Baarin kannatusmaksut
Seminaarissa sen sijaan käsitellään yhdistyksen toimintaa ja linjauksia tulevaisuuteen. Siihen liittyy paljon muutakin kuin avoin genitaaliseksi, joka sivumennen sanoen olisi mielestäni ainoaksi syyksi järjestää seminaaria tai bileitä kinky-yhdistykselle yksinkertaisesti tylsää. Eikä se ettei otsikossa lue kissankokoisilla kirjaimilla että ”Nyt puhutaan avoimesta genitaaliseksistä!” tarkoita ettei sitä käsiteltäisi ollenkaan. Seminaarin ohjelmassa (ei esityslistassa) lukee;”Tervetuloa keskustelemaan Rsykkeen toiminnasta, yhdistyksen olemassaolon tarkoituksesta ja yhdistyksen merkityksestä juuri sinulle! Osallistumalla pääset kertomaan omista kokemuksistasi, kuulemaan toisten näkemyksiä ja antamaan oman panoksesi Rsykkeen kehitystyöhön.” ”Jäsenistö keskustelee yhdistyksen toimintalinjoista, tapahtumien sisällöstä tulevaisuudessa ja tekee niistä mahdollisesti esityksen syyskokoukselle.”Tämä antaa ihan kaikille mahdollisuuden tuoda keskusteluun omat huolenaiheensa, myös avoimen genitaaliseksin suhteen, ja jokainen tulee kuulluksi.
Mitä tulee viimeiseen kohtaan jossa syytät minua ”täysin turhan ilmiannon tekemisestä viranomaiselle” sekä ”turhan tutkinnan kohteeksi joutumisesta” menee syytöksesi pahasti metsään. Ilmeisesti viittaat tässä nyt shoutboxissa julkaisemiisi tietoihin. Minä en ole soittanut poliisia sinun perääsi. Sen on voinut käytännössä tehdä kuka tahansa joka on miittiketjua käynyt lukemassa. Ymmärrän että se harmittaa varmasti paljon, mutta tämä ei ole oikea tapa sen käsittelyyn.Olet julkaissut avoimen kirjeesi baarin julkisella puolella jossa kuka tahansa nämä väitteet voi lukea. En ole varma haluatko vahingoittaa minua vai yhdistystä, mutta arvostaisin jos kävisit nämä asiat oikaisemassa. Toki ne on jo moni ehtinyt nähdä ja sitä ei enää saa tekemättömäksi. Jos olisit minun asemassani niin millä tavoin haluaisit asian hoidettavan?T. Ilona
Lainaus käyttäjältä: IlonaSinulle - 25.07.2022, 10:03Mitä tulee viimeiseen kohtaan jossa syytät minua ”täysin turhan ilmiannon tekemisestä viranomaiselle” sekä ”turhan tutkinnan kohteeksi joutumisesta” menee syytöksesi pahasti metsään. Ilmeisesti viittaat tässä nyt shoutboxissa julkaisemiisi tietoihin. Minä en ole soittanut poliisia sinun perääsi. Sen on voinut käytännössä tehdä kuka tahansa joka on miittiketjua käynyt lukemassa. Ymmärrän että se harmittaa varmasti paljon, mutta tämä ei ole oikea tapa sen käsittelyyn.Olet julkaissut avoimen kirjeesi baarin julkisella puolella jossa kuka tahansa nämä väitteet voi lukea. En ole varma haluatko vahingoittaa minua vai yhdistystä, mutta arvostaisin jos kävisit nämä asiat oikaisemassa. Toki ne on jo moni ehtinyt nähdä ja sitä ei enää saa tekemättömäksi. Jos olisit minun asemassani niin millä tavoin haluaisit asian hoidettavan?T. IlonaTästä viimeisestä kohdasta laitan sulle yksäriä, muuten olen sitä mieltä, että hallitus on piilotellut ja hyssytellyt asiaa.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 25.07.2022, 19:09Lainaus käyttäjältä: IlonaSinulle - 25.07.2022, 10:03Mitä tulee viimeiseen kohtaan jossa syytät minua ”täysin turhan ilmiannon tekemisestä viranomaiselle” sekä ”turhan tutkinnan kohteeksi joutumisesta” menee syytöksesi pahasti metsään. Ilmeisesti viittaat tässä nyt shoutboxissa julkaisemiisi tietoihin. Minä en ole soittanut poliisia sinun perääsi. Sen on voinut käytännössä tehdä kuka tahansa joka on miittiketjua käynyt lukemassa. Ymmärrän että se harmittaa varmasti paljon, mutta tämä ei ole oikea tapa sen käsittelyyn.Olet julkaissut avoimen kirjeesi baarin julkisella puolella jossa kuka tahansa nämä väitteet voi lukea. En ole varma haluatko vahingoittaa minua vai yhdistystä, mutta arvostaisin jos kävisit nämä asiat oikaisemassa. Toki ne on jo moni ehtinyt nähdä ja sitä ei enää saa tekemättömäksi. Jos olisit minun asemassani niin millä tavoin haluaisit asian hoidettavan?T. IlonaTästä viimeisestä kohdasta laitan sulle yksäriä, muuten olen sitä mieltä, että hallitus on piilotellut ja hyssytellyt asiaa. Pip. En halua sinulta yhteydenottoja mitään kanavaa pitkin tästä eteenpäin. Yhdistyksen asioissa voit laittaa spostia rsyke.ry@gmail.com
Mietin, Pip, olet täällä omilla kasvoillasi ja muutenkin täysin avoimesti, lienee aika selvä että iso osa ihmisistä näissä piireissä tietää oikean nimesi.IKRM
Varmasti tietää, koska kaverisikin on minusta tehnyt kunnianloukkaussyytteen, joka kuulemma oli etenemässä ja minulla oli haku päällä.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 25.07.2022, 23:54Varmasti tietää, koska kaverisikin on minusta tehnyt kunnianloukkaussyytteen, joka kuulemma oli etenemässä ja minulla oli haku päällä. Siitä en tiedä mitään, enkä oletettujen kavereitteni tekemisistä, mutta sen tiedän ettei kunnianloukkaussyytteen vuoksi varmaankaan hakuja päälle laiteta.IKRM
Näin tästä levitettiin huhua fetin puolella, että piilottelen. Ja kyllä, kyse kyse on TrueMasterista. Tämä keskustelu ei kuulu tänne, joten ylläpito voinee siirtää tämän Kysy TrueMasterilta _ketjuun.
Edellisen puheenjohtajan agendalla näyttäisi lähinnä olleen avoimen genitaaliseksin vastustaminen. Niin baarissa kuin telegrammissakin keskustelut räjähtävät uskomattomalla tavalla toistamaan itseään tämän teeman suhteen. Seminaari on ilmeisesti jotenkin väärin järjestetty vaikka sitä ei ole vielä edes järjestetty. Jne jne.