Baarin kannatusmaksut
100 % bi.Naiset ja miehet antavat mun elämääni niin eri juttuja, että eivät sovi ollenkaan samaan lokeroon mun elämässäni tai poissulje toisiaan.
Vaikea määritellä omaa seksuaalista suuntautumista muiden suuntautumisen kautta. Asteikolla koirasta kirahviin kuinka leivänpaahdin olet? Vielä kun lisää tähän sen, että sukupuolen kokemus virtailee päivistä ja tilanteista riippuen, niin moro. Mihin lokeroon sulloisin sen, kun koen olevani maskuliininen, mutta haluan pukeutua mekkoon ja viehätyn mieheksi itsensä määrittelevästä henkilöstä? Tai sen, kun ihastun muunsukupuoliseen, kun koen itse vahvimmin olevani sukupuoleton?Vastauksena kysymykseen: määritelmällisesti kai 100%, päivittäisen kokemuksen mukaan käsipyyherullajärjestelmä.
100% bi, mutta en suinkaan ole kiinnostunut kaikista naisista, kuten jotkut naispuoliset tuttavani tuntuvat ajattelevan. Vain hyvin harvat naiset/miehet ovat kemiallisesti/fyysisesti sopivia.
Tämä on asia, mitä mun mielestä on tavallaan mahdoton määritellä. Siksi vastaan että olen 100% pan. Se viehätys ja kipinä vaan syttyy, ihmisenä ihmiselle. Ihan yhtälailla tapaan miehiä/naisia/jotain siltä väliltä, joiden kanssa kolahtaa - ja ihan tasapuolisesti on niitä ehdokkaita, että vain seksuaalisesti kuin suhteeseenkin. Tosin tunnustan, että kokemus samasta sukupuolesta rajoittuu nuoruusvuosien muutamiin suhteisiin, joten vannomaan en voi enää mennä.
Seksuaalisesti en välitä yhtään kumpaa sukupuolta toinen on, kunhan on dominoiva ja kiinnostunut BDSMstä. Muuten luonne on se joka ratkaisee.