itse.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 19.11.2022, 13:35Lainaus käyttäjältä: morjasi - 19.11.2022, 09:59Homma voisi toki lähteä liikkeelle sitenkin, että maksukykyiset orjat kokoontuu yhteen ja kutsuu dommeja paikan päälle verkostoitumaan.Dommet on aika hyvin verkostoituneita. Mihin niitä orjia tässä tarvitaan.Houkuttamaan naiset samaan illlan viettoon ja mahdollisesti hakemaan uusia tuttavuuksia.
Niin toki kiinnostaa, onko tilaisuuden tarkoitus olla D/s-pareille, sinkuille Dommeille ja subeille seuranhaku mielessä vai sekä että?