Baarin kannatusmaksut
Jos se naapuri on siellä bileissä, eikö sillä ole ihan yhtä paljon "hävittävää" ja "hävittävää" kuin teilläkin?
Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.
Lainaus käyttäjältä: minikettu - 30.07.2022, 22:18Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.No tämähän on mennyt sitten hyvin Kiitos vastauksista. Itseä vähän juuri mietityttää esim pomon tai vastaavan jonka kanssa ei halua olla tekemisissä samaan tilaan joutumisesta. Mutta hyvä pointtihan tuo, että samassa veneessä joten turha murehtia. Hmm... Itseasiassa törmäsin vuosia sitten Taffissa nimenomaan tyyppiin, joka oli kiusannut minua alakoulussa todella pahasti. Tultiinpa vielä esitellyiksikin yhteisten tuttujen kautta. Tyyppi pyysi nöyrästi anteeksi ja subimies kun oli niin hänen paikalle saapunut Rouvansa käskytti uusimaan aanteeksipyynnön polvillaan. Eli ei ihan huono kohtaaminen.