Baarin kannatusmaksut
Toivon todella, että olin baarin ainoa ”True Master” koko sen historiassa.
Ikävä kuulla, jos dominoivaan käyttäytymiseen lähdetään kompensoidakseen huonoa itsetuntoa. Olen vakuuttunut, että täällä ollaan pohdittu asiaa syvällisemmin ja eri kokemusten kautta.
Ikävä kuulla, jos dominoivaan käyttäytymiseen lähdetään kompensoidakseen huonoa itsetuntoa.
Lainaus käyttäjältä: Kyron - 27.06.2022, 19:18Oletko muuten koskaan edes tavannut meistä ketään? Äh… Tyhmä kysymys. Selkeästi et, koska puhut puuta heinää. Perinteistä paskanheittoa siis. Kompensoitko siis tälläkin jotakin?Hei Snadistisadisti. Kiitos kysymyksistäsi. Pyrin selkeyttämään sanomaani parhaani mukaan.Ensin avaan omaa terminologiaani, sillä jo siinä on saattanut tulla osin väärintulkintaa. ”True Master” = Heittomerkeillä kuvaan henkilöä (ja eniten vanhaa itseäni), jolla on jonkintasoista itsetunto-ongelmaa ja joka hakee Dominoinnin kautta osin vastapainoa tunnelukoilleen. Itse en muuten käyttäisi sanaa TrueMaster, vaan vaan pelkästään sanaa Master tai Dom. Jokainen itse päättää itselleen parhaan termin ja sillä hyvä.Hieman hämmästyin ja uteliaisuuteni heräsi siihen, kun aistin viestissäsi isoa tunnelatausta. Omat viestini oli avaus historiastani. Niissä en ota kantaa kenenkään muuhun yksilöön, sillä jokainen on oma tapauksensa. Tämän lisäksi olet minulle yhtä tuntematon kuin minä sinulle. En missään nimessä väitä TrueMastereitä huonon itsetunnon pelleiksi. Tuon lauseen keksit itse. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että oma toimintani ei tarkoita muiden toimivan samalla tavalla. Jälleen kerran. Jokainen on oma tapauksensa. Olen tavannut genressä monta Dominointiin taipuvaa ja aitoa henkilöä. Tämän viestiketjun tarkoituksena oli osaltani nostaa esiin sitä, että me ihmiset olemme toisinaan epäkypsiä ja huonosti itseään tuntevia. Kasvu lähtee nöyryyden ja nykytilan tuntemisen kautta. Ja korostan nyt tässä kohtaa sitä, että en puhu sinusta, sillä toivon sinulle kaikkea hyvää. Täytyypä laittaa sinulle privana viestiä kun olen menossa seuraaviin miitteihin. Mielelläni paiskaisin kanssasi kättä, tutustuisin sinuun lisää ja laajentaisin ajatustani TrueMasteruudesta. Terveisin Kyronps. Jos haluat teitää minusta lisää, niin juttele meidän yhteisten kaverien kanssa.
Oletko muuten koskaan edes tavannut meistä ketään? Äh… Tyhmä kysymys. Selkeästi et, koska puhut puuta heinää. Perinteistä paskanheittoa siis. Kompensoitko siis tälläkin jotakin?
Muistatko tarkoittiko hän asetelmaa, jossa lapsella on turvaton kasvuympäristö? Esim. alkoholisti vanhempana; arvaamaton ja ennakoimaton vanhempi; välinpitämätön tai huolehtimaton vanhempi, jolloin lapsi on joutunut huolehtimaan itsestään tai myös sisaruksesta?