Baarin kannatusmaksut
Tällainen minä kai sitten olen:)You Scored as Exhibitionist / VoyeurExhibitionist / Voyeur 96%Experimental 82%Switch 75%Dominant 75%Bondage 61%Sadist 50%Submissive 36%Masochist 18%Vanilla 14%Degradation 11%
Lainaus käyttäjältä: kronos78 - 19.11.2012, 13:35Tällainen minä kai sitten olen:)You Scored as Exhibitionist / VoyeurExhibitionist / Voyeur 96%Experimental 82%Switch 75%Dominant 75%Bondage 61%Sadist 50%Submissive 36%Masochist 18%Vanilla 14%Degradation 11%Höpsis! Joku "neropatti" on tommosen debiili-tason Kinkyys-dimensio-kyselyn laittanut varmaan ihan piloillaan nettiin. Ja meidän porukat ihan innosssa on siihen osallistumassa. Hypetystä pahimmillaan! Ammattitaitoinen psykologikaan ei luokittelisi ihmisi tommosen kyselyn perusteella - psykologia on muutakin kuin rasti-ruutuun -valintoja. Paremmalla ammattitaidolla voisi ehkä jotan fiksuakin saada aikaan, ja se olisi varmaan aivan eri luokkaa laadullisestiKinkyt ovat oman kokmukseni mukaan varsin älykkäitä/ja tiedostavia . Ei enää tätä samaa leikki-kyselyä meille! Pliiiiiiiissss!!!!!
Voi hyvä Zulu. pitäisköhän sinun hieman löysätä krakaa tai ottaa muutama rauhoittava, sillä näyttäs nyt vahvasti siltä että kärsit korkeasta verenpaineesta:) Minä voin omalta osaltani sanoa, en tehnyt tuota testiä siksi että näksin milainen OIKEASTI olen:) Mitä tuohon analyysiin tulee, niin se tuskinon kellekään mikään raamattu. Jokainen varmasti teitäämillainen on ja jos ei tiedä niin ottaa selvää siitä kokeilemalla, eikä esim juuri tämän testin takia päätä rytyä esim. sadistiksi, koska testi tulos niin väittää:)Eipä minulla muuta:)