Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81367 kertaa)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2284
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #330 : 24.07.2022, 10:34 »
Onko truumasterille luvallista olla sjw? Itse olen sjw, mutta en ole pyrkimässä truumasteriksi.
Ei. Me emme vihaa itseämme.

En tiennytkään että jokainen Social Justice Warrior vihaa itseään. Aina oppii uutta!

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #331 : 24.07.2022, 10:41 »
Onko truumasterille luvallista olla sjw? Itse olen sjw, mutta en ole pyrkimässä truumasteriksi.
Ei. Me emme vihaa itseämme.

En tiennytkään että jokainen Social Justice Warrior vihaa itseään. Aina oppii uutta!
Olipas hauskasti sanottu. Kyllä tämä menee nyt suoraan kuuluisien lainausten kirjaseeni

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #332 : 24.07.2022, 11:09 »
Eli et kutsu minua tuossa vastauksessasi minua sjw:ksi?
En. Kerroin tämän olevan heidän käyttämänsä metodi. Se on eri asia.

Jos käyttäisin usein viljelemiäsi sanontoja, kuten ”se koira älähtää johon kalikka kalahtaa” tai ”ei savua ilman tulta”, se olisi vittuilua. En kuitenkaan tee niin, koska se on jo lähtökohtaisesti aika noloa.

Onko tämä nyt sitä mulkkuutta, jota TruuMasterit harrastaa?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #333 : 24.07.2022, 11:19 »
Ms.M osalta olen nyt vastannut tällä erää kaikkeen keskustelua eteenpäin vievään, ja hiukan jo enemmänkin.

Jos uusia kysymyksenaiheita tulee, palaan vastausten muodossa niihin.

IKRM

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2284
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #334 : 24.07.2022, 11:48 »
Onko truumasterille luvallista olla sjw? Itse olen sjw, mutta en ole pyrkimässä truumasteriksi.
Ei. Me emme vihaa itseämme.

En tiennytkään että jokainen Social Justice Warrior vihaa itseään. Aina oppii uutta!
Olipas hauskasti sanottu. Kyllä tämä menee nyt suoraan kuuluisien lainausten kirjaseeni

Anteeksi kauheasti, kysymys unohtui! Perustuuko tämäkin lausunto täydelliseen ihmistuntemukseen?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #335 : 24.07.2022, 11:56 »
Voitko tarkentaa kysymystäsi? Perustuuko mikä lausunto ihmistuntemukseen?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2284
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #336 : 24.07.2022, 12:08 »
Voitko tarkentaa kysymystäsi? Perustuuko mikä lausunto ihmistuntemukseen?


Tarkoitin lausuntoa sjw:iden itsensä vihaamisesta. Vai tarkoititko että swj:t vihaavat edustamaasi ihmisryhmää?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #337 : 24.07.2022, 12:22 »
SJW:t ovat aikamme vakavin vihaa, seksismiä ja rasismia levittävä, edesauttava, markkinoiva ja aktiivisesti toteuttava porukka. Vastaavanlaista vihanlietsontaa on nähty viimeksi viime sotien aikana länsimaissa. Ja kyllä. Miehet ovat yksi keskeinen kohde tälle toiminnalle, jota hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden viitta yllä harjoitetaan.

Tähän ei tarvita ihmistuntemusta, riittää kun tarkastelee kriittisesti mitä se porukka tekee. Se on kylmäävää katsottavaa. Todella kylmäävää. Mikä tahansa ääri-ideologia on vastenmielistä ja tämä ei ole mikään poikkeus.

Ideologioista, SJW touhuista ja niiden järjettömyydestä voi halutessaan avata vaikka oman ketjunsa. Siellä voi sitten vääntää niistä aiheista.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2284
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #338 : 24.07.2022, 12:25 »
SJW:t ovat aikamme vakavin vihaa, seksismiä ja rasismia levittävä, edesauttava, markkinoiva ja aktiivisesti toteuttava porukka. Vastaavanlaista vihanlietsontaa on nähty viimeksi viime sotien aikana länsimaissa. Ja kyllä. Miehet ovat yksi keskeinen kohde tälle toiminnalle, jota hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden viitta yllä harjoitetaan.

Tähän ei tarvita ihmistuntemusta, riittää kun tarkastelee kriittisesti mitä se porukka tekee. Se on kylmäävää katsottavaa. Todella kylmäävää. Mikä tahansa ääri-ideologia on vastenmielistä ja tämä ei ole mikään poikkeus.

Ideologioista, SJW touhuista ja niiden järjettömyydestä voi halutessaan avata vaikka oman ketjunsa. Siellä voi sitten vääntää niistä aiheista.

Huh, enpä tiennytkään olevani näin paha ihminen. Kiitos vastauksesta!

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #339 : 24.07.2022, 12:30 »
Ole hyvä, ei kestä kiittää. Toivottavasti tämä palaute auttaa avaamaan silmiäsi sille, minkälaisessa ideologiassa olet mukana.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2284
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #340 : 24.07.2022, 12:32 »
Ole hyvä, ei kestä kiittää. Toivottavasti tämä palaute auttaa avaamaan silmiäsi sille, minkälaisessa ideologiassa olet mukana.

Ei, jatkan mielummin oman tieni kulkemista, kuten sinäkin.

fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #341 : 24.07.2022, 13:06 »
Vaaditaanko truumasterilta "huoneenlukutaitoa", eli pitääkö pystyä sosiaalisessa tilassa aistimaan/lukemaan kenestä löytyy esim sub-"energiaa", tai ketkä top, ketkä bottom jne.?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #342 : 24.07.2022, 13:18 »
Vaaditaanko truumasterilta "huoneenlukutaitoa", eli pitääkö pystyä sosiaalisessa tilassa aistimaan/lukemaan kenestä löytyy esim sub-"energiaa", tai ketkä top, ketkä bottom jne.?
Jollakin tasolla kyllä. Kuitenkaan en ole ihan niin taitava, että pystyisin vilkaisulla kertomaan ihmisistä ihan kaikkea.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #343 : 24.07.2022, 13:58 »
Ole hyvä, ei kestä kiittää. Toivottavasti tämä palaute auttaa avaamaan silmiäsi sille, minkälaisessa ideologiassa olet mukana.

Ei, jatkan mielummin oman tieni kulkemista, kuten sinäkin.
En olettanutkaan, että mikään muuttuisi vain sillä, että kehottaa ajattelemaan.

Sen sijaan haastan sinut ja kaikki muutkin SJW:t avaamaan ketjun ”Kysy SJW:ltä” jossa vastaatte avoimesti, suoraan ja rehellisesti kaikkiin asiallisiin kysymyksiin. Kenties sen kautta voisi hälventää ennakkoluuloja ja oikaista virheellisiä käsityksiä.

Kuunlilja

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #344 : 24.07.2022, 14:34 »
Miten True Master suhtautuu jos kumppanilla on huono päivä, ei huvita tai ei vaan jaksa/pysty ?
Ei siis mitään kiukuttelua tai brättäilyä vaan oikeasti raskas päivä takana, vittumainen esimies töissä ärsyttänyt, lapset oksennelleet ympäri kämppää, koira kakannut matolle, mitä tahansa .
Ja kumppani ihan puhki.

Löytyykö sympatiaa ja ymmärrystä?

Niin ja sori jos kysyn tyhmiä.
Oikeasti vaan kiinnostaa nämä ja nyt kun kerrankin saa kysyä.