Baarin kannatusmaksut
Makuasioita toki, mutta kyllä hyvin pukeutuva mies - eikä nyt puhuta vain pukumiehistä - erottuu massasta harvinaisuudessaan edukseen.
Tweed-puku päällä piiskatessa tulee kyllä hiki varsin nopeasti, eikä se enää ole mukavaa. Itse laitan kyllä välillä puvun kinkybileisiin, mutta aika nopeasti se lähtee jos on yhtään enemmän toimintaa.
Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.Punisherin pointti dresscodesta on myös totta. Mustassa puvussa et pääse sisään kaikkiin pileisiin, mustassa jätesäkissä pääset.
Lainaus käyttäjältä: Von - 04.08.2022, 12:38Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.Punisherin pointti dresscodesta on myös totta. Mustassa puvussa et pääse sisään kaikkiin pileisiin, mustassa jätesäkissä pääset.Minulle pukeutuminen erityisesti roolileikeissä on kyllä merkityksellistä, ehkä mielikuvitukseni ei ole riittävä siltä osin. Uniformut joskus ovat kivoja, mutta jos olet rehtori joka kurittaa koulutyttöä niin silloin se bändipaita ei ole hyvä valinta. Ehkä ajatelen sitä kumppanin kunnioituksena, sitoutumisena sessioon.
Mutta yhtä kaikki, WhiteWitch lause "kumppanin kunnioituksena, sitoutumisena sessioon" on mielestäni se ydin. Että vaatetuksella osoittaa ajatelleensa mua. Antaa sessiollemme sen verran arvoa, että muettii vaatteensa, eikä että puuhaili mitä nyt sattuikaan tekemään ja sit "poikkeaa vähän sessioimaan" ja palaa takas puuhiinsa.
Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.