Baarin kannatusmaksut
No kysytään nyt sitten ihan suoraan..Miksi pikkuistelijat lähtökohtaisesti odottavat että ihan jokainen D tai M on lähtökohtaisesti kiinnostunut heidän ylitsepursuavasta maailmasta johon on aivan liian usein ympätty mukaan myös muita elementtejä mukaanlukien brättäily?Vai pitäiskö kysymystä vielä tarkentaa ja pinpointata ne julkiset käyttäytymismallit jotka herättävät kummeksuntaa??
Lainaus käyttäjältä: Punisher - 29.09.2022, 20:45Moniko näistä uhmaikäisenä esiintyvistä kiukuttelijoista =pikkuistelijoista on oikeassa elämässä äiti?Lieneekö sillä väliä onko näillä kahdella asialla mitään tekemistä toistensa kanssa. Ensimmäinen edes etäisesti mielenkiintoinen kysymys tässä ketjussa.
Moniko näistä uhmaikäisenä esiintyvistä kiukuttelijoista =pikkuistelijoista on oikeassa elämässä äiti?
Mikä ihme nyt on hyökkäävää tai kamalaa siinä, että on kiinnostunut siitä moniko pikkuinen on myös vanhempi? Ilmeisesti osuu arkaan paikkaan, mistä kukin voinee tehdä omat johtopäätöksensä.
Itse pidä erittäin, jopa ratkaisevan tärkeänä, ettei seksuaalisen suojaikärajan ylittävien aikuisten konsensuaalisia leikkejä sotketa edes tässä yhteydessä pedofiliaan. On kuitenkin aivan ilmeistä, etteivät nämä kaksi asiaa kohtaa tässä toisiaan millään tasolla. Erilaiset seksuaaliset roolit ja asetelmat ovat, tai niiden pitäisi olla, ihan ok järkeville aikuisille. Aihe on jossakin määrin tabu ja varmasti se joitakin vistottaa aika tavalla. Itse en täysin ymmärrä tätä dynamiikkaa ja/tai tarvetta sellaisen toteuttamiselle, omaten varmasti virheellisiä oletuksia ja asenteellisia ennakkoluuloja. Onneksi sillä ei ole paskankaan väliä. Tämä on joillekin se maailman paras juttu ja kuumottavin leikkiasetelma. Hyvä niin. Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, eipä edes tykätä, mutta se ei tarkoita etteikö voisi elää ja antaa toisten elää. Jokainen tavallaan.
Katri Valan puisto.. Siellä oli Nasujaiset ja tapahtui merkittäviä ylilyöntejä näiltä ns. pikkuistelijoilta..Syksy oli se kun Mäkelänkatua rakennettiin..Se että tätä tuputetaan aikuisten iestän käskytyksellä nasujaisikäisille ei ole hyväksyttävää minkään mittapuun mukaan...
Kait noissa tapahtumissa viitataan johonkin kinky miittiin tai ulkotapahtumaan, joka on joko tarkoituksella tai epähuomiossa järjestetty niin, että samaan paikkaan, missä sitten lukion aloittava ikäluokka on ollut viettämässä nasujaisiaan. Puhutaan siis suojaikärajan molemmin puolin olevista nuorista. Mäkelänkadulla on yksi tietty klubi ja ilmeisesti samasta ajankohdasta kuin mihin sen rakentaminen sijoittuu, keskustellaan tässä. Paikalla olleiden henkilöiden mukaan näille nuorille on jutusteltu mukavia ja ilmeisestikin joidenkin toimesta markkinoitu paikalle rakennettavaa klubia ja jonkun näköistä seuran hakua tässä on esiintynyt. Osan mielestä pikkustelua käytetty tässä myös niin, että Daddy olisi ohjeistanut omaa pikkustaan toimimaan "puhemiehenä" seuranhaussa näiltä oikeasti pikkutytöiltä. En ole itse ollut paikalla enkä tiedä kenen sanomiset tässä pitävät paikkaansa ja kenen ei. Todennäköisesti vähän kaikkien käsitys siitä, mitä oikeasti on tapahtunut, on muuttunut vuosien saatossa. Tämä on tavallaan väärä ketju keskustella tästä, siitä olen samaa mieltä monen kanssa. Samaten itse en näe noin suoraa yhteyttä pedofilian kanssa itse pikkustelussa kuin mitä tässä tulkitaan ja osalla onkin ilmeisesti. Mutta ymmärrän myös tuohtumuksen, että pukeudutaan ja käyttäydytään ikään kuin oltaisiin samaa ryhmää näiden nuorten opiskelijoiden kanssa ja keskustellaan seksiseurasta. Varsinkin kun vastapuoli on jossakin määrin humalassa ja osa ensimmäisiä kertoja eläessään. Siinä on ristiriita. Omassa päässä hemmetin iso sellainen. Joku sanoi, että asiassa ei ole mitään pahaa jos lakia ei ole rikottu eikä ketään ole vastentahtoisesti seuraksi pyydetty tai saatu. Siitäkin olen eri mieltä. Minusta aikuisella on aikuisen vastuu ja vaikka suojaikäraja ylittyisi niin minusta sillä aikuisella on isompi vastuu vaikka lain mukaan ei olisikaan. Nuoren seksuaali-identiteetti vasta hakee itseään ja on hyvin herkkä ja tietyllä tavalla otollista maaperää kaikenlaisille väärinkäytölle. Tässä kaiketi osin syyllistetään pikkuisia siitä, että he ovat myös näitä nuoria lähestyneet ja jonkun tulkinnan mukaan houkutelleet sitten mukaan seuraksi. Sitä en tiedä onko seuraa saatu eikä se ole se pointti vaan se, että vaikka Daddy kuinka ohjeistaisi, niin se kinky pikkunen on myös pihjimmiltaan aikuinen ja hänellä siellä taustalla aikuisen kypsynyt ja kehittynyt ajatusmaailma, eikä hänkään voi omaa vastuuta paeta. Jos Daddy on läpimätä ja ohjeet todella tuon kaltaisia, on ikävä kyllä sen pikkuisen vastuu sanoa sille Daddylleen, että "en leiki sun kanssa". Sellainen isompi keskustelun aihe ei minusta ole ovatko isot tai pikkuiset jotakin vaan se, että onko meillä kinkyinä joku kollektiivinen vastuu siitä, mitä eri tapahtumissa sallitaan tehtävän. Sallitaanko edellä mainitun kaltaista toimintaa, sallitaanko kesällä Vic:n ympärillä velloneen ketjun tapahtumien kaltaista toimintaa, sallitaanko ylipäätään vähintään moraalisesti väärin ja lain mukaan harmaalla alueella olevaa toimintaa. Kenen asia tähän olisi puuttua? Yhdistysten? Tapahtuman järjestäjien? Vai voisiko näissä olla sellaista entisajan "koko kylä kasvattaa" hengen mukaista kollektiivista vastuuta, jossa porukalla sanouduttaisiin irti väärinkäytöksistä?
En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.10.2022, 14:21En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä. No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?
Kiitos Nelli kun jaksat Toivottavasti sun kirjoituksista on jotain hyötyä....Toivotan siis omasta puolestani tän kinkyyden osa-alueen oikein tervetulleeksi mukaan outouksien perheeseen. Mutta en sit tiedä, onko tää ilmiön suhteellinen uutuus se, mikä joissain aiheuttaa vastarintaa.
Lainaus käyttäjältä: Raduni - 03.10.2022, 14:52Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.10.2022, 14:21En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä. No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?Olen pelkkänä korvana. Kuulen mielelläni, jos moista paskaa pikkuisiin on kohdistettu pikkuisuuden vuoksi.
Juuri eilen näin tikotokin, jossa 29 vuotta täyttävä viettikin lapsenomaiset 9v juhlat. Siellä oli kaikkia herkkuja kuten lapsille on, pelasivat esim. aasin hännän kiinnittämistä, onkimistä yms. kaikki kolmekymppiset innoissaan. Sillä ei ollut mitään tekemistä ddlg:n kanssa, vaan ihan vaniljoita ovat ja kaikilla oli tosi kivaa. Mutta tuntuu, että jos me pikkuiset tehtäisi samanlaiset juhlat, niin heti satelisi kakkaa päälle täällä. Kaikille pikkuisuus ei ole edes mitenkään seksuaalista, vaan he taantuvat oikeasti pikkuisiksi. Suurimmalla osalla taasen näin ei ole, mutta pikkuisminä on vahva osa minuutta, joka kuitenkin pidetään tiukasti piilossa suurelta yleisöltä, sillä, kuten täälläkin on nyt huomattu, erilaisuutta ei hyväksytä. Ei varsinkaan, jos on kyse hattarasta ja pehmoleluista.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.10.2022, 15:02Lainaus käyttäjältä: Raduni - 03.10.2022, 14:52Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 03.10.2022, 14:21En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä. No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?Olen pelkkänä korvana. Kuulen mielelläni, jos moista paskaa pikkuisiin on kohdistettu pikkuisuuden vuoksi.Noista mainitsemistasi esimerkiksi keskustelua siitä, pitäisikö pikkuiset* rajata kinky-yhteisön ulkopuolelle tai että onko kyseessä pedofilian muoto käydään jatkuvasti. Harvemmin toki päin naamaa tai omalla nimimerkillä, koska varmaan itsekin tiedetään että mitään järkiargumenttia ei ole antaa. Sen sijaan vaikkapa anonyymeilla alustoilla tai suljetuissa (tai sellaiseksi kuvitelluissa) ryhmissä tämä on hyvin usein sivuttu puheenaihe. Ylipäätään pikkuisten* olo yhteisössä haluttaisiin tehdä vähän epämukavaksi ja vähintään antaa rivien välissä ymmärtää, että ette täällä nyt oikein saisi olla vaikka sitä ei voi kieltääkään. Pikkuisia vähän haluttaisiin lyödä jollain, mutta sopivia aseita ei oikein ole. Siksi lyömäaseeksi kelpaavatkin esimerkiksi kaikki satunnaiset episodit Katri Valan puistossa viisi vuotta sitten, joista niistäkään ei oikein uskalleta puhua suoraan. Kaikista yhteisöistä joihin olen ikinä kuulunut, missään en ole nähnyt läheskään niin epäystävällistä kohtelua kuin kinkymaailmassa. Olen kuitenkin ajatellut, että tästä puhuminen varmaan leimattaisiin uhriutumiseksi, ja ilmeisesti olin taas kerran oikeassa.Muista perseilyn muodoista sitten vaikkapa outtaaminen, outtaamisella kiristäminen, olemattomista rikoksista syyttäminen, tietojen levittely ja muuttaminen eri paikkakunnalta naapuriin varta vasten vainoamaan ovat sellaisia, joita olen henkilökohtaisesti vastaanottanut yhteisön sisältä.*tässä käytän selkeyden vuoksi termiä pikkuiset, vaikka välillä puhutaankin esimerkiksi DD/lg:stä, ageplaysta, ABDL:stä tai jostain muusta. Todennäköisesti keskustelun kävijät eivät itsekään aina kovin tarkasti edes tiedä mitä tarkoittavat.
Lainaus käyttäjältä: Pioni - 03.10.2022, 10:16Juuri eilen näin tikotokin, jossa 29 vuotta täyttävä viettikin lapsenomaiset 9v juhlat. Siellä oli kaikkia herkkuja kuten lapsille on, pelasivat esim. aasin hännän kiinnittämistä, onkimistä yms. kaikki kolmekymppiset innoissaan. Sillä ei ollut mitään tekemistä ddlg:n kanssa, vaan ihan vaniljoita ovat ja kaikilla oli tosi kivaa. Mutta tuntuu, että jos me pikkuiset tehtäisi samanlaiset juhlat, niin heti satelisi kakkaa päälle täällä. Kaikille pikkuisuus ei ole edes mitenkään seksuaalista, vaan he taantuvat oikeasti pikkuisiksi. Suurimmalla osalla taasen näin ei ole, mutta pikkuisminä on vahva osa minuutta, joka kuitenkin pidetään tiukasti piilossa suurelta yleisöltä, sillä, kuten täälläkin on nyt huomattu, erilaisuutta ei hyväksytä. Ei varsinkaan, jos on kyse hattarasta ja pehmoleluista.Joo. Mä olen pitänyt lastensynttärit Raxissa. Tai oikeastaan mulle on pidetty lastensynttärit Raxissa. Ja aivan täysin sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät ole tienneet mun pikkuisuudesta mitään. Oli karkkipizzaa, jäätelöä strösseleillä ja vaikka mitä. Oli myös yksi jäätelö joka purskahti nauraessa nenästä ja ihania ystäviä joiden kanssa sai olla oma melkein mutta silti alle, kolmekymppinen itsensä ja salaa vähän pieni. Me ei saatu kakkaa päällemme. Kukaan ei katsonut oudosti hölmöjä aikuisia ihmisiä, joista yhdellä oli prinsessamekko, pahvikruunu ja jäätelö kädessä. Jos mä olisin tehnyt tämän viime vuonna, pikkuisena. Vetänyt kolmekymppis -synttäribileet pystyyn johonkin ja julistanut että ne on pikkuisten bileet ja juhlitaan koska mä täytän kolme. Sitä olisi katsonut kieroon KAIKKI, etenkin täällä, koska tännehän mä sen bileilmon olisin tehnyt. Onneksi korona ja koulussa olo esti nämä kamalat bakkanaalit. Olis saattanut olla hauskaa vahingossa. Kinkyyden kun on mun mielikuvan mukaan monen mielestä oltava kovin vakavaa, kovaa ja pimeää. Synkkää ja nauramatonta. "Älä vittu hihitä kakara tai saat turpiis.."Taas mainitsen sen ikäregression terapiamuotona, se on ihan oma lajinsa pikkuisuuden pöydän alla. Sekin saa onneksi olla siellä pöydän alla, tämä on iso pöytä ja meitä mahtuu tänne varmasti. Pöytäliinan takana on hyvä suoja ja piilo. Toisaalta mä toivoisin joskus, että me voitais kaikki vaan hyppiä pöydillä ja sotkea se pöytäliina sormiväreillä, kakulla ja vihreällä mehukatilla. Mutta sitä ei katsota hyvällä ja siksi mä ymmärrän sen vallan hyvin että moni ei uskalla olla esillä. On vaikea kurkistaa liinan takaa ulos maailmaan, jos se maailma vaan potkaisee nenään ja sanoo että painukaa takas piiloon. Se myös sattuu toisinaan ja jotkut ottaa osumia, joiden takia ei edes välttämättä uskalla jäädä sinne pöydän alle. Kiitos Pioni mielipiteestä, se on tärkeä. ~ Nelli
Vai kuvitteletko, että heitä mustamaalataan selän takana järjestelmällisesti, kumppanien henkilötietoja urkitaan mustamaalaamista varten, levitetään valheita keksityistä rikoksista, tehtaillaan valheellisia rikosilmoituksia, kerätään addresseja pikkuisten karkoittamisesta scenestä, julistetaan pikkuisia yleisvaarallisiksi henkilöiksi seksuaali-identiteetin vuoksi, syytetään valheellisesti pedofiliasta vaikka kyse on roolileikeistä, väitetään pikkuisten myyvän heroiinihattaroita bileissä, kerrotaan pikkuisten tehtailleen seksuaalirikoksia paikkakunnilla joissa eivät ole koskaan käyneet, sabotoidaan aktiivisesti seuranhakuja varoittamalla vaarallisista tuttisuista, levitetään aktiivisesti ja järjestelmällisesti juoruja joissa pikkuiset yhdistetään natseihin sekä erilaisiin fobeihin, rikollisiin, myrkyllisyyteen, raiskauksiin jne., yhdistetään valheellisesti pikkuisia raiskauksiin joista väitetyt uhrit eivät ole koskaan kuulleetkaan, vainotaan pikkuisia nimettömistä sähköposteista vuosien ajan, vaaditaan perättömien tappouhkausväitteiden perusteella pikkuisille porttikieltoja tapahtumiin tai kohdistetaan poliisioperaatioita pikkuisten koteihin ja perheeseen koska ovat moisia tuttisuita?Minä en kyllä usko, että tällaista paskaa kukaan lähtisi tekemään vain, koska pienet haluavat olla mitä ovat. Jos niin tapahtuisi, sellaiselle voisivat nauraa vain tekijät itse tai muuten vain mieleltään vinksahtaneet.
OLETTAEN siis että tosiaan identifioidut kuten annat ymmärtää.
Ps. Ihme kirjotuksia tyypiltä joka alottaa chatissä järjestelmällisen kiusaamisen aina kun sinne tulee uusia sisään. No kai sillä saa hyväksyntää joiltain.