Mikä on tyttöilijöiden miitti?
Just se. Tiistaimiittien teemat alkaa pikkuhiljaa asettua paikalleen.
Koska oon eka joka ehtii niin vastaan jotain. Tämä tulee nyt ns. "vauhdissa kirjoittaen", eli paremmin tietävät korjatkoon jos olen ihan hukassa seuraavalla kuvauksella.
(Silleen pliis oikeesti korjatkaa koska musta ois ihan pepusta olla väärässsä ja haluan oppia termit oikein). Joku fiksumpi alustakoon asiaa paremmin sitten illalla.
Tyttöilyä voi olla monenlaista, riippuen ihan ihmisestä. Jollekin tyttöily voi olla kauniita pitsialusvaatteita toiselle taas kokonaisia iltapukuja tai söpöt sukat, se voi olla jonkin yhden tietyn feminiinisen piirteen ja/tai olemuksen korostamista. Naisellisuutta ja piirteitä korostetaan feminiinisenä koettujen tuotteiden kera esim. meikit, asusteet jne. Jollekin se on fetissi, toiselle taas osa kinkyä valtaleikkiä/ alistumista oman kumppanin kanssa ja kolmas vaan tahtoo ehkä olla se rakastettu räsynukke, jolla joku leikkii. Aiheeseen voi harrastajasta riippuen siis liittyä monenlaisia asioita, vaikkapa crossdressaamista ja käytöksellistäkin tapojen muutosta kohti femiinimpää roolia.
Tuon osasin nopeasti heittää, ei varmastikaan kerro kaikkea joten kannattaa tulla miittiin kuulemaan lisää?
Ja sikäli mikäli varmasti kyseisessä kuvauksessa on jonkun mielestä jotain pielessä niin saa korjata!
(Mä oon pikkunen, mitä muuta voi olettaa kun sen että tykkään oppia uusia sanoja?)