Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81417 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #105 : 13.06.2022, 15:30 »
Onko TrueMastereiden yksi tunnusmerkeistä siis huono käytös?
Se on oman kokemukseni mukaan netin käyttäjistä melkoisen osan tunnusmerkkejä.
Lainaus
Miten TrueMasterit suhtautuvat siihen, että yksi heidän joukostaan (tietääkseni, en ole nykytilanteesta varma, kun en niin kauheasti ole yhteyksissä TrueMastereihin) on uhkaillut rikosilmoituksella monia ihmisiä?
Jos joku tekee toista ihmistä kohtaan laittoman uhkauksen tai vaikka perättömän rikosilmoituksen on tekijästä syytä tehdä rikosilmoitus ja laittaa kyseinen henkilö edesvastuuseen teoistaan riippumatta siitä mitä ihmisryhmää/ryhmiä kyseinen yksilö edustaa.

Mitä tulee yksittäisten ihmisten asioiden ruotimiseen tässä ketjussa, siihen en lähde ollenkaan. Ne käräjät ja turpakäräjät voi käydä jossakin muualla.

Tarkoituksena ei ollut ruotia mitään, vain selvittää mikä on asenteesi tuollaiseen käytökseen.

Kiitos kovasti asiallisesta vastauksesta.

Vimpula

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Property of Juutti ❤️
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #106 : 13.06.2022, 18:29 »
Kiitos ketjusta!

Ihmis- ja eläinmaailmaa havainnoidessani olen huomannut, että vahvimmat yksilöt tietävät vahvuutensa. Heillä/niillä ei ole tarvetta korottaa itseään muiden yläpuolelle, varsinkaan alentamalla muita. Olen pistänyt merkille, että aidosti vahvat antavat toisten olla aivan omia itsiään eikä muiden erilaisuus heitä vaivaa. He/ne myös pitävät heikommistaan huolta.

Tähän pohjaten haluaisin esittää muutaman kysymyksen:

1. Mihin perustuu TrueMastereiden tarve identifioitua juuri TrueMasteriksi?

2. Vaaditaanko TrueMastereilta aidosti vahvaa mielenlaatua?

3. Jos vaaditaan, kuinka ihmeessä TrueMaster voi käyttäytyä esimerkiksi täällä palstalla muita kohtaan alentavasti ja ilkeillen, vaikka ilkeilyn kohde ei selvästi olisi heille aito uhka? Mihin tarpeeseen tällainen käyttäytyminen vastaa?

4. Jos TrueMasterilta vaaditaan aitoa henkistä vahvuutta ja hän ei oikeasti olekaan henkisesti niin vahva, että hänen statuksensa pysyy yllä ilman "mulkkuutta" (tästä ketjusta lainattu termi), niin onko hän itse asiassa TrueMaster lainkaan?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #107 : 13.06.2022, 18:57 »
Tähän pohjaten haluaisin esittää muutaman kysymyksen:

1. Mihin perustuu TrueMastereiden tarve identifioitua juuri TrueMasteriksi?

2. Vaaditaanko TrueMastereilta aidosti vahvaa mielenlaatua?

3. Jos vaaditaan, kuinka ihmeessä TrueMaster voi käyttäytyä esimerkiksi täällä palstalla muita kohtaan alentavasti ja ilkeillen, vaikka ilkeilyn kohde ei selvästi olisi heille aito uhka? Mihin tarpeeseen tällainen käyttäytyminen vastaa?

4. Jos TrueMasterilta vaaditaan aitoa henkistä vahvuutta ja hän ei oikeasti olekaan henkisesti niin vahva, että hänen statuksensa pysyy yllä ilman "mulkkuutta" (tästä ketjusta lainattu termi), niin onko hän itse asiassa TrueMaster lainkaan?
Katsotaanpa saanko näihin mitään koherenttia vastausta aikaiseksi.
1.) Mihin perustuu kenenkään tarve identifioitua miksikään? Tämä on oikea kysymys, riippumatta mistä viiteryhmästä on kyse. Viiteryhmään kuuluminen on ihmisille perustavanlaatuinen tarve, eikä sille immuuneja ole juuri kukaan. Kuitenkin tämän ’identiteetin’ varsinainen painoarvo on vähäinen, vaikka se on hyvin kuvaava kyseisille yksilöille. Yksikään TM ei rakenna identiteettiään näin huteralle pohjalle.

2.) Kyllä.

3.) Tämä on täysin kontekstiriippuvainen kysymys. Vähän kuin kysyisi: miksi Ville nauraa?”. Joskus vastaamme kuten huudetaan, joskus olemme kärkeviä, joskus jengi loukkaantuu ihan tyhjästä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku on loukkaantunut ihan loukkaantumisen ilosta. TM on usein henkinen höyryjyrä, jonka alle jää silloin tällöin sivullisia.

4.) Jos vahvuutta pidetään yllä keinotekoisesti, se ei ole vahvuutta. Emme teeskentele mitään, me olemme mitä olemme.

Vimpula

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Property of Juutti ❤️
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #108 : 13.06.2022, 19:11 »
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku on loukkaantunut ihan loukkaantumisen ilosta. TM on usein henkinen höyryjyrä, jonka alle jää silloin tällöin sivullisia.

Kiitos vastauksista.

Jatkokysymys:

1. kokevatko TrueMasterit loukkaantumisen iloa? Olen kokenut loukkaantumista, mutten koskaan saanut siitä mitään iloa. Loukkaannutteko te huviksenne asioista? Itse en tunne ketään huvikseen loukkaantujaa.

2. Kokevatko TrueMasterit olevansa oikeutettuja olemaan henkisiä höyryjyriä? Voiko TrueMasterin höyryjyrätä henkisesti, vai leimataanko niin tekevät suorilta käsin huonommiksi?

MrA

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #109 : 13.06.2022, 22:12 »
1. kokevatko TrueMasterit loukkaantumisen iloa? Olen kokenut loukkaantumista, mutten koskaan saanut siitä mitään iloa. Loukkaannutteko te huviksenne asioista? Itse en tunne ketään huvikseen loukkaantujaa.

Parodiahorisontti tullee vielä joskus ylittymään ja joku loukkaantuu TrueMasterin puolesta.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 527
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #110 : 13.06.2022, 22:31 »
Olisinpa TrueMaster niin saisin osallistua.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #111 : 13.06.2022, 22:44 »
1. kokevatko TrueMasterit loukkaantumisen iloa? Olen kokenut loukkaantumista, mutten koskaan saanut siitä mitään iloa. Loukkaannutteko te huviksenne asioista? Itse en tunne ketään huvikseen loukkaantujaa.
Nykypäivänä loukkaantuminen tuntuu olevan maan tapa. Milloin loukkaannutaan, pöyristytään ja pahoitetaan mieli mistäkin asiasta. Elämäntapaloukkantujat vetävät herneitä nenään myös muiden puolesta, koska silloin on ilmeisesti jollakin tapaa parempi ihminen.

Meidän TrueMasterien ei onneksi tarvitse lähteä mukaan siihen pelleilyyn. Me kun voimme tehdä asioita sen eteen, että maailma on parempi paikka olla ja elää. Kitisemällä mikään ei muutu paremmaksi.
Lainaus
2. Kokevatko TrueMasterit olevansa oikeutettuja olemaan henkisiä höyryjyriä? 3.) Voiko TrueMasterin höyryjyrätä henkisesti, vai leimataanko niin tekevät suorilta käsin huonommiksi?
2.) En ymmärrä kysymystä. Kokeeko susi olevansa oikeutettu olemaan susi, vai onko se vain sellainen kuin se on?

3.) Lienee mahdollista, että sellaistakin voisi joskus jossakin tilanteessa tapahtua, mutta onnea vain sille, joka moista yrittää. Ei ole sieltä helpoimmasta päästä savotta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3441
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #112 : 13.06.2022, 22:44 »
Olisinpa TrueMaster niin saisin osallistua.

Mielipiteitä varmaankin saa esittää tässäkin ketjussa.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #113 : 14.06.2022, 10:08 »
Olisinpa TrueMaster niin saisin osallistua.

Mielipiteitä varmaankin saa esittää tässäkin ketjussa.
Ilman muuta. Parhaat mielipiteet sisältävät vielä jonkin kysymyksen, jotta keskustelu soljuu mukavasti. Ihmeen siistinä se onkin tähän saakka pysynyt

Hienoa keskustelua osallistujilta. Nöyräksi vetää, koska en pitänyt sitä mahdollisena.

fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #114 : 14.06.2022, 16:11 »
En tiedä onko kukaan dominoiva nainen tituleerannut itseään koskaan truudominaksi, mutta jos on niin eikö se ole silloin sama asia kuin truumaster, ja eikös tällöin myös nainen voi olla truumasteri?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #115 : 14.06.2022, 17:32 »
En tiedä onko kukaan dominoiva nainen tituleerannut itseään koskaan truudominaksi, mutta jos on niin eikö se ole silloin sama asia kuin truumaster, ja eikös tällöin myös nainen voi olla truumasteri?
Ei, TrueMaster on nimenomaisesti Mies. Vastaavasti TrueDomina lienee lähtökohtaisesti Nainen. Kauniimman sukupuolen version osalta minulla ei ole kompetenssia antaa syvällisempiä lausuntoja.

sweetchild

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 319
  • pikkuinen sweety.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #116 : 15.06.2022, 14:38 »
TruuMuunsukupuolinen...

femalefeline

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #117 : 15.06.2022, 15:54 »
Aivan mahtava ketju!

Onko jo olemassa fanclub meille faneille?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #118 : 15.06.2022, 16:51 »
Aivan mahtava ketju!

Onko jo olemassa fanclub meille faneille?
Ei vielä, kun ei yhdelle kannata perustaa… 😝

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 777
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #119 : 16.06.2022, 09:00 »

 Hyvä ketju.
 
 Koen että on hyvä kyetä kohtaamaan kaikenlaiset ihmiset, sellaisina kuin he ovat ja antamaan tilaa vaikka näkemykset eroavaisivatkin. Tilaa on sekä niille jotka ovat mitä ovat vuorokauden ympäri pitämättä rooleja ja suhtautuen bdsm tekemiseensä kuin muuhunkin elämässään (kuten TM asian koen) sekä heille jotka ostavat pörrölelun ja parta tuulessa hulmuten leikkivät höyhenenkeveitä bdsm-leikkejä. Kenenkään keskenään tekemä josta osapuolet keskenään nauttivat ei ole poissa muilta.

 Ymmärrän myös hyvin että kaikkiin pöytiin ei pääse kuin skenebileisiin avoimien ovien periaatteella. Onhan muitakin selektiivisyysperusteisia yhteisöjä. Ja on porukoita jotka määrittävät arvonsa - siksi ymmärrän miksei switch voi olla temaattisesti TrueMaster.

 Olen kuullut myös toisenlaisia ajatuksia. Näissä TruMasterismia pidetään eettisesti ongelmallisena ajattelutapana ja TruMaster ajatus yhdistetään seksismiin ja rasismiin ja sanotaan että tämän nimen alla toimija on lähtökohtaisesti epäturvallinen tai vaarallinen. Mitä haluaisit vastata tällaisille ajattelijoille?  Tiedän kuitenkin henkilökohtaisesti tavanneenakin että en allekirjoittaisi tällaista lausetta ja hiukan kummeksuin kuulemaani.