Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81369 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #300 : 22.07.2022, 14:22 »
Osaako/pystyykö TrueMasterit ymmärtämään, miksi heidän mulkkuutensa voi loukata toisia ihmisiä? Pystyvätkö TrueMasterit ikinä pyytämään anteeksi käytöstään? Osaavatko TrueMasterit kertoa ihmiselle mikä hänen seksuaalinen suuntautuminen ja seksuaalisuutensa on vain foorumikirjoittelun perusteella?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #301 : 22.07.2022, 14:59 »
Osaako/pystyykö TrueMasterit ymmärtämään, miksi heidän mulkkuutensa voi loukata toisia ihmisiä?
Totta kai. On sitten aivan eri asia, kuinka paljon siitä jaksaa välittää. Toisinaan kunnon vittuilu on ihmiselle vain hyväksi. Toisinaan. Ei aina.
Lainaus
Pystyvätkö TrueMasterit ikinä pyytämään anteeksi käytöstään?
Jos siihen on tarvetta, niin kyllä. Harvemmin on.
Lainaus
Osaavatko TrueMasterit kertoa ihmiselle mikä hänen seksuaalinen suuntautuminen ja seksuaalisuutensa on vain foorumikirjoittelun perusteella?
Se on tapauskohtaista, mutta täysin mahdollisuuksien rajoissa. Joskus se paistaa niin selkeästi läpi, ettei arvailulle jää sijaa. Paitsi tietenkin silloin, jos arvioitava hahmo yksinkertaisesti puhuu paskaa itsestään ja taipumuksistaan, mikä on myös mahdollinen skenaario.

Naamiot saattavat salata totuuden tarkimmaltakin havainnoijalta.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 267
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #302 : 22.07.2022, 16:00 »
Pahastuuko TrueMaster siittä kovasti mikäli tuosta trollaavasta belladonnasta tehdään ilmo ?

Kummallista että näitä nikkejään sulkevia ja uusia  trollinikkei availevia ei saada rajan taa sinne Trollhättaniin

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #303 : 22.07.2022, 16:18 »
Pahastuuko TrueMaster siittä kovasti mikäli tuosta trollaavasta belladonnasta tehdään ilmo ?

Kummallista että näitä nikkejään sulkevia ja uusia  trollinikkei availevia ei saada rajan taa sinne Trollhättaniin

Heips Rankaisija,
Minusta on jotenkin aika herttaista, että pyydät Snadilta lupaa tehdä minusta ilmoituksen ylläpidolle.  :) En tiedä, millainen sinun ja Snadin keskeinen dynamiikka on (?), mutta mun puolestani et tarvitse asiaan lupaa Snadilta; voin antaa sen ihan itse. Jos sinusta mielestäsi perustellusti tuntuu, että minun käytökseni tai läsnäoloni tällä foorumilla on sellaista, että ylläpidon siihen tulisi puuttua, kannustan ihan itse sinua toimimaan omatuntosi mukaan ja kääntymään ylläpidon puoleen. Itse en nyt ihan näe, mikä niin pahasti provosoi, mutta myönnän toki myös olevani jäävi arvioimaan asiaa.

Tarkistin säännöt: niissä lukee, että yhdellä käyttäjällä saa olla vain yksi profiili. Mulla on vain yksi profiili. En nyt hahmota suoraan ongelmaa tässäkään.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #304 : 22.07.2022, 16:26 »
Pahastuuko TrueMaster siittä kovasti mikäli tuosta trollaavasta belladonnasta tehdään ilmo ?

Kummallista että näitä nikkejään sulkevia ja uusia  trollinikkei availevia ei saada rajan taa sinne Trollhättaniin
Kyllä. Trollaaminenkin on ihan ok, kun pysytään hyvän maun rajoissa. Henkilöön menevät rääpimiset ovat sitten eri asia.

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #305 : 22.07.2022, 17:05 »
Pahastuuko TrueMaster siittä kovasti mikäli tuosta trollaavasta belladonnasta tehdään ilmo ?

Kummallista että näitä nikkejään sulkevia ja uusia  trollinikkei availevia ei saada rajan taa sinne Trollhättaniin
Kyllä. Trollaaminenkin on ihan ok, kun pysytään hyvän maun rajoissa. Henkilöön menevät rääpimiset ovat sitten eri asia.

Kiitos ja anteeksi.
Ja vielä yksi kysymys: Jos TrueMaster olisi Baarin valistunut yksinvaltias, miten hän tekisi siitä paremman paikan?

Meinasin kysyä myös, että jos TrueMaster olisi universumin yksinvaltias, miten hän tekisi siitä paremman paikan, mutta en taida uskaltaa.




For the record: Aiempaan kommentointiin viitaten, mä en halua arvostella Snadin tai muidenkaan TrueMastereiden kumppaneita, subeja ja muita mahdollisia partnereita valintansa osumisesta asianomaisiin. Päin vastoin, haluan onnitella kaikkia jotka ovat elämäänsä löytäneet itselleen sopivia kumppaneita ja leikkikavereita yms. Pointtini oli, että omahyväisyys ja itsekeskeisyys, omilta virheiltä sokaiseva leuhkuus ei minun mielestäni ole parhaita ominaisuuksia ihmisessä lähtökohtaisesti eikä eteenkään henkilössä, jonka käsiin meinaan uskoa oman turvallisuuteni. Usein kuitenkin kai on niin, että henkilön haastavimmat ominaisuudet ovat kääntäen hänen parhaita ominaisuuksiaan: omahyväisyys voi olla hyvän itsetunnon ja siihen perustuvan luontaisen dominanssin inhimillinen lieveilmiö. Tämän pystyn hyväksymään, sekä yleisellä tasolla että omia partnerivalintojani tehdessäni.

« Viimeksi muokattu: 22.07.2022, 17:47 kirjoittanut belladonna »

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #306 : 22.07.2022, 17:37 »
Ja vielä yksi kysymys: Jos TrueMaster olisi Baarin valistunut yksinvaltias, miten hän tekisi siitä paremman paikan?
Pyrkien alati antamaan tilaa erilaisille näkemyksille ja mielipiteille, silloinkin kun ne eivät ole nykyisen liturgian mukaisia. Kysymys on sikäli varsin teoreettinen, ettei meiltä löytyisi riittävästi aikaa moderointiin, kun kaikki aika menee todellisuudessa elämiseen ja asioiden tekemiseen.

Hyvä, että joku tätäkin laumaa jaksaa paimentaa. Pisteet siitä.
Lainaus
Meinasin kysyä myös, että jos TrueMaster olisi universumin yksinvaltias, miten hän tekisi siitä paremman paikan, mutta en taida uskaltaa.
Hyvä niin. Se olisi jo liian iso kakku jopa meille, kaikesta uljaudestamme ja erinomaisuudestamme huolimatta.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 267
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #307 : 22.07.2022, 18:31 »
Belladonna...
Käsitit väärin en minä tarvitse Snadin tahi kenenkään muun lupia tehdä ilmoa multinikistä joka vuodesta toiseen trollaa täällä tunkien sitä omaa näkemystä ja maailmankuvaansa joka ikiseen lokoseen ja rakoseen. Viimein kun elo käy ahtaaksi niin vaihtaa nikkiä.

Sama koskee niittä onnettomia  joiden ainoa näkemys on paha D- mies ja sen pahan olon oksentaminen jokaisessa mutkassa.
Seuranhakumielessä saati keskustelijoina he eivät ole kovinkaan kiinnostavia kun se  yksioikonen paatoksellisuus vesittää pahasti heidän sanomansa.

Mikäli nyt on tuntemuksia siittä että muiden mielipiteet ja näkemykset tahi kinkyyden ilmentymismuodot eivät millään sovi millään siihen omaan ja ahtaaseen lokeroon mistä maailmaa tarkastelee niin miksi tarkoitushakuisesti sotkea toisten ketjut?
Päätelmä on että tämä nettiunkkaus on sitä toimintaa joka tuo ne suurimmat kiksit..

Kysymykseni TrueMasterille

Syötkö kenties Maivoja entä Klimppisoppaa tahi peräti Rössypottuja??

Osataanko kotona tehdä aidot Nivalalaiset puistopotut???



Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #308 : 22.07.2022, 19:16 »
Lainaus
Kysymykseni TrueMasterille

Syötkö kenties Maivoja entä Klimppisoppaa tahi peräti Rössypottuja??

Osataanko kotona tehdä aidot Nivalalaiset puistopotut???
Maivoja voisin syöttää minkeille, mutta ei muuten löydy käyttöä. Klimppisoppaa pitäisi varmaankin joskus maistaa ja röstipotut menevät toisinaan. Kotoa ei löydy osaamista nomenomaisesti aitoihin Nivalalaisiin puistopottuihin, eli sekin on vielä kokematta. Kuulostavat eksoottisilta.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #309 : 23.07.2022, 11:53 »
Osaavatko TrueMasterit kertoa ihmiselle mikä hänen seksuaalinen suuntautuminen ja seksuaalisuutensa on vain foorumikirjoittelun perusteella?

Foorumikäytöksen ja ylipäänsä netissä käytävän kommunikoinnin perusteella voi kyllä luoda käsityksen ihmisestä ihan samalla tavalla kuin irl tapahtuvassa kommunikoinnissa, se on kylläkin hitaampaa. Toisaalta jos joku päättäväisesti haluaa antaa itsestään toisenlaisen kuvan kuin mitä oikeasti on, se on mahdollista sekä irl että netissä, tiettyyn pisteeseen asti, kiinnihän valheestaan aina jää ennen pitkää.

Näitä alistuvaa esittäviä subeja on aika paljon, niitten ihmissuhteissa vallitsee ristiriita joka vaatii seuranhaussa esittämistä. Sellainen sub on hakemassa itselleen nautintoja kykenemättä antamaan Dominoivalle sitä mitä Dominoiva tarvitsee, sen vuoksi niitten on seurahaussa esitettävä olevansa enemmän kuin ovat, jotta saisivat Dominoivan kiinnostumaan itsestään.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #310 : 23.07.2022, 18:18 »
Osaavatko TrueMasterit kertoa ihmiselle mikä hänen seksuaalinen suuntautuminen ja seksuaalisuutensa on vain foorumikirjoittelun perusteella?

Foorumikäytöksen ja ylipäänsä netissä käytävän kommunikoinnin perusteella voi kyllä luoda käsityksen ihmisestä ihan samalla tavalla kuin irl tapahtuvassa kommunikoinnissa, se on kylläkin hitaampaa. Toisaalta jos joku päättäväisesti haluaa antaa itsestään toisenlaisen kuvan kuin mitä oikeasti on, se on mahdollista sekä irl että netissä, tiettyyn pisteeseen asti, kiinnihän valheestaan aina jää ennen pitkää.

Näitä alistuvaa esittäviä subeja on aika paljon, niitten ihmissuhteissa vallitsee ristiriita joka vaatii seuranhaussa esittämistä. Sellainen sub on hakemassa itselleen nautintoja kykenemättä antamaan Dominoivalle sitä mitä Dominoiva tarvitsee, sen vuoksi niitten on seurahaussa esitettävä olevansa enemmän kuin ovat, jotta saisivat Dominoivan kiinnostumaan itsestään.

IKRM

Mihin perustuu TruuMasterin kyky tehdä tällaisia johtopäätöksiä vain kirjoitusten perusteella?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #311 : 23.07.2022, 18:59 »
Se perustuu yksinkertaisuudessaan erinomaiseen ihmistuntemukseen ja kykyyn hahmottaa ihmisten käytöstä sekä tarpeita ja haluja.

IKRM

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #312 : 23.07.2022, 19:39 »
En olisi voinut tuota itse paremmin sanoittaa.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 267
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #313 : 23.07.2022, 20:31 »
Ei se mitään ei haittaa ollenkaan eikä  kenenkään pidä ollenkaan loukkaantumaan siittä että TrueMaster ei arvosta meren herkkuja, kenties ei edes  jättikatkoja tahi simpukoita  mustekaloista ja ostereista puhumattakaan..

Ei pidä myöskään loukkaantua mikäli on toista mieltä asiasta  ja ruokarajoitteiden myötä joutuu tyytymään vain Kapteeni Finduksen pahvilaatikkopakasteisiin..

 Pyyntituoreet Maivathan ovat toki herkullisimpia kunnollisen kuumalla hiilloksella molemmin puolin halstrattuina.
Sen kanssa nautittaneen kenties puikulaperunamuussia johon on  raskaalla kädellä vatkaten sekoitettu voita ja kermaa miltei leikkautumiseen asti...

Aidon ja oikeian Klimppisopan tai Rössypotun taitajien päältähän käytiin vielä kovempaa tappelusta  saada se oman köökin hoitajaksi ja sängyn lämmittäjäksi kuin kestikievarin piioista...

Tähän  pätee  yhä se vanha sääntö et kel onni on se onnensa kätkekööt..

Kysymys TrueMasterille...

Omistaako TrueMaster  aitoa helavyötä ???

fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #314 : 23.07.2022, 20:44 »
Pitääkö truumasterin osata antaa nautinnollista suuseksiä?