Baarin kannatusmaksut
Tänne, tänään, töistä, tulossa. Monenko sanan lauseita voi muodostaa yhdellä kirjaimella alkavista sanoista?
Jos pikkuisuus tai what is Daddy like? Nousee topicceihin ni koitetaan päästä paikalle
Pikkuisuudesta oli just miitti! Toi "What is Daddy like?" kuulostaa kyllä varsin kivalta ajatukselta teemaksi jos siihen vaan löytyy aiheen alustaja/ teeman höpisijä. Mä en osaa kertoa Isoista, Caregivereistä, Daddyistä tai muista silleen "minä olen" -kokemuspohjalla mitään.
Lainaus käyttäjältä: Nellietied - 11.11.2022, 00:16Pikkuisuudesta oli just miitti! Toi "What is Daddy like?" kuulostaa kyllä varsin kivalta ajatukselta teemaksi jos siihen vaan löytyy aiheen alustaja/ teeman höpisijä. Mä en osaa kertoa Isoista, Caregivereistä, Daddyistä tai muista silleen "minä olen" -kokemuspohjalla mitään. Joo no tämä, kyllä mäkin voisin jtn kuvauksia kertoa, mutta on se aina parempi kuulla henkilöä joka on tämmöinen. Mulla olisi mahdollisesti hyvä "oppija" matkaan ottaa mukaan Ja joo! Arvaa harmittiko ku ei päästy siihen pikkuis-teemamiittiin ku se olis ollu ihan tärppi! Jos jää odottamaan seuraavaa johki vuoden päähän ni tulee hirveen pitkä aika Olisin niin happy ku tähän olis kunnon teemapäivä et kummatkin puolet käytäis läpi vaikka esittäytymisen ja yhteisen keskustelun kautta, tyylii ensin isot ja sitten pienet Aina voi toivoo