Baarin kannatusmaksut
Saako TrueOrjalla olla omia mielipiteitä, vai ovatko omistajan mielipiteet myös hänen?
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?
Lainaus käyttäjältä: vila - 24.07.2022, 11:04Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?Mun arvaus: Koska truuorjat ovat hyvin harvinainen luonnonvara, ja erittäin arvostettua merkkiä ja laatua.
Lainaus käyttäjältä: vila - 24.07.2022, 11:04Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?aina vaihtelevasti joku oli sen noin laittanut mun lisäksi. jos viestit Dominan kanssa se on kieletty.
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 24.07.2022, 14:55Lainaus käyttäjältä: vila - 24.07.2022, 11:04Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?aina vaihtelevasti joku oli sen noin laittanut mun lisäksi. jos viestit Dominan kanssa se on kieletty.Pakko sanoa tälleen julkisesti, että olen pahoillani kommentistani. Kyllähän sinun foorumikirjoituksistasi näkyy, että sinulla on ilmeisesti dysleksia tai muuten kirjoittamisen kanssa haaste. Oli oikeasti ihan ala-arvoista minulta tuo kommenttini, olen pahoillani.Ja aika harva oikeastikin tietää miksi orja ja orjien nimet kirjoitetaan pienellä. Tosin sitten kun joku tietää niin siitä seuraa mielenkiintoisia vivahteita keskusteluun. Esimerkiksi eräs nimeltä mainitsematon TM tapasi takavuosina aina vittuilla minulle tuolla foorumin chatissa kirjoittamalla nimimerkkini isolla. Jos nyt ei oteta erityistilanteita huomioon niin minulle tulee mieleen isolla kirjoitetusta Orja-sanasta mieleen lähinnä joku raskaan sarjan brätti. True Orjasta tulee mieleen lähinnä power bottom. Ymmärrän kyllä, ettei sitä tässä ketjussa tarkoiteta - ainakaan aloittajan toimesta. orjana itse ajattelen, että kun orja lunastaa pantansa niin milläkään True, true, aito, Aito, natural, real jne.. etuliitteellä ei ole oikeasti enää mitään merkitystä. Enkä tarkoita pannan lunastamisella sitä, että joku fyysisesti kiinnittää sen pantansa vaan sitä että oikeasti matkaa sinne mihin pääsee vain alistumalla sitten kun ei aikuisten oikeasti ole enää hauskaa. Kun on käynyt siellä niin sillä ei ole merkitystä päättyykö suhde M-henkilöön (huom! M-henkilöö, ei D-henkilöön) vai ei. Jonkun ulkopuolisen listoilla tai säännöillä ei siinä vaiheessa ole oikeasti mitään väliä.
Onko truuorjalle luvallista olla fuckboy?
Onko truuorjan tittelin ansaitsemisen vaatimuksena, että subi on halukas/kyvykäs osallistumaan käytettäväksi girlgang-bileissä, mikä tarkoittaa että laumoittain naisia käyttää ja rääkkää ja nöyryyttää subia kaikkien nähden ja vaniljanaiset ovat osallisena ja saavat toteuttaa ja etsiä omaa sadistista ja dominoivaa puoltaan? Eli truuorjalta siis vaadittaisiin siinä tapauksessa emotionaalista- ja mahdollisesti myös psyykkistä masokismia preferensseistään?