Baarin kannatusmaksut
Hmmm... tämä turboseksuaali tarkoittaa että...??
Lainaus käyttäjältä: Kiitäjä - 14.01.2013, 17:44Hmmm... tämä turboseksuaali tarkoittaa että...??Urban Dictionarystä löytyi selitys.http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turbosexual"One who is so overly sexual that they are not interested in characteristics which typically dictate sexual attraction, such as appearance, personality, race, color, creed, age, species etc. Instead, the turbosexual, having mastered and transcended the confines of gender and sexuality, seeks physical pleasure from any available source. Prince is such a turbosexual, he will fuck anything with four wheels and a pussy."Jos minä tämän oikein käsitin, niin turboseksuaali on panseksuaali joka halutessaan voi paritella myös eläinten ja esineiden kanssa.
Mä himoitsen/rakastan/whatever ihmistä, en niitä genitaaleja. 50-50.
Onko mahdollista, että naisilla biseksuaalisuutta esiintyy paljon enemmän?
Lainaus käyttäjältä: catsuit91 - 19.11.2015, 15:40Onko mahdollista, että naisilla biseksuaalisuutta esiintyy paljon enemmän?On, just luin jostain huippujulkaisusta (iltalehti tai iltasanomat) että naiset ei koskaan ole 100% heteroita, eli se tukis käsitystä siitä, että naisissa on enemmän bi-seksuaaleja.Minä oon bi, ihan ilman mitään epäilyjä. Seurustelen joo miehen kanssa, mutta on kyllä ensimmäinen laatuaan tämä tapaus, eikä semmoisia miehiä kovin usein kävele vastaan, joiden kanssa voi jotakin kuvitellakin. Naisten kanssa paljon useammin
Itse voin allekirjoittaa itseni 100% biseksuaaliksi. Naiset ovat kuumia ja kauniita sekä saavat minussa seksuaalisen kiinnostuksen heräämään. Mikään ei ole kivempaa kun pillun nuoleminen~ <3 Mutta romanttiselta suuntautumiseltani olen vain hetero, ainakin vielä. En osaa kuvitella itseäni seurustelemassa naisen kanssa. En halua silti kiveen hakata sitä, sillä jos mielenkiintoinen ja minulle sopiva nainen tulee vastaan, mielelläni kokeilen toki seurusteluakin. Koskaan en ole tuntenut ihastumisen tunnetta naista kohtaan.