Baarin kannatusmaksut
Ihan muistutuksena kaikille, että me emme tiedä mitä tilanteessa on oikeasti tapahtunut tai mitä täsmällisesti on oikeudessa puhuttu. Asia on sinällään tärkeä ja siitä on hyvä yleisellä tasolla puhua, mutta suuria tunteita tuntemattomiin henkilöihin on turha kohdentaa.
Ylipäänsä ihminen joka Dominoi toista tuossa mittakaavassa päihteitten vaikutuksen alaisena sopii mielestäni vankilaan oikein hyvin.Itse olen täysin nollalinjoilla, mutta pari drinkkiä tuskin illassa vielä on punainen lippu, selvä humalatila sitten jo sellainen on, puhumattakaan amfetamiinista etcIKRM
Mun mielestä jos pelkää, että dom voi koska tahansa saada syytteen kun subin mielestä ei ollutkaan kivaa, niin ei myöskään kannata ikinä mennä naimisiin. Vaimo kun voi koska tahansa syyttää raiskauksesta, jos sen mielestä seksi ei ollutkaan kivaa.
Jos asian moraalisen puolen ohittaa ja paneutuu siihen oleelliseen seikkaan, mistä on vaikka kuinka paljon puhuttu täälläkin :"Oikeuden ratkaisussa keskeiseksi nousi se, oliko mies varmistanut suostumuksen riittävällä tavalla.Oikeuden mukaan useita tunteja kestäneeseen sessioon kuului osia, joissa lähtökohtaisesti toteutui rikoksen tunnusmerkistö ja tällöin suostumuksen tuli olla nimenomainen.Asianosaisen mukaan hän oli antanut suostumuksensa sidontaan sekä anaalitapin käyttöön.Osaan miehen ehdotuksista asianosainen oli reagoinut hymähtelyllä. Tämä ei oikeuden mukaan ollut riittävää täyttämään suostumuksen antamista. "Mikä on oikeudessa pätevä näyttö suostumuksen antamisesta ?Ja ei, en yritä puolustella ketään tai mitään, eikä minusta ole kivaa, että toimitaan niin, että ollaan rosiksessa, mutta jos ollaan, mikä näyttö riittää ?
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 21.09.2022, 17:14Mun mielestä jos pelkää, että dom voi koska tahansa saada syytteen kun subin mielestä ei ollutkaan kivaa, niin ei myöskään kannata ikinä mennä naimisiin. Vaimo kun voi koska tahansa syyttää raiskauksesta, jos sen mielestä seksi ei ollutkaan kivaa.Ja käsi ylös joka voi valalla vannoa ettei näin ole koskaan tapahtunut tai tule tapahtumaan! Naisten tekemät valheelliset ja kyseenalaisin motiivein tekemät rikosilmoitukset eivät kuitenkaan liene asia johon tässä ketjussa kannattaa kovin syvälle sukeltaa. Tai pirustako sen tietää.