Baarin kannatusmaksut
Väärinymmärrysten välttämiseksi rautalankaa. Nelli: älä töki. Jos tökit, ampparijäde lentää biojätteeseen ja välipala on peruttu ainakin seuraavaan juhannukseen saakka. Ei tökitä varoajalla, ei silmäpelillä, ei ollenkaan, ellei ole valmiiksi tiedossa, että kyseinen ihminen hyväksyy sinulta fyysisen lähestymisen. Sillä toisella tyypillä ei ole mitään velvollisuutta osata reagoida lähestyviin sormiin. Useimmat hämmentyvät tuollaisesta, oli varoaikaa tai ei, etkä voi tietää millä tavalla sinun silmäpelisi on oikeasti otettu vastaan. Hämmentynyt tuijotus ja kieltämisen puute ei ole lupa koskea.Jos toiseen on pakko saada yhteys esim. hätätilanteessa ja metelin takia muu ei onnistu, voidaan tökkäisy sallia. Samoin jos kyseessä on se oma kaveri siellä meteliräminäkeikalla. Vieraita ihmisiä ei tökitä sielläkään.PS: Tiedän että yksi tökkäisy on tekona pieni, mutta minua hiertää se asenne että a) muiden pitää osata reagoida ennakkoon ja kieltää, b) ei saa torua rumasti ettei pienelle tule paha mieli ja c) oma pikkuistelu tai mikä hyvänsä muu kink ulotetaan sellaisiin ihmisiin, jotka eivät ole siinä jutussa mukana. Olin aiempien viestien perusteella melkein Nelli-fani, ja nyt en voi käsittää minkä takia näin yksinkertainen asia kuin fyysisen koskemattomuuden kunnioittaminen voi olla jollekulle mahdoton käsittää.PPS: belladonnalle kiitos hyvästä ja järkevästä kommentoinnista.
Olin aiempien viestien perusteella melkein Nelli-fani, ja nyt en voi käsittää minkä takia näin yksinkertainen asia kuin fyysisen koskemattomuuden kunnioittaminen voi olla jollekulle mahdoton käsittää.
Mun mielestä mikään head space, myöskään little space, ei voi eikä saa olla ns. "vapaudun vankilasta" -kortti käytökselle, joka rikkoo muiden rajoja. Ihmisiä ei saa vetää sessioihinsa vastoin heidän konsensustaan. Jos tuntuu, että ei pysty esim. kinkybileissä hillitsemään käytöstään niin, että pystyy kunnioittamaan muiden fyysistä koskemattomuutta, on viisainta vaan pysyä pois bileistä. Mun henkilökohtainen kinky alter egoni on pupu. Pupussa on jonkinverran myös söpösteleviä pikkuisuusmaisia piirteitä, toisaalta se on vahvasti sukua play boy -pupuille, vähintään Euroopan serkku. Pupu on arkiminääni... pomppuisampi ja rakastaa kanssakinkyjen halaamista. Mutta pupu pyytää luvan halia . Pupu myös ymmärtää, että aina välillä joku kieltäytyy halimasta pupun kanssa ja se on ok. Kaikki ei niin välitä halimisesta ja jollain voi olla vaikka valtasuhdedynamiikka esteenä. Pupu ymmärtää ja kunnioittaa tällaisia asioita pienessä sievässä pystykorvaisessa päässään vaikka olisi kuinka pupupäissään. Henkilökohtaisesti pidätän oikeuden arvostella kanssatöhöttäjiä sillä perusteella, onko heillä riittävä itsekontrolli spacatessaankin toimiakseen turvallisesti kinky-yhteisöissä. Jos joku menee seurueessa niin pikkuispäihinsä, että ei enää osaa käyttäytyä muita asiallisesti kunnioittaen, kyllä se on mulle keltainen lippu. Ei välttämättä pikkuisuutta kohtaan yleensä, mutta kyseistä henkilöä kyllä. Jos mua tultaisiin tapahtumassa luvitta tökkimään olisin todennäköisesti jokseenkin hämmentynyt ja ehkä myös närkästynyt.Mun mielestä ei myöskään voida edellyttää, että kinkybileissä yms. kaikki osallistujat tuntisivat kaikkien alaskenejen erityispiirteitä niin, että vaikkapa pikkuisten tökkiminen yleisesti hahmotettaisiin mitenkään neutraalina, verbaaliseen tervehtimiseen rinnastuvana kommunikaatiotapana - kun se ei sitä normaalien käytöstapojen ja kinkybileiden sääntöjen puitteissa ole. Ihan yhtä hyvin joku alaskene voisi vaikka julistaa, että varoittamaton perseiden puristelu on heidän tapansa tervehtiä ja että pyllynpuristelu-spacessa muut kommunikaatiotavat nyt vaan unohtuu, vähän hei ymmärrystä pliis.Ei se mee niin. Samat säännöt kaikille.
Itse asiassa kukaan muu pikkuinen ei ole sanonut käyttäytyvänsä näin, joten siksi henkilöityy. Huono käytös ei ole pikkuisuuden ilmiö, eikä ole reilua muita pikkuisia kohtaan piiloutua tällaisen tekosyyn taakse. Huonosti käyttäytyviä komennetaan. Mielestäni olen sanonut sanottavani nyt, enkä jaksa katsoa mitä omituisia tulkintoja siitä seuraavalla kierroksella tehdään.Ei, minua ei häiritse pikkuisuus. Minua häiritsee vain typeryys.
Olen edelleen hieman eri mieltä siitä, että BDSM-skenen yhteistapahtumissa voisi tai olisi järkevää olettaa saati vaatia, että koska olen pikkuinen/ setämies/TrueMaster/ seksipupu/ Alfasubi /sissy /puppy niin muut tajuaa mitä se tarkoittaa ja tietää miten viiteryhmäni käyttäytyy. Ensinnäkin skeneen putkahtelee uusia alaskenejä sellaista tahtia, ettei kenenkään voi edellyttää pysyvän kaikista kärryillä, toisakseen eri viiteryhmien yksilöiden käytös ja tapa jäsentää omaa kinkyidentiteettiä varioi niin paljon, ettei ryhmään X kuulumisen pohjalta edes voi olettaa juuri mitään ja kolmannekseen skenen bileissä on aina mukana väh. 10% nyyppiä jotka hädin tuskin tietävät, mistä kirjaimet B, D, S ja M tulee ja heidätkin on otettava huomioon.Selkeintä on, että on yksi yhteinen käytösnormisto jota kaikki noudattavat ilman "mutku me ollaan vähän tämmöisiä" -erivapauksia. Silloin itse kullakin myös on tilaa kohdata itse kenetkin ennen kaikkea yksilönä.