Baarin kannatusmaksut
Väität että tämä on tasa-arvo ongelma, mikä ei pidä paikkaansa koska jokainen mies voi äänestää jaloillaan ja tehdä asioille itse jotakin.
Jokaisella ihmisellä, niin miehellä kun naisella mielestäni pitää olla oikeus ja valvollisuus itse määrittää se millaisen kumppanin hän haluaa ja yrittää sitä niiltä kiivailta markkinoilta löytää.
Yhteiskunnallinen menestyjä varmasti kiinnostaa monia, enkä ihan ymmärrä että miten tässä ihmisyys olisi jollain tavalla kustannuksena.
Yhteiskunnallinen menestyjä nainen on varmasti miehenkin silmissä houkuttelevampi vaihtoehto kuin vaikka työtön tai vaikeasti ongelmainen yksilö.
Pitää myös muistaa että harvoin on täydellistä ihmistä vastaan kulkenut kenellekkään.
Pitäisikö sinusta yhteiskunnan tarjota siis esim. Perustoimeentuloon verrattavissa oleva perusseksi jokaiselle miehelle? Vai mitä ihmettä tässä nyt ajetaan takaa? Ja millä sinä tämän toteuttaisit?
Yksilöiden seksin saanti ei mielestäni edelleenkään ole tasa-arvo ongelma, mutta ihan oikeasti kiinnostaisi kuulla että millä sinä tämän ongelmaksesi luokittelemasi asian korjaisit.
Ja mainitset naisten seksin saannin edellytyksenä ulkonäön, eikö tätä voi millään verrata menestykseen sitten? Ulkonäköön ei voi vaikuttaa merkittävästi ilman kirurgiaa, mutta menestykseen voi. Eikö tällöin nainen ole heikommassa asemassa seksin saannin suhteen jos oletetaan että tuo ulkonäkö edellytys pitää paikkansa?
Parinvalinnassa ei ole mielestäni lainkaan huonoa käyttää arvoja pohjana. Ja jokainen edelleen itse saa parinsa valita, omilla perusteillaan. On aika huolestuttavaa jos tätä lähdettäisiin jotenkin muuttamaan.Nainen varmasti näkee vaivaa miehen eteen, jos mies näkee vaivaa naisen eteen..en ymmärrä lainkaan kommentteja siitä että naiselle ei muka voi puhua ja esittää toiveita ilman että kumppani vaihtuu välittömästi. Toki jos toiveet ovat sellaisia joita ei itse näe lainkaan toteuttamiskelpoisiksi voi tilanne olla juuri tuo, mutta ei sekään ole tasa-arvo ongelma vaan kahden ihmisen halujen kohtaamattomuutta. En ymmärrä kuinka naisten kadulle laittaminen auttaa, enkä ymmärrä sitäkään mitä sillä tässä kohtaa tarkoitetaankaan.
Nyt lopetan, perustelen sillä että olen vakuuttunut viimeistään nyt siitä että kekustelukumppani ei ole tältä planeetalta
Tasa-arvoasiat yhteiskunnassamme ja maailmanlaajuisesti ovat monimutkaisia. Toki kannatan ihmisten tasa-arvoa muutenkin kuin sukupuolten mukaan tarkasteteltuna, mutta näiden asioiden määrittely ja filosofinen pohdinta on sen verran vaikeaa, että jätän sen syvällisen pohdinnan suosiolla muille.
Mutta olisi kiinnostavaa lukea muiden mielipiteitä siitä, miten koette alistuvien naisten feminismin ja alistumisen tai alistetuksi tulemisen tarpeiden välisen ristiriidan? Vai onko sitä? Voiko seksuaalisuuden irroittaa ympäröivän maailman arvoista ja yhteiskunnallisesta viitekehyksestä?