Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81415 kertaa)

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #120 : 16.06.2022, 10:15 »
Onko jo olemassa fanclub meille faneille?

On meillä jo muutama bändäri, mutta olet eka joka ei esitä olevansa bändissä.  O0

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #121 : 16.06.2022, 12:02 »
Olen kuullut myös toisenlaisia ajatuksia. Näissä TruMasterismia pidetään eettisesti ongelmallisena ajattelutapana ja TruMaster ajatus yhdistetään seksismiin ja rasismiin ja sanotaan että tämän nimen alla toimija on lähtökohtaisesti epäturvallinen tai vaarallinen. Mitä haluaisit vastata tällaisille ajattelijoille?  Tiedän kuitenkin henkilökohtaisesti tavanneenakin että en allekirjoittaisi tällaista lausetta ja hiukan kummeksuin kuulemaani.
Seksismi
Omituinen väite mielestäni. Oman kokemukseni mukaan TM porukka on pikemminkin sieltä avarakatseisemmasta päästä. Elä ja anna elää on aika pitkälti oman ajatteluni perusta. Jokainen tietenkin vetää rajan johonkin, mutta onko se sitten seksismiä, ellei hyväksy ihan kaikkea? Minä en esimerkiksi hyväksy pedofilian harjoittamista, koska lasten pitää saada olla lapsia ilman, että joku tuhoaa mahdollisuuden normaaliin kehitykseen. Kaipa se tekee minusta jonkin sortin seksistin.

Rasismi
Ihmisten arvottaminen etnisyyden perusteella positiivisesti tai negatiivisesti. Jos nostat jonkin ryhmän toisen yläpuolelle, se on rasismia, koska jokin toinen etninen ryhmä on silloin huonompi. Jokainen ihminen on rasisti, kun tarkastellaan asiaa riittävän syvällisesti. Meidät on yksinkertaisesti rakennettu niin, että identifioidumme luontaisesti itsemme kaltaisiin, eikä se mekanismi ole hävinnyt mihinkään kolmessakymmenessä vuodessa. Joka muuta väittää, valehtelee itselleen ja muille.

Tärkeää onkin erottaa tiedostamattomat piirteet käyttäytymisestä. Merkittävämpää, oman näkemykseni mukaan, on se kuinka kohtelemme toisia ihmisiä. Ovatko he yksilöitä, vai etnisen viiteryhmänsä edustajia? Yksikään tuntemani TM ei esimerkiksi ole rasistis-seksistisen identiteettipolitiikan kannattajia, joka on syrjivämpi ideologia kuin mikään aikaisemmin länsimaissa vaikuttanut. 

Vaarallisuus
Tässä yhteydessä viitattaneen vaarallisuuteen sessiokumppanina, eli siihen ettei TrueMasterin kanssa kannata eksyä samaan tilaan kahden kesken. Tätä mustamaalaamista on riittänyt jo vuosikausia, kierrokset vain ovat lisääntyneet ja syntilistan pituus kasvanut eksponentiaalisesti. (Tästä aiemmin ketjussa).

Ne kerrat, kun olen TM:n kanssa ollut samassa tapahtumassa tai sessiossa ovat olleet erittäin turvallisia. Riskitietoisuus on ehdoton edellytys sille, että voi lähteä altaan syvään päähän ja tehdä siellä erilaisia HC:ksi arvotettuja asioita.

Itselläni vinkulelun hyvinvointi menee kaiken muun edelle, huolimatta siitä kuinka hurjaksi meno äityy. RACK on hyvä ajatusmalli, kun BDSM on elämäntapa. Ketään ei painosteta tai pakoteta tekemään riskialttiita asioita ja niistä voi perääntyä vaikka viime hetkellä, jos siltä tuntuu.

Dädi

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #122 : 16.06.2022, 14:43 »
Olen kuullut myös toisenlaisia ajatuksia. Näissä TruMasterismia pidetään eettisesti ongelmallisena ajattelutapana ja TruMaster ajatus yhdistetään seksismiin ja rasismiin ja sanotaan että tämän nimen alla toimija on lähtökohtaisesti epäturvallinen tai vaarallinen. Mitä haluaisit vastata tällaisille ajattelijoille?  Tiedän kuitenkin henkilökohtaisesti tavanneenakin että en allekirjoittaisi tällaista lausetta ja hiukan kummeksuin kuulemaani.

Tässähän on kyseessä nimeämisongelma. Puurot ja vellit menee sekaisin tässä ketjussa useammalla kirjoittajalla ja en tiedä onko edes aloittaja tietoinen mitä truumasterilla tarkoitetaan. Sen takia mäkin ensin luulin et tää koko ketju on tehty läpällä koska truumaster ilmiönä on mitä on. Sitten ymmärsin että hetkinen, aloittaja on tosissaan.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #123 : 16.06.2022, 15:26 »
Kyllä. Olen tietoinen. Olen ollut jo pitkään.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #124 : 16.06.2022, 22:59 »
Hieno ketju Snadilta, pitää nytten itse varmaan osallistua tähän, kun olen varmaan yksi eniten tuota "True" etuliitettä monisa paikoissa saanut kunnia maininnaksi.

Eli pikkasen omasta näkemyksestäni, eli kuni on itse aika lailla tietoine mikä on toissessa toimivaa ja mikä ei ja tämä yleisesti aivan ensitapaamisella jo tulee esille. Eli nykyään jos miettii mikä itseäni kiinnostaa, jos olisin sellaisessa tilanteessa että subin ottaisin, niin nyky lakien vallitessaa ehdottomasti pcykkistä ja henkistä tutustumista mentäisii vähintään puoli vuotta, eli satun itse nautimaan huomattavasti enemmin henkisellä ja pcykkisellä puolella liikkumisesta, eli oikeastaan katsoisin onko toisesta henkisesti siihen mihin mennään.

Eli oikeastaan minä päätän sen miten edetään, jossa katson onko toisesta siihen mitä itse haluan, eli olen erittäin huono tekemään kompromisseja, sillä tiedän aika tarkalle mistä itse nautin, eli oikeastaan että minusta saa esille Masterin vaatii nykyään erittäin paljon, sillä oikeastaan olen aivan liian laiska ottamaan kenestäkään vastuuta, sillä vastuu painaa aivan liian paljon.

RelaMies78

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #125 : 16.06.2022, 23:46 »
Hei

Kiinnostaisi kuulla, milloin perus-D/Dom/Domme - alistaja muuttuu Truumasteriksi ja mitä kriteereitä se sisältää?

Yst. Janetar
TrueMaster titteliä ei pääsääntöisesti oteta, se annetaan. Tunnistettuja kriteereitä ovat ainakin seuraavat, joskaan lista ei ole kattava.

TrueMasterit ovat:

1.) Mulkkuja. Tästä on vahva yksimielisyys
2.) Miehiä (mikä on jo merkittävästi karsiva kriteeri)
3.) Suoraselkäisiä ja sanovat mitä tarkoittavat ja tarkoittavat mitä sanovat, sekä seisovat sanojensa takana
4.) Itsetietoisia, eikä heidän tarvitse arvailla mitä ovat
5.) Vahvasti, aidosti Dominoivia, tarvitsematta pinnistellä sen eteen
6.) Sanansa mittaisia. Tekevät mitä lupaavat, eivätkä lupaa sellaista mitä eivät voi pitää.
7.) Äärimmäisen itsevarmoja ja usein myös kovapäisiä

Tuohan kuvaa just meikäläistä, mutta ilman pakonomaista tarvetta olla aina oikeassa.. Enkä mä laskisi itseäni mulkuksi. Tosin ei ole mitään pakollista tarvetta lokeroida itseäni minkään tittelin kanssa, koska se tulee luonnostaan. Mulle ihan sama mitkä on nimikkeet, kunhan henkilökemia ja ajatukset käy subin kanssa yhteen.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #126 : 18.06.2022, 00:49 »
Jos on olemassa TrueMaster niin onko olemassa myös truesubi? Onko se siis polaarinen käsite? Jos truesubeja on olemassa niin tunnistavatko TrueMasterit heidät jotenkin helpommin vai löytyykö se vasta kokeilemisen kautta?

Jalo

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #127 : 18.06.2022, 01:13 »
True Respect tästä ketjusta.

Nyt, ensimmäistä kertaa, minä saan katsauksen True Master-ajattelumaailmaan ja huomaan ettei se ole kovin kaukana omasta maailmankatsomuksestani, vaikka olennaisia eroja onkin.

Ketju on mielestäni tervetullut, koska osakultturissamme muhii monenlaisia ennakkoluuloja "vääränlaisia" kinkyjä kohtaan.  Kinkyyden vähemmistöryhmillä on ihan samanlainen oikeus olla olemassa kuin valtavirralla (kuka valtavirtaan nyt kuuluukaan). Eräs tällainen selkeästi väärinymmärretty ja monella tavalla tarkoitushakuisesti parjattu ryhmä on niin sanotut True Masterit. Monia muitakin vastaavia ryhmiä ja elämänkatsomuksia on olemassa. Tästä on hyvä aloittaa,

Tämä ketju on myös hyvä esimerkki siitä mitä avoimella tiedottamisella ja läpinäkyvällä keskustelulla voi saavuttaa.

Kiitokset myös Baarin ylläpidolle. Muutaman vuoden tauon jälkeen, täälläkin voi käydä asiallisia keskusteluja.

-J

Edit. Tekstin stilisointia

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #128 : 18.06.2022, 08:08 »
Jos on olemassa TrueMaster niin onko olemassa myös truesubi? Onko se siis polaarinen käsite? Jos truesubeja on olemassa niin tunnistavatko TrueMasterit heidät jotenkin helpommin vai löytyykö se vasta kokeilemisen kautta?
Uskoisin, että Truesubeja on olemassa. Huolimatta tarkan määritelmän puutteesta, uskon tavanneeni kaksi. Ikävä kyllä Truesubin tunnistaminen ei ole helppoa, joten aikamoinen onnenkantamoinen sellaisen löytyminen on.

Vielä suurempi onnenpotku on, jos kyseinen Truesub vielä sattuu olemaan kiinnostunut itsestä. Huolimatta teoreettisesta yhteensopivuudesta, ovat jäljellä kuitenkin myös seuranhaun muut ominaispiirteet. Kaikki eivät tykkää kaikista, suuntautumisesta riippumatta.

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 173
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #129 : 18.06.2022, 12:12 »
Jos on olemassa TrueMaster niin onko olemassa myös truesubi? Onko se siis polaarinen käsite? Jos truesubeja on olemassa niin tunnistavatko TrueMasterit heidät jotenkin helpommin vai löytyykö se vasta kokeilemisen kautta?
Uskoisin, että Truesubeja on olemassa. Huolimatta tarkan määritelmän puutteesta, uskon tavanneeni kaksi. Ikävä kyllä Truesubin tunnistaminen ei ole helppoa, joten aikamoinen onnenkantamoinen sellaisen löytyminen on.
Menee ehkä jo henkilökohtaisen puolelle, mutta haluaisin kysyä, mikä näistä kahdesta tapaamastasi teki silmissäsi truesubeja? Tarkat ja yleisesti hyväksytyt määritelmät puuttunevat juu, mutta mitä ne kriteerit sinulle olisivat, ja miten ne näkyivät näissä kahdessa tapauksessa?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #130 : 18.06.2022, 12:27 »
Lainaus
Huolimatta tarkan määritelmän puutteesta, uskon tavanneeni kaksi. Ikävä kyllä Truesubin tunnistaminen ei ole helppoa, joten aikamoinen onnenkantamoinen sellaisen löytyminen on.
Menee ehkä jo henkilökohtaisen puolelle, mutta haluaisin kysyä, mikä näistä kahdesta tapaamastasi teki silmissäsi truesubeja? Tarkat ja yleisesti hyväksytyt määritelmät puuttunevat juu, mutta mitä ne kriteerit sinulle olisivat, ja miten ne näkyivät näissä kahdessa tapauksessa?
Molemmissa tapauksissa kyseiset henkilöt ovat todellakin alistuvia, myös aika HC masokisteja. Tosin alistuvuus kyllä ilmeni nimenomaisesti seksuaalisessa kontekstissa, eli kumpikaan ei ole mikään kynnysmatto. Leimallista oli myös jopa omasta näkökulmastani hurja heittäytyminen BDSM kuvioihin ja jonkinasteinen hulluus tutkia onia rajojaan, pystymistään ja jaksamistaan.

Nämä olivat yhdistäviä piirteitä, sen lisäksi että molemmilla ihan tietyntyyppinen olemus, kun pannan solki kilahti kiinni. Sitä en osaa tarkemmin kuvailla.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3441
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #131 : 18.06.2022, 13:10 »
Lainaus
Huolimatta tarkan määritelmän puutteesta, uskon tavanneeni kaksi. Ikävä kyllä Truesubin tunnistaminen ei ole helppoa, joten aikamoinen onnenkantamoinen sellaisen löytyminen on.
Menee ehkä jo henkilökohtaisen puolelle, mutta haluaisin kysyä, mikä näistä kahdesta tapaamastasi teki silmissäsi truesubeja? Tarkat ja yleisesti hyväksytyt määritelmät puuttunevat juu, mutta mitä ne kriteerit sinulle olisivat, ja miten ne näkyivät näissä kahdessa tapauksessa?
Molemmissa tapauksissa kyseiset henkilöt ovat todellakin alistuvia, myös aika HC masokisteja. Tosin alistuvuus kyllä ilmeni nimenomaisesti seksuaalisessa kontekstissa, eli kumpikaan ei ole mikään kynnysmatto. Leimallista oli myös jopa omasta näkökulmastani hurja heittäytyminen BDSM kuvioihin ja jonkinasteinen hulluus tutkia onia rajojaan, pystymistään ja jaksamistaan.

Nämä olivat yhdistäviä piirteitä, sen lisäksi että molemmilla ihan tietyntyyppinen olemus, kun pannan solki kilahti kiinni. Sitä en osaa tarkemmin kuvailla.

Tällaiset subit ovat ihania. He valitsevat itse kenelle antavat alistumisen lahjan. Heidän ei tarvitse mutta haluavat tehdä sen. 
Ja juuri tuo...kun panta menee kiinni...se muutos mikä tapahtuu on silmiinpistävä. Alistuminen, antautuminen....  :love:

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #132 : 18.06.2022, 23:49 »
Molemmissa tapauksissa kyseiset henkilöt ovat todellakin alistuvia, myös aika HC masokisteja. Tosin alistuvuus kyllä ilmeni nimenomaisesti seksuaalisessa kontekstissa, eli kumpikaan ei ole mikään kynnysmatto. Leimallista oli myös jopa omasta näkökulmastani hurja heittäytyminen BDSM kuvioihin ja jonkinasteinen hulluus tutkia onia rajojaan, pystymistään ja jaksamistaan.

Nämä olivat yhdistäviä piirteitä, sen lisäksi että molemmilla ihan tietyntyyppinen olemus, kun pannan solki kilahti kiinni. Sitä en osaa tarkemmin kuvailla.
[/quote]

Tämäkin nyt on henkilökohtaista, johon ei ole pakko vastata. Koetko siis, että truesubi voi olla vaikkei omaisi tietynlaista luonnetta tai vastaisi stereotypianeuvoston kriteeriä kynnysmattona olemisesta (kun taas True Masterille on määritelty vaatimukseksi dominoiva luonne)?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #133 : 19.06.2022, 08:05 »
Tämäkin nyt on henkilökohtaista, johon ei ole pakko vastata. Koetko siis, että truesubi voi olla vaikkei omaisi tietynlaista luonnetta tai vastaisi stereotypianeuvoston kriteeriä kynnysmattona olemisesta (kun taas True Masterille on määritelty vaatimukseksi dominoiva luonne)?
Oma näkemykseni, joka ei tässä yhteydessä välttämättä edusta TrueMasterien tyypillistä näkökantaa on se, että Truesub ei alistu kaikille ja ole aiemmin mainittu kynnysmatto.

Truesub valinnee D:nsä, joka on itselle mieluisin ja kun hän päättää alistua, niin sitten alkaakin matka syvälle. Voin olla tässä väärässäkin, mutta tällaisen luonnehdinnan vastauksestasi sain.

Toki Truesubien oma näkökulma ja ääni puuttuvat vielä kokonaan. Olen huono puolestapuhuja kertomaan itselleni vieraasta identiteetistä, johon samaistuminen on minulle mahdotonta.

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #134 : 19.06.2022, 09:59 »
Tämäkin nyt on henkilökohtaista, johon ei ole pakko vastata. Koetko siis, että truesubi voi olla vaikkei omaisi tietynlaista luonnetta tai vastaisi stereotypianeuvoston kriteeriä kynnysmattona olemisesta (kun taas True Masterille on määritelty vaatimukseksi dominoiva luonne)?
Oma näkemykseni, joka ei tässä yhteydessä välttämättä edusta TrueMasterien tyypillistä näkökantaa on se, että Truesub ei alistu kaikille ja ole aiemmin mainittu kynnysmatto.

Truesub valinnee D:nsä, joka on itselle mieluisin ja kun hän päättää alistua, niin sitten alkaakin matka syvälle. Voin olla tässä väärässäkin, mutta tällaisen luonnehdinnan vastauksestasi sain.

Toki Truesubien oma näkökulma ja ääni puuttuvat vielä kokonaan. Olen huono puolestapuhuja kertomaan itselleni vieraasta identiteetistä, johon samaistuminen on minulle mahdotonta.

Luulen pääseväni ajatukseesi kiinni. Lähtökohtaisestihan kenenkään ei tarvitse alistua kenellekään - mutta tällainen alistuneeseen olotilaan valahtaminen voi tapahtua jo ensinäkemisellä ensimmäisten minuuttien aikana, eleistä, kosketuksesta tai pelkkä läsnäolo saa muutoksen aikaiseksi. Tämä siis kaiken ennalta sovitun lisäksi.