Baarin kannatusmaksut
Onko vaaleanpunainen ja pinkki sama asia?
Minun pikkuisuus ei ole uhmaikäisen kiukuttelua, vaan läpi arjen näkyvää herkkyyttä ja turvallisuuden kaipuuta/tarvetta. Sessiomielessä pikkuisuutta voi viedä pidemmällekin, mut yleensä se näkyy jollain tavalla koko ajan. Oltiin sitten oikeassa tai väärässä elämässä. Olen myös äiti ja se ei vähennä identiteetissäni olevaa pikkuisuuttani ollenkaan. Jos ketju tai sen kysymykset eivät ole kiinnostavia, niin niitä ei kannata lukea.Pikkuisuus on semmosta taikaa, että sen kanssa ei ihan joka master selviydykään.
Mikä ihme nyt on hyökkäävää tai kamalaa siinä, että on kiinnostunut siitä moniko pikkuinen on myös vanhempi? Ilmeisesti osuu arkaan paikkaan, mistä kukin voinee tehdä omat johtopäätöksensä.
Mutta Punisher: koska haluan oikeasti puhua jutuista joita tuot esiin ja osoittaa olevani muutakin kuin sellainen lapsellinen ja kiukutteleva pieni sekopää niin ehdotan tässä sulle: Lähde mun kanssa aikuisesti kahvilaan tai etäkahville kotikoneelta joku kerta ja jutellaan, avarretaan toistemme maailmaa tästä aiheesta? Lupaan jopa juoda kahvini aikuisesti mustana, siis ilman kauramaitoa ja maksaa tai keittää sen itse - täysin irvistelemättä ja kiukuttelematta. Tässä ehdotuksessa ei ole taka-ajatuksia, tikkareita piilossa tai mitään muutakaan. Tässä on vaan yksi aikuinen, jota rehellisesti kiinnostaa toisen aikuisen mielipiteet. [/quotqe]Ei mulla muuta kuin että .
Hei muuten, onko pikkuisilla ja isoilla jotain omaa alaryhmää tai foorumia tms? Olisi ihana, jos olisi jokin turvallinen tila vertaistuelle
Onko alkulukuja ääretön määrä?