Baarin kannatusmaksut
Koska nimimerkki velvoittaa, minkä värinen hattara on parhaan makuinen? (itse pidän eniten pinkistä, mutta sininen on myös kivaa, koska se maistuu siniseltä!)
Kun pikkuinen kerjää/tarvitsee/haluaa rangaistuksen tai huomiota, onko pyytämistapa erilainen?
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 04.10.2022, 11:47Kun pikkuinen kerjää/tarvitsee/haluaa rangaistuksen tai huomiota, onko pyytämistapa erilainen?Erilainen.. kuin milloin/kenen/mikä tapa? Jos jotenkin ööh normi-mielentilastani käsin pyydän huomiota, niin se voi olla esim. viesti "On vähän ikävä sua." tai huikkaus "Hei tuuks kattomaan tätä yhtä juttuu?". Jos little-mielentilasta käsin pyydän huomiota, se voi olla esim. viestinä pomppiva kaniini-giffi tai yhtäkkinen syliinistuminen ja "Moi!" tai postikortin lähettäminen tai toisen kotiin jonkin yllärin piilottaminen. Olen siis varmaan sitä leikkimielisempi, mitä littlemmässä mielentilassa olen. Tähän nyt tietty kuuluu myös kohtuullisuuden rajojen hämärtyminen, esim. enää pari viikkoa ja lähetän glitterpommikirjeen ja odotan saanko naurua vai rangaistuksen vai funishmentin vai mitä ihmettä. Elämä on riskejä!
Lainaus käyttäjältä: bikantti - 04.10.2022, 11:56Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 04.10.2022, 11:47Kun pikkuinen kerjää/tarvitsee/haluaa rangaistuksen tai huomiota, onko pyytämistapa erilainen?Erilainen.. kuin milloin/kenen/mikä tapa? Jos jotenkin ööh normi-mielentilastani käsin pyydän huomiota, niin se voi olla esim. viesti "On vähän ikävä sua." tai huikkaus "Hei tuuks kattomaan tätä yhtä juttuu?". Jos little-mielentilasta käsin pyydän huomiota, se voi olla esim. viestinä pomppiva kaniini-giffi tai yhtäkkinen syliinistuminen ja "Moi!" tai postikortin lähettäminen tai toisen kotiin jonkin yllärin piilottaminen. Olen siis varmaan sitä leikkimielisempi, mitä littlemmässä mielentilassa olen. Tähän nyt tietty kuuluu myös kohtuullisuuden rajojen hämärtyminen, esim. enää pari viikkoa ja lähetän glitterpommikirjeen ja odotan saanko naurua vai rangaistuksen vai funishmentin vai mitä ihmettä. Elämä on riskejä!Hiukan tulkinnanvaraista, mutta kokeilen.Onko pienen tapa kerjätä/tarvita/haluta rangaistusta erilainen kun tapa kerhätä/tarvita/haluta huomiota?Vastauksessa tätä kyllä jo sivutaan, ilmeisesti joskus ei ole väliä missä muodossa se huomio tulee, kunhan tulee.-HPM
Lainaus käyttäjältä: Dom75 - 02.10.2022, 18:09Miksi ihmeessä pienet, ollessaan väärässä, vänkäävät ja kun Iso soittaa pienen olleen väärässä vänäkys vaan jatkuu ja sitten pitäisi saada jäätelö :OKoska Pienet on Aina oikeassa 🤷🏻♀️ Niin yksinkertaista se on 🫢
Miksi ihmeessä pienet, ollessaan väärässä, vänkäävät ja kun Iso soittaa pienen olleen väärässä vänäkys vaan jatkuu ja sitten pitäisi saada jäätelö :O
alagenressä ja pikkuisteluun liittyvissä asioissa nyyppä kysyy:Mitä Funishmentit voi esim olla?
Lainaus käyttäjältä: Pioni - 04.10.2022, 09:17Lainaus käyttäjältä: Dom75 - 02.10.2022, 18:09Miksi ihmeessä pienet, ollessaan väärässä, vänkäävät ja kun Iso soittaa pienen olleen väärässä vänäkys vaan jatkuu ja sitten pitäisi saada jäätelö :OKoska Pienet on Aina oikeassa 🤷🏻♀️ Niin yksinkertaista se on 🫢Ja näsäviisastelu on tuhmaa.Mietipä hetken verran asiaa ja pyydä vieraalta sedältä sen jälkeen kauniisti anteeksi.
Lainaus käyttäjältä: Siloposki - 04.10.2022, 13:33Lainaus käyttäjältä: Pioni - 04.10.2022, 09:17Lainaus käyttäjältä: Dom75 - 02.10.2022, 18:09Miksi ihmeessä pienet, ollessaan väärässä, vänkäävät ja kun Iso soittaa pienen olleen väärässä vänäkys vaan jatkuu ja sitten pitäisi saada jäätelö :OKoska Pienet on Aina oikeassa 🤷🏻♀️ Niin yksinkertaista se on 🫢Ja näsäviisastelu on tuhmaa.Mietipä hetken verran asiaa ja pyydä vieraalta sedältä sen jälkeen kauniisti anteeksi.No niin, oon pienellä päälläni miettiny Koko piiiiitkän päivän. Ehkä se oli tarpeeksi pitkä hetki Isillekin? Kai miun sitten pitää pyytää Dom75:ltä anteeksi, että ilmeisesti saatoin hiukan näsäviisastella hupsis huomaamattani, joten anteeksi Ja onneksi Dom75 ei ole edes mikään vieras setä 🫢 Vieraat setämiehet on Pelottavia! 😱