Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81184 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3441
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #465 : 06.08.2022, 09:53 »
Snadi on juurikin sitä, mitä kirjoittaa, muttei kukaan muu sitä samaa ole.

Vain yksi truumaster?  ::)  Enpä rajaisi muita näin radikaalisti pois.
Se, että ilmaisee truumasteriuttaan eri sanoilla - mitkä eivät lukijoita miellytä - ei tarkoita sitä, että eivät olisi truu.
Kuinka monta tähän ketjuun kirjoittanut truumasterin identiteetillä olevaa Pip olet tavannut henkilökohtaisesti, ja sen perusteella tehnyt päätelmän ei_oikeita_truumastereita.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #466 : 06.08.2022, 09:55 »
joten miksi täällä muut samaan identifikaatioon osallistuvat jaksavat kommentoida,

Tässä on ilmeisesti kysymys, joten se ansaitsee tulla vastatuksi.

Olen tähän ketjuun vastaillut alusta asti satunnaisesti, lähinnä sellaisiin kysymyksiin jotka on itseä kiinnostaneet. Nyt, Snadin ollessa estynyt, pidän aihetta esillä, ja vastailen, jos aikaa on, kysymyksiin joita keskustelijoille mieleen tulee.

Jokainen puhuu aina omasta näkökulmastaan asioihin, silloinkin kun vastailee jonkin ryhmän puolesta. Tästä ei pitäis olla kellään epäselvyyttä, sen ääneen lausuminen on sen vuoksi täysin turhaa.

IKRM
« Viimeksi muokattu: 07.08.2022, 09:18 kirjoittanut IKRM »

Kata

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #467 : 07.08.2022, 10:41 »
TrueMasterin, huomaa kirjoitusasu, on kyettävä tilanteen sitä vaatiessa vittuilemaan huolella.

Jos tilanne ei vittuilua vaadi TrueMaster ei tuota työkalua esille monipuolisesta työkalupakistaan esille ota.

IKRM

Tämän mie olin jo ajatellutkin olevan näin. Miulla kiinnostaa miksi?

Heispi

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #468 : 07.08.2022, 14:50 »
TrueMasterin, huomaa kirjoitusasu, on kyettävä tilanteen sitä vaatiessa vittuilemaan huolella.

Jos tilanne ei vittuilua vaadi TrueMaster ei tuota työkalua esille monipuolisesta työkalupakistaan esille ota.

IKRM

Tämän mie olin jo ajatellutkin olevan näin. Miulla kiinnostaa miksi?

Vittuilu, tuo taiteenlajeista haastavin(ko). Back to basics, ensinnäkin on ymmärrettävä mitä tarkoitetaan vittuilulla ja vittuilulla. Jokainen meistä on joskus varmasti puolivahingossa onnistunut vittuilemaan kaverilleen tai tuntemattomalle kaduntallaajalle. Tässä tapauksessa siihen ei tule vittuilun tehneelle sen syvempää merkitystä, koska se on tapahtunut puolivahingossa. Ja lähes poikkeuksetta siitä ei jää mitään muistijälkeä. Vastaanottajasta riippuen on kaksi vaihtoehtoa. Vaihtoehto A, henkilö johon vittuilu on kohdistunut ajattelee vittuilevan henkilön olevan mulkku ja epäkohtelias. Vaihtoehto B, henkilö johon vittuilu on kohdistunut ei tunnista vittuilua ja jatkaa elämäänsä. On myös henkilöitä, jotka tietoisesti vittuilevat. Nämä ihmiset eivät ole minun mittapuullani kovinkaan älyllisesti lahjakkaita. Turhaa hapen kulutusta ja näistä ihmisistä valtaväestö käyttää nimitystä mulkku.

Ja sitten se vittuilu. Toisin kuin vittuilua, tätä ei tehdä puolivahingossa. Vittuilulla on aina syvempi merkitys. Vastaanottavalle osapuolelle ei tässä kohtaa jää epäselväksi, että hän on osakseen sitä saanut. Yksinkertaisuudessaan vittuilulla vastaanottajalle kerrotaan hänen paikkansa näiden kahden henkilön välisessä dynamiikassa. Vittuilu on välittämistä, kyllä. Tiedä paikkasi ja pystyt olemaan onnellinen.  :love:



IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #469 : 07.08.2022, 20:27 »
Tämän mie olin jo ajatellutkin olevan näin. Miulla kiinnostaa miksi?

Vittuilua on kahta lajia, alalajeineen.

Toinen on vittuilu on välittämistä -tyylistä, toki siinäkin on monenmoisia vihahteita, mutta pääasia että kohde ja vittuilija on samalla aaltopituudella eikä kukaan loukkaannu.

Toinen vittuilulaji on sellaista jossa otetaan oma tila ja pidetään se hallussa. TrueMasteriuteen kuuluu omistaa itsensä, tekemisensä ja oma tilansa, niinpä tämäkin vittuilutaito on välttämätön hallita.
On valitettavasti olemassa ihmisiä joitten on ihan pakko haastaa toisia toksisin kommentein, tämä taito on oltava noita ihmisiä varten, eikä sääliä tarvitse tuntea jos kohde itse vittuilun aloitettuaan loukkaantuu, se on tarkoituksena.

IKRM

Kata

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #470 : 08.08.2022, 23:41 »
Tämän mie olin jo ajatellutkin olevan näin. Miulla kiinnostaa miksi?

Vittuilua on kahta lajia, alalajeineen.

Toinen on vittuilu on välittämistä -tyylistä, toki siinäkin on monenmoisia vihahteita, mutta pääasia että kohde ja vittuilija on samalla aaltopituudella eikä kukaan loukkaannu.

Toinen vittuilulaji on sellaista jossa otetaan oma tila ja pidetään se hallussa. TrueMasteriuteen kuuluu omistaa itsensä, tekemisensä ja oma tilansa, niinpä tämäkin vittuilutaito on välttämätön hallita.
On valitettavasti olemassa ihmisiä joitten on ihan pakko haastaa toisia toksisin kommentein, tämä taito on oltava noita ihmisiä varten, eikä sääliä tarvitse tuntea jos kohde itse vittuilun aloitettuaan loukkaantuu, se on tarkoituksena.

IKRM

Tämä selvensi.

Vittuilu on välittämistä joo, sen mie ymmärrän. Tämän toisen vittuilun järkevyyttä mie kyseenalaistan. Oon itekin ollu nuorempana kuumaverisempi, mutta en enää jaksa lähteä mukaan siihen ns.kilpahuudantaan. Paljon tehokkaammaksi ja pitempivaikutteisiksi oon todennut eritasoiset ignooraamiset ja theKatseet. Nykyisin mie vähän piän, että jos on tarve vittuilla, on peli jollakin tasolla menetetty. Mie olen miettinyt tätä vittuilu/päänaukomishommaa (töihin liittyen) enempikin ja todennut pitkässä juoksussa pääseväni vähemmällä, kun muilla ei ole tarvetta provota. En kuitenkaan koe, että minun olis tarvinnut sen vuoksi mitenkään pienentää omaa reviiriäni, tontin rajat on selvät. Ehkä miehiä haastetaan erilain/enempi, mutta onko vittuilun tarve vähentynyt iän myötä?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #471 : 08.08.2022, 23:55 »
Miehillä ja naisilla on tuossa haastamisessa eroja.

Iän myötä vittuilun tarve on vähentynyt huomattavasti, siihen varmasti myös vaikuttaa se että sitä on paljon ronkelimpi seurastaan kuin nuorempana. Toksiset tyypit on ignoorattu jo ajat sitten.

IKRM

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3441
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #472 : 09.08.2022, 03:30 »
Suoranainen vittuilu ja sarkasmi on hyvä erottaa toisistaan. Sarkasmi hyvin herkullinen taitolaji jonka osaajia kuuntelee mielellään.

Kata

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #473 : 09.08.2022, 23:07 »
Suoranainen vittuilu ja sarkasmi on hyvä erottaa toisistaan. Sarkasmi hyvin herkullinen taitolaji jonka osaajia kuuntelee mielellään.

Totta.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 267
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #474 : 10.08.2022, 00:12 »
Lady Whip lataa tuon vastapallon todella sukkana sisään..

Ihmiset joiden asenne ja lähestymistapa on " kas lisää pilkattavia" ovat oikeasti  anniltaan öylättimäisen ohukaisia ja liki poikkeuksetta omalta taitotasoltaan kyllästyttäviä.
Tähän tautiin ei tiettävästi ole parantava lääkestä edes Vinskin kotikaupungin Hömpstadin Apteekkarilla sen näkymättömyyspulverin kyytipojaksi...

Carrowfan

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #475 : 12.08.2022, 03:00 »
Voiko TrueMasterin-tittelin saavuttaa sub-puolella?

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #476 : 12.08.2022, 07:33 »
Voiko TrueMasterin-tittelin saavuttaa sub-puolella?

https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=34242.0

Tuo ei ehkä ole ihan yhtä tosissaan ajettu hanke, mutta hyvä idea kuitenkin.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #477 : 13.08.2022, 23:31 »
Voiko TrueMasterin-tittelin saavuttaa sub-puolella?

TrueMasterius ei ole titteli. Se on seksuaalinen orientoituminen, jossa ollaan aidosti sitä mitä ollaan, Dominoivia, ja valtavasti muita asioita joita tässä ketjussa on avattu huolellisesti ja tarkoin perustellen.

IKRM

fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #478 : 13.08.2022, 23:44 »
Miten TrueMaster eroaa tavallisesta masterista?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #479 : 14.08.2022, 08:34 »
Miten TrueMaster eroaa tavallisesta masterista?

Tässä ketjussa on 31 sivullista painavaa asiaa TrueMasteriudesta, kannattaa lukaista postaukset läpi ajatuksella, siitä saa varmasti kohtuullisen käsityksen TrueMasteriudesta.

IKRM