Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81378 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #315 : 23.07.2022, 21:02 »
Se perustuu yksinkertaisuudessaan erinomaiseen ihmistuntemukseen ja kykyyn hahmottaa ihmisten käytöstä sekä tarpeita ja haluja.

IKRM

- Mihin perustuu väittämä, että TruuMasterin on erinomainen ihmistuntija?
- Miten TruuMasterin määrittelee sen, mikä on erinomaista ihmistuntemusta?
- Miten TruuMaster hahmottaa ihmisten haluja ja tarpeita?
- Miten TruuMaster tietää, ilman  asiasta keskustelua, mitkä ovat ihmisen tarpeet ja halut?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #316 : 23.07.2022, 21:06 »
Omistaako TrueMaster  aitoa helavyötä ???
Uskoisin, että joku meistä omistaa sellaisen.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #317 : 23.07.2022, 21:15 »
Pitääkö truumasterin osata antaa nautinnollista suuseksiä?
Se ei ole ehdoton vaatimus, mutta häpeä sille joka ei sitä osaa.


vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #318 : 23.07.2022, 21:17 »
Omistaako TrueMaster  aitoa helavyötä ???

Ja jos käyttää niin käyttääkö TM helavyön kanssa pikkukenkiä vai saappaita?

No sitten itseasiassa vakavampi kysymys joka tuli mieleen. Vaatteet ja pukeutuminen yleensähä ovat itseilmaisun keino ja myös tapa viestiä omista arvoista. Onko pukeutuminen TM:lle tärkeää, onko se asia jolla viestitte ulkomaailman kanssa - vai onko se "ihan sama"? En tarkoita nyt makuuhuonepukeutumista vaan jokapäiväistä elämää?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #319 : 23.07.2022, 21:27 »
- Mihin perustuu väittämä, että TruuMasterin on erinomainen ihmistuntija?
Elämänkokemukseen.
Lainaus
- Miten TruuMasterin määrittelee sen, mikä on erinomaista ihmistuntemusta?
Erinomainen ihmistuntija on tunteiden tulkki, piilevien motivaatioiden paljastaja, teeskentelijöiden tunnistaja, yksilöiden ymmärtäjä ja seksuaalisuuden selvännäkijä.
Lainaus
- Miten TruuMaster hahmottaa ihmisten haluja ja tarpeita?
Loistavasti. Kertakaikkiaan loistavasti. Olemme tässä ylivertaisia muihin kuolevaisiin verrattuna.
Lainaus
- Miten TruuMaster tietää, ilman  asiasta keskustelua, mitkä ovat ihmisen tarpeet ja halut?
Olemme erinomaisia ihmistuntijoita.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #320 : 23.07.2022, 21:39 »
Ja jos käyttää niin käyttääkö TM helavyön kanssa pikkukenkiä vai saappaita?
Tässä käytämme tapauskohtaista harkintaa. Itse käytän pikkukenkiä ainoastaan puvun ja uniformun kanssa.

Lainaus
No sitten itseasiassa vakavampi kysymys joka tuli mieleen. Vaatteet ja pukeutuminen yleensähä ovat itseilmaisun keino ja myös tapa viestiä omista arvoista. Onko pukeutuminen TM:lle tärkeää, onko se asia jolla viestitte ulkomaailman kanssa - vai onko se "ihan sama"? En tarkoita nyt makuuhuonepukeutumista vaan jokapäiväistä elämää?
Nyt täytyy sanoa, että en osaa vastata kaikkien TrueMasterien puolesta. Tämä on enemmänkin henkilön yksilöllisiin ominaisuuksiin liittyvä asia.

Minä käytän aina yksinkertaisia ja käytännöllisiä vaatteita. Viimeksi ostin viisi kolme samanlaista paitaa ja viidet kolmet samanlaiset housut. En tuhlaa aikaani sen miettimiseen, mitä päälleni laitan ja käytän samoja vaatteita niin työssä, sessioissa, kuin vapaa-aikana. Tyylini on pysynyt samana jo kauan, eli kyllä se myös viestittää ulkomaailmalle identiteetistä.

Edit: Orjattareni huomautti, että muistin vaatteiden määrän väärin. Luku on nyt oikaistu.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2022, 23:03 kirjoittanut Snadistisadisti »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #321 : 23.07.2022, 23:42 »
- Mihin perustuu väittämä, että TruuMasterin on erinomainen ihmistuntija?
Elämänkokemukseen.
Lainaus
- Miten TruuMasterin määrittelee sen, mikä on erinomaista ihmistuntemusta?
Erinomainen ihmistuntija on tunteiden tulkki, piilevien motivaatioiden paljastaja, teeskentelijöiden tunnistaja, yksilöiden ymmärtäjä ja seksuaalisuuden selvännäkijä.
Lainaus
- Miten TruuMaster hahmottaa ihmisten haluja ja tarpeita?
Loistavasti. Kertakaikkiaan loistavasti. Olemme tässä ylivertaisia muihin kuolevaisiin verrattuna.
Lainaus
- Miten TruuMaster tietää, ilman  asiasta keskustelua, mitkä ovat ihmisen tarpeet ja halut?
Olemme erinomaisia ihmistuntijoita.

Miten TruuMaster tietää yhtään mitään subin mielenmaisemasta, eihän TruuMaster ole koskaan alistunut kenellekään, mitenkään?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #322 : 24.07.2022, 06:59 »
Miten TruuMaster tietää yhtään mitään subin mielenmaisemasta, eihän TruuMaster ole koskaan alistunut kenellekään, mitenkään?
Olemme erinomaisia ihmistuntijoita. Sillä pääsee todella pitkälle. Osaamme myös kuunnella vinkulelujamme ja kumppaneitamme, joka vie vielä pidemmälle. Olemme alistuvien tarpeiden ja toiveiden, halujen ja haaveiden tulkinnan kokemusasiantuntijoita. Lisäksi tiedämme tolkuttoman paljon alistamisesta, joka on saman kolikon toinen puoli.

Lähtökohtaisesti kysymyksen asettelu on kehno ja sisältää vahvan ennakkoasenteen. Samaan kastiin kuuluisi esimerkiksi kysymys ”kuinka kukaan alistuva voisi tietää mitään dominoinnista, ellei itsellä ole lainkaan sellaisia piirteitä?”. Tätähän voisi loputtomasti viljellä, eli aina kun joku sub alkaa kritisoida D ihmisiä, niin tämä kortti pöytään. Jokainen ymmärtää subin pystyvän ymmärtämään alistamisesta aivan vitusti jo sillä perusteella, että on ollut talutushihnan asiakaspuolella.

Tämä kysymys on nykytrendin mukaista WOKE retoriikkaa, jolla pyritään dissaamaan ja vaientamaan toksiset cispaskat aina, kun heillä on mielipide tai näkemys asiaan, jonka perustelut eivät SJW:n hauraaseen ideologiaan sovi ja joiden kyseenalaistaminen saattaisi johtaa sen säröilemiseen. On helpompaa sulkea korvansa tällaisilla heitoilla (tämän jälkeenhän ei enää tarvitse kuunnella, koska on olevinaan osoitettu toisen olevan kyvytön omaamaan minkäänlaista mielipidettä  (=instant win), kuin miettiä mitä toinen oikeasti sanoo.

Se taktiikka ei toimi TrueMastereiden kohdalla lainkaan, koska me emme välitä siitä, jos joku kyseenalaistaa pätevyytemme osallistua keskusteluun tai omata mielipiteitä.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #323 : 24.07.2022, 09:49 »
Onko oikein olettaa, että kun haastaa TruuMasterin miettimään omaa näkemystään itsestään, saa vastaukseksi lähinnä vittuilua ja rivien väliin kudottua henkilökohtaisuuksiin menoa?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #324 : 24.07.2022, 10:05 »
Edellisessä viestissäni ei ole mitään henkilökohtaista. Ei pidä olla niin herkkänahkainen, että oletat kaiken liittyvän jotenkin sinuun. Se, että kyseenalaistan käyttämäsi retoriikan, ei millään tavalla kohdistu sinuun henkilönä.

Itse asiassa kommenttisi on myös aika vahvaa WOKE retoriikkaa. Tyyppi on eri mieltä ja argumentoi asiasta asiallisesti - loukkaantuminen > mielensä pahoittaminen > uhripisteet > instant win. Tunteet ovat niin paljon tärkeämpiä, kuin rationaalisuus.

Ja taaskaan tämä ei kritisoinut sinua, vaan käyttämääsi metodia.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #325 : 24.07.2022, 10:08 »
Onko oikein olettaa, että kun haastaa TruuMasterin miettimään omaa näkemystään itsestään, saa vastaukseksi lähinnä vittuilua ja rivien väliin kudottua henkilökohtaisuuksiin menoa?

Kysymyksiin on vastattu asiallisesti ja pitkämielisesti, siitäkin huolimatta että edelleenkään kysymyksissä ei käytetä virallista termiä TrueMaster.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #326 : 24.07.2022, 10:08 »
Eli et kutsu minua tuossa vastauksessasi minua sjw:ksi?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #327 : 24.07.2022, 10:15 »
Eli et kutsu minua tuossa vastauksessasi minua sjw:ksi?
En. Kerroin tämän olevan heidän käyttämänsä metodi. Se on eri asia.

Jos käyttäisin usein viljelemiäsi sanontoja, kuten ”se koira älähtää johon kalikka kalahtaa” tai ”ei savua ilman tulta”, se olisi vittuilua. En kuitenkaan tee niin, koska se on jo lähtökohtaisesti aika noloa.

fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #328 : 24.07.2022, 10:22 »
Onko truumasterille luvallista olla sjw? Itse olen sjw, mutta en ole pyrkimässä truumasteriksi.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #329 : 24.07.2022, 10:23 »
Onko truumasterille luvallista olla sjw? Itse olen sjw, mutta en ole pyrkimässä truumasteriksi.
Ei. Me emme vihaa itseämme.