Baarin kannatusmaksut
En ole Tu jäsen enkä ota kantaa siihen minkälaisia bileitä sen tai minkään yhdistyksen pitäisi järjestää. Mutta olen hyvin hämmentynyt tästä ajatuksesta että paneminen olisi ongelma ja muu kinkyily ei. Kinkybileissä varsin yleisesti pukeudutaan vähiin vaatteisiin ja piiskataan ihmisiä. Jos työnantajallani tai jollakulla muulla olisi ongelma sen suhteen että joku työntää (puoli)julkisessa tilassa peniksen vaginaani niin uskoisin että olisi yhtälailla ongelma jos julkisesti räimin jotakuta ruoskalla rinnat paljaana. Mainittakoon että ensimmäistä ei ole koskaan tapahtunut, jälkimmäinen sen sijaan on, Rsykkeen järjestämässä TAFFissa 😀
En tiedä minkälaisilla nuorisoseuran kesäpäivillä olet ollut mutta olen aika varma että en voisi siellä julkisesti ruoskia toista ihmistä verille. Uskon myös että videotallenne tai valokuvat tuosta toiminnasta voisivat saada osallistujat vetämään viinerinsä väärään kurkkuun työpaikan aamukokouksessa.Valitan mutta en kykene näkemään miksi tämä genitaalien hankaaminen toisiaan vasten olisi niin kovin paljon pahempi asia kuin ihmisten julkinen satuttaminen. En kuitenkaan aio asiasta kinata sen enempää, en ajatellut kumpaakaan edellämainittua harrastustani alkaa esitellä työpaikan kahvihuoneessa 😀
Lainaus käyttäjältä: nette - 24.08.2022, 18:18olen kinky ilman yhdistystä ja mietin seuraavaksi haluanko enää edes osallistua mihinkään . Ajattelin että pitkän ajan jälkeen olisi kiva nähdä joitain ihmisiä mutta nyt jos eripuraa ja riitaa kylvetään jokapaikassa se välittyy myös muihin ihmisiin. Haluaisin että kaikilla aloittajilla olisi yhtä turvallinen fiilis kun minulla kun ensimmäistä kertaa astuin wäiskiin. Toivon hartaasti, ettet menetä toivoasi kinkyskeneen vain tämän sivuston takia! Jostain syystä tämä foorumi on viime ajat täyttynyt katkeruudella sekä tahallisella ja tahattomalla väärinymmärtämisellä ja henkilökohtaisilla eripuralla milloin mistäkin asiasta. Haluaisin mainostaa baarin discordia, joka on oman näkökulmani mukaan varsin paljon rauhallisempi ja asiapitoisempi. Uskon, että sitä saa mainostaa täällä, onhan se baarin oma jatke. Ja on myös onnistuneita paikallisia miittejä, joissa ihmisillä on kasvotusten aivan eri ääni kellossa ja muutakin puhuttavaa kuin vanhat kalavelat tai juoruamiset. Miiteistä tiedottamisen suhteen baarin nettisivu on varsin hyvä. Long story short: Ehkä vielä koittaa päivä, kun Baarissakin ihmiset haluavat olla muutakin kuin ilkeitä ja hankalia toisiaan kohtaan. Me kuitenkin yhteisönä voimme nousta nykyisen tason yläpuolelle. Takaan, että sinullekin riittää tilaa miiteissä ja yhteisöissä siitä huolimatta, kuulutko yhdistykseen vai et.
olen kinky ilman yhdistystä ja mietin seuraavaksi haluanko enää edes osallistua mihinkään . Ajattelin että pitkän ajan jälkeen olisi kiva nähdä joitain ihmisiä mutta nyt jos eripuraa ja riitaa kylvetään jokapaikassa se välittyy myös muihin ihmisiin. Haluaisin että kaikilla aloittajilla olisi yhtä turvallinen fiilis kun minulla kun ensimmäistä kertaa astuin wäiskiin.
Lainaus käyttäjältä: Digitalis - 24.08.2022, 22:43Lainaus käyttäjältä: nette - 24.08.2022, 18:18olen kinky ilman yhdistystä ja mietin seuraavaksi haluanko enää edes osallistua mihinkään . Ajattelin että pitkän ajan jälkeen olisi kiva nähdä joitain ihmisiä mutta nyt jos eripuraa ja riitaa kylvetään jokapaikassa se välittyy myös muihin ihmisiin. Haluaisin että kaikilla aloittajilla olisi yhtä turvallinen fiilis kun minulla kun ensimmäistä kertaa astuin wäiskiin. Toivon hartaasti, ettet menetä toivoasi kinkyskeneen vain tämän sivuston takia! Jostain syystä tämä foorumi on viime ajat täyttynyt katkeruudella sekä tahallisella ja tahattomalla väärinymmärtämisellä ja henkilökohtaisilla eripuralla milloin mistäkin asiasta. Haluaisin mainostaa baarin discordia, joka on oman näkökulmani mukaan varsin paljon rauhallisempi ja asiapitoisempi. Uskon, että sitä saa mainostaa täällä, onhan se baarin oma jatke. Ja on myös onnistuneita paikallisia miittejä, joissa ihmisillä on kasvotusten aivan eri ääni kellossa ja muutakin puhuttavaa kuin vanhat kalavelat tai juoruamiset. Miiteistä tiedottamisen suhteen baarin nettisivu on varsin hyvä. Long story short: Ehkä vielä koittaa päivä, kun Baarissakin ihmiset haluavat olla muutakin kuin ilkeitä ja hankalia toisiaan kohtaan. Me kuitenkin yhteisönä voimme nousta nykyisen tason yläpuolelle. Takaan, että sinullekin riittää tilaa miiteissä ja yhteisöissä siitä huolimatta, kuulutko yhdistykseen vai et.Baarin Discordista, siitä varsinaisesta ja suurimmasta kanavasta, joudun kyllä esittämään eriävän mielipiteeni. Koskaan en millään sivustolla ole nähnyt sellaista pälliyden tiivistymää kuin siellä, ja tähän sentään lasken mukaan mm. S24:n useimmat keskustelualueet, jokaikisen koskaan näkemäni kinkyfoorumin sekä suurimman osan Ylilaudasta. Koska kyseinen Discord-kanava ei ole myöskään samoilla säännöillä valvottu kuin tämä Baari, voin mielestäni lausua näin rohkeasti tuosta kanavasta. Mielipiteensä kullakin ja paikat käyttäjiensä näköisiä.
- Elanor puhuu panemisen ja tissit vilkkuen ihmisen piiskaamisesta, ja toteaa, että kumpikaan näistä ei sovi työpaikan kahvipöytäkeskusteluun- HPM sanoo, että kyllä toisen voi suorittaa Etu-Töölön nuorisoseuran kesäpäivillä- Elanor pysyy aiemmassa kannassaan- HPM vastaa, että kyllä ihmisen roikottaminen lihakoukuistakin näytetään ikärajattomassa tapahtumassa. Ja toivottaa tervetulleeksi itse järjestämilleen kesäpäiville.
Lainaus käyttäjältä: Digitalis - 26.08.2022, 11:08- Elanor puhuu panemisen ja tissit vilkkuen ihmisen piiskaamisesta, ja toteaa, että kumpikaan näistä ei sovi työpaikan kahvipöytäkeskusteluun- HPM sanoo, että kyllä toisen voi suorittaa Etu-Töölön nuorisoseuran kesäpäivillä- Elanor pysyy aiemmassa kannassaan- HPM vastaa, että kyllä ihmisen roikottaminen lihakoukuistakin näytetään ikärajattomassa tapahtumassa. Ja toivottaa tervetulleeksi itse järjestämilleen kesäpäiville.Haluan nyt vaan oikaista, että noita en sanonut minä vaan isabella