Baarin kannatusmaksut
Mielestäni ylläpidon olisi jo aika puuttua Punisherin touhuihin. Hän on ketjussa, johon ei selvästi kuulu, toteuttamassa agendaansa, mikä ei muille aukea (tuskin koskaan aukeaakaan). Häntä on pyydetty poistumaan ketjusta, silti hän jankkaa. Tällaista kinksheimaamista ei soisi alustalla tapahtuvan.
Kysymys pieneltä toisille: onko teillä isosisko (isoveli) moodia, joka saattaa käynnistyä pienempien pienten seurassa?
Lainaus käyttäjältä: Vimpula - 02.10.2022, 07:38Mielestäni ylläpidon olisi jo aika puuttua Punisherin touhuihin. Hän on ketjussa, johon ei selvästi kuulu, toteuttamassa agendaansa, mikä ei muille aukea (tuskin koskaan aukeaakaan). Häntä on pyydetty poistumaan ketjusta, silti hän jankkaa. Tällaista kinksheimaamista ei soisi alustalla tapahtuvan.Tämä. Ymmärrän, ettei YP nyt täällä 24/7 päivystä, mutta kun huomaa niin toivoisin, että reagoitaisiin.Minulle koko pikkuistelu on ihan uutta, ujoa ja arkaa ja hämillään olevaa. Tulin innoissani takaisin Baariin, kun tiesine ttä täältä löytyy ihmisiä, jotka ymmärtävät miestä on kyse - joiden kesken ei tarvitse käydä mitään Suomi24-tyylistä keskustelua. Ja sitten tulee joku Punisher kertomaan tämmöiseen ketjuun, että pedofilialla ja pikkuistelulla onkin vahva yhteys, että pikkuiset ovat uhmaikäisiä jne. Tämä hämmentää. Olenko minä vääränlainen pikkuinen, kun mun pikkuistelussa ageplay ei ole niin suuressa osassa, kun en tee niin selviä pikkuistelun juttuja? Olenko minä jotenkin osasyyllinen pedofiliaan? Olenko huomaamattani päätynyt johonkin propedofilia-liikkeeseen? Tässäkin skenessä tapahtuu varmasti myös kaikenlaista todella väärää, oli kyseessä sitten mikä tahansa kinkyyden alle menevä kategoria. Mutta ei, kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä. Ei tulisi mieleenkään syyttää kaikkia dominoivia henkilöitä yhden Masterin väärinkäytöksestä. Jos jossakin nasujaisissa joskus on tapahtunut jotain väärinkäytöstä, niin siitä tosiaan olisi voinut tehdä ihan oman aloituksen. Toivottavasti Punisher saa punishmentia. Ihan oikeasti tällä foorumilla täntyyppisten kommenttien lukeminen vituttaa. Jos ei osaa tehdä eroa aikuisten ihmisten välillä sovitusti tapahtuvista asioista ja alaikäisten hyväksikäytöstä, niin on ihan väärässä skenessä.
Lainaus käyttäjältä: Pirre89 - 02.10.2022, 13:38Lainaus käyttäjältä: Vimpula - 02.10.2022, 07:38Mielestäni ylläpidon olisi jo aika puuttua Punisherin touhuihin. Hän on ketjussa, johon ei selvästi kuulu, toteuttamassa agendaansa, mikä ei muille aukea (tuskin koskaan aukeaakaan). Häntä on pyydetty poistumaan ketjusta, silti hän jankkaa. Tällaista kinksheimaamista ei soisi alustalla tapahtuvan.Tämä. Ymmärrän, ettei YP nyt täällä 24/7 päivystä, mutta kun huomaa niin toivoisin, että reagoitaisiin.Minulle koko pikkuistelu on ihan uutta, ujoa ja arkaa ja hämillään olevaa. Tulin innoissani takaisin Baariin, kun tiesine ttä täältä löytyy ihmisiä, jotka ymmärtävät miestä on kyse - joiden kesken ei tarvitse käydä mitään Suomi24-tyylistä keskustelua. Ja sitten tulee joku Punisher kertomaan tämmöiseen ketjuun, että pedofilialla ja pikkuistelulla onkin vahva yhteys, että pikkuiset ovat uhmaikäisiä jne. Tämä hämmentää. Olenko minä vääränlainen pikkuinen, kun mun pikkuistelussa ageplay ei ole niin suuressa osassa, kun en tee niin selviä pikkuistelun juttuja? Olenko minä jotenkin osasyyllinen pedofiliaan? Olenko huomaamattani päätynyt johonkin propedofilia-liikkeeseen? Tässäkin skenessä tapahtuu varmasti myös kaikenlaista todella väärää, oli kyseessä sitten mikä tahansa kinkyyden alle menevä kategoria. Mutta ei, kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä. Ei tulisi mieleenkään syyttää kaikkia dominoivia henkilöitä yhden Masterin väärinkäytöksestä. Jos jossakin nasujaisissa joskus on tapahtunut jotain väärinkäytöstä, niin siitä tosiaan olisi voinut tehdä ihan oman aloituksen. Toivottavasti Punisher saa punishmentia. Ihan oikeasti tällä foorumilla täntyyppisten kommenttien lukeminen vituttaa. Jos ei osaa tehdä eroa aikuisten ihmisten välillä sovitusti tapahtuvista asioista ja alaikäisten hyväksikäytöstä, niin on ihan väärässä skenessä.Ylläpidon toiminnasta tässä kohtaa sen verran että mikäli jäi huomaamatta ketjusta poistettiin jo muutamia viestejä, keskustelua kuitenkin jatkettiin aikalailla kaikkien toimesta, minkävuoksi ketjussa nyt sitten muutakin kun hattarasokerin tahmaisia tassunjälkiä.-HPM"Oikeinko rakastin vai kuten lauluissaKorvaten herkkyyttä voimalla, tahdollaHiljaisuutta kieleksi luulinKaiken kuulin muka aina ihan sanomattakinEtsin suuntaa suunnatontaIkuisuuden meren rantaan hiekan päälle talon rakensin"
Miksi ihmeessä pienet, ollessaan väärässä, vänkäävät ja kun Iso soittaa pienen olleen väärässä vänäkys vaan jatkuu ja sitten pitäisi saada jäätelö :O
Lainaus käyttäjältä: Dom75 - 02.10.2022, 18:09Miksi ihmeessä pienet, ollessaan väärässä, vänkäävät ja kun Iso soittaa pienen olleen väärässä vänäkys vaan jatkuu ja sitten pitäisi saada jäätelö :OKerrankin helppo. Yksinkertainen vastaus on, koska jäätelö on hyvää Kuka tahansa tulee paremmalle mielelle, kun saa jätskiä. Vallanki, jos on enste joutunut vänkää jostain isojen jutuista.
Joku sanoi joskus, että haluaisi mennä piiloon isin partaan. Mitä se tarkoittaa? Riittääkö, että pääsee vähän parran taakse vai pitäisikö mahtua kokonaan sinne sisään? Kauanko siellä voi viihtyä? Eihän siellä tehdä salaa takkuja?
Onko yliviikkonen oikeasti lyhyempi aikaväli kuin kolme viikkoa?