Baarin kannatusmaksut
Tumblerissa törmäsin kannanottoon että heterosuhteessa elävä biseksuaali ei enää ole tervetullut LGBT+ -yhteisöön, mihin joku oli nohevasti vastannut mm. että istuva tanssija ei enää ole tanssija, se joka ei just nyt pane on aseksuaali, kaikki sinkut on aromantikkoja. Hengenvetojen välissä ollaan kaikki kuolleita. Mua tää mietityttää nyt erityisesti kun on tulossa taas Helsinki Pride ja sain ymmärtää tuttavalta ettei erityisesti halua nähdä siellä minua, miehen kanssa elävää naista, ja ettei mun biseksuaalisuutta tässä elämäntilanteessa "lasketa". Edelleen oon kuitenkin 100 % bi.
Mä olen aina ihmetellyt miksi vähemmistö on vielä rankempi ja julmempi vähemmistön vähemmistöjä kohtaan.
Tuo on kyllä taas niin käsittämätöntä soopaa! Tottakai bi on bi riippumatta kumppanin sukupuolesta. Mutta vielä enemmän ärsyttää etteikö muka täysin heterokin olisi tervetullut Prideen. Totta helvetissä kulkueeseen ovat tervetulleita myös "straight allies" (mitäköhän tuo olisi suomeksi? Heterotukijoukot ?) Onhan siellä vaikka kuinka paljon LGBT-ihmisten ystäviä ja perheenjäseniä ja esim. erilaisia yhdistyksiä, jotka marssivat saman hyvän asian puolesta.
I can Bi what ever you want beibiiiii