Baarin kannatusmaksut
BDSM-maailman termien kanssa olen mennyt jo kauan sitten sekaisin, joten BDSM-maailman edustajat olen kauan sitten niputtanut "BDSM-harrastajiksi", ---
Mun mielestä seksiä harjoitetaan, ei harrasteta.
Pelätyt lokerot ovat sitten itsekunkin mielessä, eivät ne pelkistä sanoista synny.
Puuttuuko mielestänne joku kinkytermi, jolle selkeästi olisi tarvetta? Löytyykö omalle fetissillenne nimeä?Jos on esimerkiksi kiinnostunut sessiosta, jossa kumppani esittää kuollutta, niin ei ole ehkä järkevä viitata sessioon "nekrofiliana", koska se voidaan ymmärtää väärin.
Kun uuteen termiin yhdistetään etuliite "sub" tai "dom", keskustelu rajaa ulkopuolelle fetissisessioiden edustajat, joilla heilläkin voisi olla kerrottavaa samasta ilmiöstä omissa sessioissaan. Annetaan ymmärtää, että näitä tunteita ja reaktioita voi tapahtua vain BDSM-sessioissa. Ketään ei kiinnosta, millainen on "natsiunivormuspace", ---, vaikka näistäkin voisi joillakin olla kiinnostavia tarinoita kerrottavana.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 19.08.2012, 16:14Puuttuuko mielestänne joku kinkytermi, jolle selkeästi olisi tarvetta? Löytyykö omalle fetissillenne nimeä?Jos on esimerkiksi kiinnostunut sessiosta, jossa kumppani esittää kuollutta, niin ei ole ehkä järkevä viitata sessioon "nekrofiliana", koska se voidaan ymmärtää väärin.Itse pohdin tuolla nekro-ketjussani juuri tuota. Mikä on termi sille että haluaa olla ruumis johon sekaannutaan seksuaalisesti. Siis ei se sekaantuja (nekrofili) vaan se vastakappale (ruumis).
Itse olen ainakin yrittänyt kertoa omasta "natsiunivormuspacesta" vaikkei ketään kiinnostaisikaan. Tuntuu että fettarit eivät (ainakaan tällä foorumilla) kerro fetissiinsä liittyvistä (rakkauden)tunteista kuten minä. Tai sitten muut eivät tunne romanttista rakkautta esineitä/asioita kohtaan..? Haluaisin kuulla muidenkin ihmisten tunnesiteestä fetissejään kohtaan, mutta aika hiljaista pitelee.
Yhteen tiettyyn fetissiin keskittyvät ketjut on tosiaan aika kuolemaan tuomittuja, montahan vastausta tulisi ketjuunkerro kaikki likaisten kengän pohjien nuolemis fetissistä?
Minusta termeillä kikkailu on usein ärsyttävää. Tottakai monessa kohdin selviää helpommalla, kun on jokin valmis termi olemassa, mutta liiallinen pilkunviilaus nyppii. Se johtuu ehkä siitä, että olen hyvin suoraviivainen tyyppi muutenkin ja oikaisen ja niputan asioita mielelläni. Esimerkiksi session peruuntumisesta johtuva sub- tai domdrop voidaan ilmaista hyvin selkeästi: Osapuolet pettyivät session peruuntumisen takia. Saattoi jopa hiukkasen vituttaa.