Baarin kannatusmaksut
Itse HC-sessioita tekevänä olen joka kerta hc-session jälkeen tilanteessa, missä leikkikumppani voisi halutessaan nostaa syytteen. Eikä oma sanani, kokemukseni, entisten leikkikumppaneiden puoltavat lausunnot tms, niillä ei ole mitään vaikutusta tuomioon. Ei varsinaisesti pelottavaa mutta laittaa miettimään miten joku tyytymätön subi joka ei saanut haluamaansa voi mennä tekemään rikosilmoituksen esim vapaudenriistosta (sitominen). Ja koska vain hänen sana riittää tuomioon niin sitten katsellaan kaltereiden takaa maailmaa ja ihmetellään miten tässä kävi niin.En suinkaan halua vähätellä kyseisen subin kokemusta. Mietinpä vain D:n asemaa ylipäätään.
--- Jossakin kommenteissa oli nostettu esille, että nainen oli noviisi ja mies tiesi tämän ja olisi pitänyt aloittaa varovasti. Kuvauksen mukaan on ensimmäisellä kerralla kuristettu kolmesti niin että tajunta ei ole lähtenyt vaan vähän yskityttänyt ja piiskattu takaista. Aika monen mittapuulla tässä on varsin varovaisesti aloitettu. Tai siis itse ainakin mietin, että jos tämä ei ollut varovainen aloitus niin mikä olisi?