Baarin kannatusmaksut
Keski-ikäiset Mirva ja Pentti tykkäävät ageplay -leikeistä. Mirva haluaa leikkiä pikkutyttöä, jota Pentti-isi sitten tulee raiskaamaan. Mirva konttaa lattialla tutti suussa. Vaikka Mirva mielikuvituksessaan onkin pieni tyttö, näkee Pentti silti keski-ikäisen naisen lattialla konttaamassa tutti suussa. Vaikka Mirva kuinka leikkii lasta, ei hän silti sellainen ole. Hän on keski-ikäinen nainen. Jos Pentillä ottaa eteen, kiihottuu hän silloin aikuisesta naisesta, ei lapsesta. Lapsia ei ole lähimaillakaan, ovat vain Mirva ja Pentti.Itseäni ageplay on lähellä sydäntä, "äidin" roolista asiaa lähestyn. En ole silti mikään pedofiili. Minua kiinnostavat aikuiset miehet, jotka eläytyvät lapsenomaiseen rooliin. Siinä ei ole välttämättä edes mitään seksuaalista. Minua ihastuttaa mies, joka tuo esiin lapsenomasia ominaisuuksiaan, se on hellyyttävää. Sellainen viattomuus ja haavoittuvaisuus, jota pikkuisen rooliin eläytyvä aikuinen itsestään tuo esiin, on viehättävää. Löytyy siihen seksuaalinenkin puoli, johon voi liittyä roolileikkiä. Toinen osapuoli on silti aikuinen. Ei lapsi. Aikuisen keho ja mieli kiinnostavat itseäni. Oikeat lapset kiihottavat minua yhtä paljon kuin perunasoselaatikko. Eli eivät yhtään.Pedofiili on henkilö, joka kiihottuu lapsista. Oikeista lapsista. Aikuinen, joka konttaa lattialla tutti suussa ja lässyttää, ei ole lapsi mistään suunnasta katsottuna.
Seksuaalisen kiinnostuksen kohdentuminen lapsiin voi tarkoittaa lasten ajattelemista seksuaalisessa mielessä, lapsiin liittyviä seksuaalifantasioita tai seksuaalista kiihottumista lapsista."Tässäpä se ero on: Ikäleikeissä kiinnostus kohdistuu aikuiseen ja tämä aikuinen, olkoon leikki mikä tahansa, aiheuttaa kiihoittumisen. Juuri tämän takia sitä kutsutaan leikiksi.jk. Lainaus meni vähän mönkkeliksi. Syytän luuria.
En tiedä littleä, joka ei olisi ristiriitaisten tunteiden kanssa paininut tähän stigmaan liittyen.
Mä oon itse mun 'age play' -fantasioissa ja sessioissa se lapsenrooliin eläytyvä osapuoli. Ja kyllä mä niissä fantasioissa olen lapsi, en lasta esittävä aikuinen. Oikeasti mä tietysti olen aikuinen ja se on mun 'age play' -partnereille selvää. Mun 'age play' -partnerit eivät ole koskaan olleet seksuaalisesti kiinnostuneita oikeista lapsista, enkä minä ole seksuaalisesti kiinnostunut oikeista lapsista.Silti se fantasia käsittelee lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Ja kyllä, se on minusta melko synkkää ja pimeää. BDSM mahdollistaa monenlaisten synkkien ja pimeiden fantasioiden käsittelemisen ei-vahingollisesti.Mun 'age play' -fantasioihin liittyy sitä pikkuistelevaa söpöyttä ja hellyyttävyyttä, mutta myös pimeyttä. Kontrasti näiden aspektien välillä on se, mikä kutkuttaa.