Baarin kannatusmaksut
Näköjään ”turvalliselle/turvallisempi tila” merkitsee ihmisille hyvin erilaisia asioita aina peruskohtelijaisuudesta toisten vaientamiseen. Moni tällainen vaientaja voi sitten olla itse hyvin aggressiivinen ja hyökkäävä ja oikeuttaa sen ties millä kun se hänelle itselleen sopii.
Vähän kuin eräs kansalaisliike, joka itse rikkoo säännöllisesti lakia, mutta jonka tukijat voivat paheksua kuin vastakkaisen ideologian edustajat tekevät samoin tai joku kehtaa kritisoida… Demokratian tärkeimpiä ansioita on, että hyvinkin erilaisia ajatuksia edistävät ihmiset voivat levittää niitä samojen sääntöjen puitteissa.
Hyvä käytös ja huumori ovat varsin subjektiivisia kokemuksia.
Asioita voisi ilmaista myös positiivisen kautta
Onpas jännä, että heti kun kertoo eriavan mielipiteen, syyllistettaan uhriutumiseen. Miten se nyt sitten oikein menikiin?
Mutta jos nyt ollaan vakavana, niin niinkauan kun vaan "oikeanlaiset" mielipiteet ovat oikeita, toiset pitää ollaa sanomatta äänen, niin suvaitsevuudesta ja turvallisuudesta on aivan turha keskustella. Vaan pitää puhua teeskentelusta ja kaksinaamaisuudesta.
Ensin puhutaan turvallisesta tilasta, jonka jälkeen kerrotaan, mitä rikoksia toinen sukupolvi on tehnyt ryhmänä…onko tämä just sitä vihapuhetta?
Oliko vastaus kärjistettyyn yleistykseen kärjistetyllä yleistyksellä vihapuhetta?
Lainaus Oliko vastaus kärjistettyyn yleistykseen kärjistetyllä yleistyksellä vihapuhetta?Onko tämä tosissaan esitetty kysymys? Jos haluat jatkaa keskustelua tästä, niin käyn sitä ainoastaan privana säästääkseni mahdollisia ketjun seuraajia mun mielestä tarpeettomalta sivupolulta.
...Mä en tajua stogen ajattelua. Eihän tässä yritetä muuttaa kaikkien ajattelua. Kenenkään ei ole pakko mennä turvallisen tilan ohjeita noudattaviin tilanteisiin. Miten tässä yritetään muuttaa muiden mieltymyksiä tai käytöstä niiden turvallisten tilojen ulkopuolella. ...