Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Baarin kannatusmaksut
Etusivu
Foorumi
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Tietosuoja
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Kuinka biseksuaali olet?
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
14
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Kuinka biseksuaali olet? (Luettu 60156 kertaa)
kesykissa
Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
«
Vastaus #105 :
31.12.2015, 20:14 »
Valitettavasti kovin niukasti. Vaan mistä sen tietää jos pakotettuna joskus joutuu
Kirjattu
Jouni
Smurffit
V.I.P.
Energiahoitaja-(: Sadisti.
Galleria
«
Vastaus #106 :
02.01.2016, 13:44 »
Riippuu reiästä.
Kirjattu
Arttu
Kanta-asiakas
Galleria
«
Vastaus #107 :
02.01.2016, 13:47 »
Nautin seksistä niin miesten kuin naisten kanssa, molemmissa puolensa. Mahtavia kokemuksia molempien sukupuolten kanssa.
Kirjattu
kuunlilja74
Vieras
«
Vastaus #108 :
02.01.2016, 23:00 »
Sanotaanko että bi curious.
Kaunis,viehättävä,ihana Nainen kiehtoo.
Kirjattu
Tiia (Niina)
Kanta-asiakas
Galleria
«
Vastaus #109 :
02.01.2016, 23:01 »
Melko. Miehetkin on ihan jees.
Kirjattu
orjanretale
Vieras
«
Vastaus #110 :
03.01.2016, 00:07 »
Nöyrästi tarjoan itseni myös miehen alkukantaisten himojen tyydytyksen välikappaleeksi
Kirjattu
Mini-piip
Vieras
«
Vastaus #111 :
04.01.2016, 03:09 »
Ehkä 70-30 heterouteen kallellaan. Miehekkäät miehet, androgyynit miehet, naismaiset miehet, androgyynit naiset, naiselliset naiset... Naiset siis kiinnostaa mutta en ole vielä ehtinyt niin pitkälle listallani
Katsella toki voi!
Kirjattu
KoljaKettunen
Uusi asiakas
Monipuolinen kinky, enimmäkseen master.
Galleria
«
Vastaus #112 :
04.01.2016, 09:14 »
20-80, ja kallellaan naisia kohden. Fetissini liittyvät oikeastaan pelkästään naisiin enkä voisi kuvitella miesten kanssa leikkiväni valtaleikkejä. Miesten suhteen voisin sanoa olevani "peniskeskeinen", eli en ole erityisen kiinnostunut muusta kuin suuseksistä. Kolmen (neljän, viiden, jne.) kimppa toimii tässä suhteessa erityisen hyvin, sillä silloin voi kehitellä kaikenlaisia hauskoja leikkejä kun nainenkin on mukana.
Kirjattu
Whip_the_canvas
Vieras
«
Vastaus #113 :
06.01.2016, 16:40 »
Identifioin itseni heteroksi.
MUTTA, Mutta...mulle on jotenkin kertynyt aika liuta naisia kumppaneiksi, tosin kolmen kimppa virityksinä parikymppisenä. Tämä siis kymmenen vuotta ennen julkikinkyyttäni, minkä jälkeen naiset ovat jälleen ilmaantuneet elämääni.
Olen kriittisempi naisten seurasta "puhtaasti" köysisessioissa, koska ne ovat helvetin intiimejä kahden ihmisen välisiä tunteensiirtoelämyksiä. Normisessioissa taas naisia on kohtuu helposti saatavilla, tai play spacessa jo meneillään olevassa sessiossa vastaanottajana, johon joku kutsuu mukaan, Onpa sitä lesbo topiltakin piiskaa otettu vastaan ja parhaan suuseksikokemukseni olen nimenomaan subinaiselta saanut.
Sadomasokistinä käytän mielelläni myös kipuskaalaa bottomina, mutta se ei
koskaan
useinkaan ole sado/domin mieleen. Tässä kokoonpanossa toisen naisen mukanaolo hykerryttää sisäistä sadistiani ja avaa mahdollisuuksia toiminnan suhteen ilman, että on pakko nukkua vatsallaan.
Ikinä en ole naisista päiväunia nähnyt, tai unelmoinut tapaavani/viettäväni aikaa naisen kanssa. Ei haaveita seurustelusta, naimisiin menosta tms. Ainoastaan lievä ihastuminen kaveriin joskus puberteetissä.
Ilmeiseti mun kaltaisia kutsutaan heteroflexeiksi. Mun määrittely taas on jonkilainen tärkeyskehä:
Köysi on tärkeämpi kuin SM, SM on tärkeämpi kuin sukupuoli. Sukupuoli tärkeämpi bondagessa kuin köysi?
Kirjattu
Dolores
Vieras
«
Vastaus #114 :
09.01.2016, 00:00 »
Minua on lapsesta saakka kiinnostanut sekä miehet että naiset, mutta olen ollut hyvin varovainen määrittelemään itseäni biseksuaaliksi, koska minulla oli pitkään kokemuksia vain miehistä. Mistä sitä tietää kokeilematta, onko seksi naisen kanssa kuitenkaan se oma juttu. No olen vihdoin saanut kokea senkin ja täytyy sanoa, että pieni pelkoni oli turha. Seksi naisen kanssa on juuri niin upeaa kuin ajattelinkin.
En ihmisen kohdatessani ajattele hänen sukupuoltaan sen kummemmin ja varmasti voisin rakastua naiseen. Kyllä ne ovat aivan muut asiat jotka ratkaisevat, kuin mitä jalkojen välistä löytyy.
Jonkun prosenttiluvun antaminen tuntuu mahdottomalta, ja jotenkin älyttömältä. Sitä paitsi vierastan sanaa biseksuaali. Sukupuolia on useampia ja sukupuolivähemmistöjen pitäisi päästä enemmän esille yhteiskunnassamme. Se mitkä kromosomit tai minkälaisia sukuelimiä ja muita sukupuoliominaisuuksia kumppanilla on, ei lähtökohtaisesti ole minulle mitään merkitystä.
Toisin sanoen koen olevani panseksuaali.
Kirjattu
satula
Asiakas
siis otanko mä sen nyt suuhun?
Galleria
«
Vastaus #115 :
09.01.2016, 00:58 »
Haluaisin lokeroitua panseksuaaliksi. Sen jälkeen kun tajusin, että mieheydestä matka naiseuteen ei ole digitaalinen vaan pikemminkin analoginen, olen osannut suhtautua sukupuolisuuteen laajemmalla kiikarilla.
Rakastan pukeutumista naiseksi, tunnustaudun tykkäämään kauniista kullista, mutta arvostan ylikaiken naiseutta ja kaikkea siihen liittyvää feminiinistä ihanuutta.
Mene ja tiedä, ehkä viisari tällä hetkellä asettuu asteikon keskelle ja kaikki pykälät seksuaaliskaalalla tuntuvat ihan yhtä houkuttelevilta.
Tiedän, että kaikkea ei voi saada, mutta tuskin täällä kukaan kieltää yrittämästä
Kirjattu
Xpyx
Vieras
«
Vastaus #116 :
16.03.2016, 19:24 »
Semmonen 80/20 miesten hyväksi, mutta jotenkin mä en edellisen kirjoittajan tavoin myöskään halua ajatella sukupuolia nykyään enää hirveästi. Se on sellainen liukuma, ja jotenkin hylkäsin koko homman kun tajusin joitain kesiä sitten himoitsevani kinkybileissä esiintyjää, jonka sukupuolta en tiennyt.
Kirjattu
footboy
Vieras
«
Vastaus #117 :
17.03.2016, 17:31 »
Reilusti yli 50 ikävuoteen päässeenä tiedän olevani 100 prossaisesti hetero.Ei ikinä ole ollut kiinnostusta miehen kanssa muuhun lähikontaktiin kuin sylipainiin.Silloinkaan ei "viisari" ole värähtänyt.Ei vaan kiinnosta ukkojen kanssa vehtaaminen
Kirjattu
Feird
Vieras
«
Vastaus #118 :
17.03.2016, 19:48 »
Aika hankala määritellä tällästä, voisin yhtälailla sessioida naisen kuin miehenkin kanssa. fifty-sixty?
Kirjattu
Naxe
Vieras
«
Vastaus #119 :
25.03.2016, 13:28 »
Pidän itseäni enemmän heterona kuin "bissenä". Olen harrastanut seksiä molempien sukupuolien kanssa ja nauttinut yhtä paljon. Miesten vetovoima on lähinnä seksuaalista, mutta en koe mitenkään henkistä vetoa heihin. Toisaalta tulevaisuudesta ei koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan. Määrittelen itseni henkisesti heteroksi ja seksuaalisesti bisseksi
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
14
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
BDSM-baari
Aula - kaikille avoimet alueet
Lounge
Kuinka biseksuaali olet?
Käytämme evästeitä taataksemme sinulle hyvän käyttökokemuksen. Jatkaessasi sivujemme selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK
Tarkemmin