Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81158 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #525 : 17.09.2022, 11:56 »
Erittäin hyvä lähestymistapa. Turha on kauheasti stressata tuntemattomien mielipiteiden vuoksi. Elämä on toisaalla ja useimmiten tekeminen on paljon palkitsevampaa, kuin puhuminen. Asiallisehkosta keskustelusta voi kyllä saada paljonkin irti, kuten olen tässä ketjussa havainnut.

Esimerkkinä dialogin hyödyllisyydestä uskon ja toivon, että monille on avautunut mitä TM identiteetti ja elämäntapa ihan oikeasti merkitsevät ja ettemme kuitenkaan ole sellaisia hirviöitä, raiskaajia, hyväksikäyttäjiä, rikollisia jne. kuin meistä on koetettu aktiivisesti tehdä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #526 : 23.09.2022, 22:34 »
Nyt tuli toive jälleen mutkan kautta, mutta toteutetaan pyynnön mukaan. Tässä on tiukkaa asiaa ja nämä periaatteet on jokaisen dominoivan tai sellaiseksi pyrkivän hyvä pitää mielessä.

Ei ole kummoinen D joka ei leluistaan huolta pidä.

Beessi

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #527 : 23.09.2022, 23:36 »
Pahoittelut, jos osa tai kaikki näistä on kysytty jo. Huono muisti ja pitkä ketju.

1) Missä menee TrueMasterin ikäraja? Oletan ettei ainakaan pikkulapsista tätä voida arvioida vaikka tempperamenttipiirteitä saattaa jo kyteä.

2) Voiko TrueMaster akku kulua loppuun ja voiko sitä ladata uudelleen. Esimerkiksi palaa loppuun töissä, masennus, ruuhkavuodet.. Vai tunteeko TrueMaster aina itsensä joka hetki TrueMasteriksi?

3) Yksi subi, kaksi (tai useampi) TrueMasteria? Voiko TrueMasterit harrastaa kimppaa keskenään yhden subin kanssa?

4) Voiko kokenut TrueMaster ottaa TrueMaster-oppipojan (kerta muijat ei kelpaa)? Vai onko se TrueMasterille liian alisteinen suhde olla opissa?

Kysymykset ovat prokrastinointitarkoituksiini sopivia keveydeltään, mutta aidosti kiinnostaa. Ja tarkoitettu asiallisiksi.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #528 : 24.09.2022, 08:29 »
Pahoittelut, jos osa tai kaikki näistä on kysytty jo. Huono muisti ja pitkä ketju.
Eipä hätiä mitiä, vaikka olisi joku kohta kysyttykin.
Lainaus
1) Missä menee TrueMasterin ikäraja? Oletan ettei ainakaan pikkulapsista tätä voida arvioida vaikka tempperamenttipiirteitä saattaa jo kyteä.
Tässäpä haastava kysymys, koska tätä ei ole varmaankaan kukaan tarkalleen miettinyt. Lähteestä riippuen miehen aivot kypsyvät välillä 25-40 vuotta. Jotta täyttää TrueMasteriuden edellyttämän kokemusvaatimuksen tulee vyöltä löytyä vähintään 5 vuotta käytännön BDSM elämää. Näin ollen, jotta voisi olla TrueMaster, täytyy olla vähintään 30 vuotias.

Jos olen hakoteillä, niin muut TM:t voivat ihan mieluusti oikaista/tarkentaa tätä vastausta.
Lainaus
2) Voiko TrueMaster akku kulua loppuun ja voiko sitä ladata uudelleen. Esimerkiksi palaa loppuun töissä, masennus, ruuhkavuodet.. Vai tunteeko TrueMaster aina itsensä joka hetki TrueMasteriksi?
Koska olemme, mitä olemme ei siitä noin vain muututa. Jokaisella on joskus ajanjaksoja, joissa enne ole parhaimmillamme ja ei välttämättä BDSM seksikään maistu. Sellaista elämä on. Kyllä se TM kuitenkin siellä taustalla piilee, odottamassa tilaisuutta.
Lainaus
3) Yksi subi, kaksi (tai useampi) TrueMasteria? Voiko TrueMasterit harrastaa kimppaa keskenään yhden subin kanssa?
Miksipä ei. Olen itsekin ollut tällaisessa tilanteessa joskus. Kivaa oli. Toki kuviot sovitaan selkeiksi jo ennen aloittamista.
Lainaus
4) Voiko kokenut TrueMaster ottaa TrueMaster-oppipojan (kerta muijat ei kelpaa)? Vai onko se TrueMasterille liian alisteinen suhde olla opissa?
Parhaatkin samurait ovat olleet sensein oppipoikia ennen itsenäistymistään. Tämä viittauksena siihen, ettei ainakaan mikään kunniasääntö tai miehuullisuuden puute tee tätä ajatusta mahdottomaksi.

Mies, joka kokee tämän identiteetin omakseen, mutta on riittävän älykäs tiedostaakseen oman vajavaisuutensa ja on valmis ottamaan oppia kokeneemmalta, voi vallan hyvin asettua oppipojaksi TrueMasterille edetäkseen valaistumisen polulla.
Lainaus
Kysymykset ovat prokrastinointitarkoituksiini sopivia keveydeltään, mutta aidosti kiinnostaa. Ja tarkoitettu asiallisiksi.
Nämähän olivat täyttä rautaa. Pistit minut ajattelemaan asioita uudelta kantilta ja kiitän sinua siitä.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 784
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #529 : 25.09.2022, 22:53 »
Kysymyksiä:
1. Mikä oli alunperin perimmäinen tarkoitus aloittaa tämä ketju?
2. Onko syy muuttunut matkalla?
3. Koitko olevasi truemaster 10 tai 15 vuotta sitten?
4. Olitko nykyisen minäsi mielestä?
5. Onko siis yhdelle ihmiselle yksi oikea tapa olla truemasteri vai muuttuuko se ajan saatossa?
6. Voiko jo laittaa kausivalot (aloituksessa luki että " kysykää mitä kysytte ja sinä vastaat mitä vastaat tms"?

p.s. laitoin jo kausivalot  >:D

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #530 : 26.09.2022, 13:51 »
Kiitoksia hyvistä kysymyksistä susa-anniina. Pääsen taas hieman hieromaan molempia aivosolujani vastakkain toivoen jotakin järkevää ilmaantuvan.
1. Mikä oli alunperin perimmäinen tarkoitus aloittaa tämä ketju?
Ensisijainen tavoitteeni oli avata vähän sitä mitä TrueMasterius on, pilke silmäkulmassa itseäni haastaen (tällainen avoimuus on minulle luonnotonta) ja siinä sivussa buffata silloin avoinna ollutta seuranhakuani. Seuraa tosin löytyi tavalliseen tapaan todella nopeasti, poistaen sen motiivin.
Lainaus
2. Onko syy muuttunut matkalla?
Jossakin määrin kyllä. Muutamat rohkeat lukijat paljastivat TrueMaster identiteettiin kohdistuvan, vuosia jatkuneen mustamaalaus-, valhe- ja vihakampanjan jota muutaman henkilön klikki on estoitta harjoittanut. Sen jälkeen on korostunut oikean tiedon jakaminen siitä, millaisia me aivan oikeasti olemme ja millaiset arvot ja ominaisuudet identiteettiimme kuuluvat.
Lainaus
3. Koitko olevasi truemaster 10 tai 15 vuotta sitten?
Jokseenkin viitisentoista vuotta sitten TM identiteetti on syntynyt. Sain kyllin usein kuulla olevani sellainen, joten totesin sen varmaankin olevan totta. Tämän jälkeen minä ja muutamat muut kaltaiseni olemme keskustelleet, pohtineet ja etsineet yhdistäviä tekijöitä. Tämä on loppujen lopuksi ihmiselämän mittakaavassa aika pitkä prosessi.
Lainaus
4. Olitko nykyisen minäsi mielestä?
Kyllä olin, keskeisimmät osat itsestäni eivät ole muuttuneet, vaikka särmiä on tasoittunut melkoisesti. Nyt olen vain vanhempi, viisaampi ja kokeneempi. Identiteetin ydin on säilynyt.
Lainaus
5. Onko siis yhdelle ihmiselle yksi oikea tapa olla truemasteri vai muuttuuko se ajan saatossa?
Kyse on enemmänkin siitä mitä on, kuin siitä mitä tekee tai kuinka on jotakin. Ihminen ja seksuaalisuus ovat jatkuvassa muutoksessa, emmekä ole tästä poikkeus.
Lainaus
6. Voiko jo laittaa kausivalot (aloituksessa luki että " kysykää mitä kysytte ja sinä vastaat mitä vastaat tms"?
Näin energiakriisin aikana näkisin viisaaksi pitää kausivalojen käyttöaste alhaisena tänä talvena.
Lainaus
p.s. laitoin jo kausivalot  >:D
Putin kiittää. 😣

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 784
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #531 : 26.09.2022, 15:06 »
Eiköhän ylipäätään LED valojen kulutus ole aika yhtä tyhjän kanssa. Saunon oman saunan lämmittämisen sijaan kerran enemmän salilla, niin talven valojen syömä energia on sillä kuitattu. Varsinkin kun suurin osa noista on aurinkoenergiasta latautuvia. Että tuskin kovasti kiittelee.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #532 : 26.09.2022, 15:40 »
Eiköhän ylipäätään LED valojen kulutus ole aika yhtä tyhjän kanssa. Saunon oman saunan lämmittämisen sijaan kerran enemmän salilla, niin talven valojen syömä energia on sillä kuitattu. Varsinkin kun suurin osa noista on aurinkoenergiasta latautuvia. Että tuskin kovasti kiittelee.
Aurinkoenergia ja ledit ovat hyvä perustelu! Pitäköön putte tunkkinsa! Olemme myös meillä panostaneet raskaasti aurinkoenergiaan ja ylipäätään energiatehokkuuteen.

Itselläni energiantuhlauksen suhteen heikko kohta on saunominen treenien jälkeen. Yhdellä löylyttelyllä taitaisi polttaa led-juhlavaloja vuoden ympäri. 🤔

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 784
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #533 : 26.09.2022, 16:55 »
Menee pahasti asian viereen, mutta eiköhän se tässäkin kokonaisuus ratkaise. Tai niin itse asian olen omalla kohdalla miettinyt. Itse kierrätän, asun energiatehokkaasti, mietin kulutusta, kuljen pääosin julkisilla ja syön osin sen mukaan mikä on tuotteiden hiilijalanjälki... Ja sitten lennän hevon kuuseen aina kun talous sallii. Tosin väitän, että oma kuorma luonnolle ja ympäristölle on keskimääräistä pienempi kokonaisuutena. Kuitenkin toi lentomatkailu on saanut osan tuttavapiiristä jo blokkaamaan minut somessa, kun tuntuu kuulemiin pahalle. Osin sama porukka tosin ostaa Alibabasta ja vastaavista rojua ja nettilunmppuja jotka kestää käyttää ehkä kolme kertaa. Oon miettinyt että kysyisin että kulkeeko ne Suomeen bussilla ja eikö näiden tuottamisesta ja hävittämisestä sitten luonto kuormitu...

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #534 : 26.09.2022, 18:08 »
Eipä tässä ketjussa nyt varsinaista tiukkaa aihetta ole. Vapaamuotoista rupattelua pikemminkin.

Kierrätys on meidän huushollissamme viety aika äärimmilleen. Meidän piti muistaakseni hakea poikkeuslupaa sille, että sekajäteastia voidaan tyhjentää vain puolen vuoden välein. Se ituhippeily alkoi aikanaan siitä, kun armas orjattareni kysyi miksi emme kierrätä. Seuraavalla tapaamisella olin sitten rakentanut tarpeelliset järjestelyt kierrätyksen aloittamiseen.

Jos jengi lähtee tuttavapiiristä koska et elä heidän ideologiansa ideaalien mukaan, enpä siitä jaksaisi piitata. Harvoin ideologi on suuri menetys.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2022, 22:26 kirjoittanut Snadistisadisti »

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #535 : 26.09.2022, 18:25 »
Dear TrueMaster,
joko on aika ostaa joululahjat vaikka ei ole vielä ollut edes se Halloween? Viettääkö TrueMaster Halloweenia vai pitäytyykö pyhäinmiestenpäivän vietossa? Mitäpä sitä nyt sitten taas joululahjoiksi antaisi? Ja kinkku vai kalkkuna vai joku ituhippuseitan? Kinkun paistoaika on kyllä energiakriisin näkökulmasta huolestuttava.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #536 : 26.09.2022, 18:38 »
Dear belladonna

Kurkistetaanpa millaisiin asioihin kaipaat vastauksia.
Joko on aika ostaa joululahjat vaikka ei ole vielä ollut edes se Halloween?
Aina on hyvä aika hankkia joululahjoja, vaikka sitten tammikuun alennusmyynneistä. Helpompaahan se olisi sitten loppuvuosi vain chillailla ja aattona tulisi jo itsellekin yllätyksenä mitä on tullut hankittua.
Lainaus
Viettääkö TrueMaster Halloweenia vai pitäytyykö pyhäinmiestenpäivän vietossa?
Joskus on käytetty halloweenia hyvänä tekosyynä pieniin kekkereihin tai muuhun ilonpitoon. Varsinaisella juhlalla ei ole merkitystä, mutta halloweenin tematiikka on kyllä mukava.
Lainaus
Mitäpä sitä nyt sitten taas joululahjoiksi antaisi?
Aineettomia lahjoja. Elämyksiä. Illallinen. Remonttiapua. Lastenhoitopalvelua. Jotakin muuta kuin krääsää. Tai ainakin jotakin, jota saaja todella tarvitsee.
Lainaus
Ja kinkku vai kalkkuna vai joku ituhippuseitan?
Ihminen on mitä hän syö, joten TrueMasterin tyypillinen jouluruoka on sika. Paistoajasta huolimatta.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 784
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #537 : 26.09.2022, 18:39 »
^toi on aika hyvä oppi vähän kaikkeen. Tosiasiassa kun kuitenkaan ei voi miellyttää kaikkia, niin kun elää elämänsä niin, että miellyttää itseään ja ehkä sopivassa määrin niitä itselle läheisiä niin muilla ei ole paskankaan väliä. Varsinkaan jonkun tälläisen sivuston hyypillä ja heidän mielipiteillään. (Tälleen asian vierestä kommentoituna)

Tämä sama lainaus omasta tekstistäni ja sama ideologia pätee juurikin myös näihin kenen mielestä matkailen liikaa. Oma tapa suhtautua asioihin on edellämainitun lisäksi samanlainen kuin mitä "voi vittujen kevät" malliston suunnittelijalla. Teille ketkä ette mallistoa tunne, suosittelen tutustumaan. Asiallisinta heidän suhtautumisessa oli, että kun loukkaantujat alkoivat nillittämään aiheesta miten on asiatonta, suunnittelija kiitti ideasta ja julkaisi näille oman "hiekkaa pillussa" malliston. Arvostan. Linkissä lisää

https://vittujenkevat.fi/pages/about-us?gclid=CjwKCAjwm8WZBhBUEiwA178UnIjmmUiOWGKZTyFyRQIi02q4Js3EKGe5W7tbPkagYY5SgLo3KLeQRRoCBdkQAvD_BwE

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 173
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #538 : 26.09.2022, 18:44 »
Lainaus
Viettääkö TrueMaster Halloweenia vai pitäytyykö pyhäinmiestenpäivän vietossa?
Joskus on käytetty halloweenia hyvänä tekosyynä pieniin kekkereihin tai muuhun ilonpitoon. Varsinaisella juhlalla ei ole merkitystä, mutta halloweenin tematiikka on kyllä mukava.
Entä supisuomalainen kekri? Tekisikö TM lyhdyn pimeyttä valaisemaan kurpitsasta vai lantusta?

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 173
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #539 : 26.09.2022, 18:47 »
Kierrätys on meidän huushollissammw viety aika äärimmilleen. Meidän piti muistaakseni hakea poikkeuslupaa sille, että sekajäteastia voidaan tyhjentää vain puolen vuoden välein. Se ituhippeily alkoi aikanaan siitä, kun armas orjattareni kysyi miksi emme kierrätä. Seuraavalla tapaamisella olin sitten rakentanut tarpeelliset järjestelyt kierrätyksen aloittamiseen.
Nyt on pakko arvostaa panostusta. Ulottuuko ituhippeily muualle kuin kierrätykseen (ja olinko lukevinani jotain sähkönkulutuksen tiedostamisesta ainakin)?