Baarin kannatusmaksut
Kuinka päästä mukaan toimintaan ? Olen ollut jäsen jo vuosia mutta sinkkuna ja eriståytyvänä en ole rohjennut tapaamisiin.
Ketään ei varmasti tulla kotoa hakemaan ellei lähes voita lotossa ja laita ilmoitusta hakijasta ja vielä löydä sellaista. Helpointa itselle on ollut lähteä matalan kynnyksen tapahtumiin, Helsingissä esim kävelylenkit, lentopallo tai puistopiknic ollut sellaisia. Itsellä oli viime talvena ilmoitus jossa hain samanhenkisiä juttuseuraa ja seuraa makkara paistoon.
Lainaus käyttäjältä: susa-anniina - 02.10.2022, 15:59Ketään ei varmasti tulla kotoa hakemaan ellei lähes voita lotossa ja laita ilmoitusta hakijasta ja vielä löydä sellaista. Helpointa itselle on ollut lähteä matalan kynnyksen tapahtumiin, Helsingissä esim kävelylenkit, lentopallo tai puistopiknic ollut sellaisia. Itsellä oli viime talvena ilmoitus jossa hain samanhenkisiä juttuseuraa ja seuraa makkara paistoon.Väitän että nainen kyllä haetaan vaikka kotoota.
Lainaus käyttäjältä: astronautti - 02.10.2022, 15:52Kuinka päästä mukaan toimintaan ? Olen ollut jäsen jo vuosia mutta sinkkuna ja eriståytyvänä en ole rohjennut tapaamisiin.Ei varmasti ole yhtä oikeaa tapaa toimia, mutta suosittelisin silti miittejä. Ne ovat rentoja tapaamisia kahvin/oluen/tms äärellä, puheenaiheet maan ja taivaan välillä. Helppo ja turvallinen tapa tutustua ihmisiin, ja oman (hyvin maantieteellisesti rajatun) kokemuksen perusteella myös siitä kivoja, että niihin tuntuu mahtuvan ihmisiä laidasta laitaan ja tunnelma ja ilmapiiri on ollut hyvä ja kunnioittava. Bileisiin on sitten ollut ainakin minun helpompi mennä, kun on voinut mennä yhdessä jonkun tutun ihmisen kanssa ensimmäiset kerrat