Baarin kannatusmaksut
Ketjun aloittaja 12 vuotta sitten kirjoitti että tämä on vain bi-seksuaaleille, mutta näyttää keskustelu vähän venyneen ja vanuneen tuosta vaatimuksesta niin ehkä kirjoitan itsekin jotain. Mähän olen mies, ja mä tykkään naisista ja naisten jutuista. Kun ei sitten naisten juttuja ole ollut tarpeeksi ihailtavissa niin keksin tuon tyttöilyn ja se se vasta onkin kumma juttu. Kun mä tässä nyt lökäreissäni kirjoitan tätä ja odotan että elämäni nainen vastaisi viestiini niin ei tule mieleenkään mikään miesjuttu, mutta auta armias kun kun keksin että voisi vähän laittaa ja tällätä (=tyttöillä) niin alkaa muna kiinnostamaan ihan kauheesti.En mä silloinkaan halua kahvitella, jutella, pussailla tai viekuttaa vaan sitä munaa pitäisi saada ja sitten heippa.Että en nyt oikein osaa prosenttiosuuksia sanoa, ja muutenkin tähän yhteyteen liitettynä koko bi-seksuaalisuustermi arveluttaa. Kun jos mä haluan suhteen naisen kanssa ja viettää elämäni naisen kanssa niin olen hetero, niin tekeekö se musta bi:n että tietyssä tilanteessa haluan munaa vaikka en halua siitä munan omistajasta yhtään mitään muuta. Jos mulle kävisi myös mies kaikinpuolin kumppaniksi niin se olisi sitten selvästi bi, mutta musta tää mun juttu ei ole oikein bi.Ja ei mulla tän - tai termien - kanssa mitään ongelmaa ole, mietin vaan että kuin vähästä lasketaan bi:ksi.Laitetaan loppuun vaikka sitten että 99.9% ajasta 100% hetero ja 0.1% ajasta 100% homo ja bi ei koskaan :-)