Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81430 kertaa)

Entti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • Koivumäen Herra Fangornin metsästä
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #90 : 12.06.2022, 16:07 »
Mistä tulee sinun tarpeesi olla mulkku ja mitä yrität sillä saavuttaa?
Sanoisin ettei kyse ole tarpeesta olla tietynlainen. Se ei ole niinkään vika, kuin ominaisuus. Huolimatta siitä, ettei se ole tarpeeseen perustuvaa tai tarkoitushakuista, siitä on kyllä merkittävää hyötyä.

Tilanteissa, joissa täytyy tehdä kovia päätöksiä, kohdata ristiriita, nuijia näkemyksensä läpi, saada asioita tapahtumaan, käskyttäessä, tilanteen haltuunotossa - kaikissa näistä on hyötyä mulkkuudesta.

Erityisesti organisaatioiden piikkipaikoilla, joissa armottomuus muuttuu hyveeksi ja menestyksestä kamppaillaan tosissaan, on hyvä omata kyky murtaa vastustus ja olla riittävän armoton niille, jotka asettuvat poikkiteloin. Mulkkuna pitävät, mutta pitäkööt, kunhan tottelevat.

Omien näkemysten lujatahtoinen esittäminen ja puolustaminen esim. työpaikalla on tietysti hyödyllistä, koska siinä on tarkoitus saavuttaa jotain konkreettista, josta on organisaatiolle tai omalle asemalle hyötyä. Mutta silloinkaan en näe provosoinnista oleva mitään hyötyä.

Yleinen mulkkuus käytöksenä (ei luonteen ominaisuutena), jonka käsitin, että asetat TM:n kriteeriksi, sekä provosointi ovat asoita, jotka ovat minulle outoa käytöstä Domilta. Tähän halusin tarkennusta.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #91 : 12.06.2022, 16:12 »
Korjaus. Käytös, joka helposti koetaan mulkkuutena, mutta on meille ominaista. Tätä on aiemmin ketjussa avattu tarkemmin. Provosointi tarkoituksella sen sijaan voi olla joko tapa alleviivata jotakin pointtia, sysätä vastapuoli pois tasapainosta tai yksinkertaisesti se voi olla huonoa käytöstä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1059
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #92 : 12.06.2022, 16:29 »
Korjaus. Käytös, joka helposti koetaan mulkkuutena, mutta on meille ominaista. Tätä on aiemmin ketjussa avattu tarkemmin. Provosointi tarkoituksella sen sijaan voi olla joko tapa alleviivata jotakin pointtia, sysätä vastapuoli pois tasapainosta tai yksinkertaisesti se voi olla huonoa käytöstä.

Omalla kohdallani kusipää vastaa tota mulkkua ja se lukee profiilissakin kun usea lelu on hymyillen sanonut mua kusipääksi  >:D

Monet muut taas pitää mua mulkkuna varsinkin jollei tunne mua yhtään kun pidän aina puoleni tai rakkaitteni ja välillä jopa ihan randomien jos tarve vaatii. Harvemmin jään alakynteen kun tavallinen tallaaja on helppo saada tolaltaan.

Entti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • Koivumäen Herra Fangornin metsästä
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #93 : 12.06.2022, 16:57 »
Korjaus. Käytös, joka helposti koetaan mulkkuutena, mutta on meille ominaista. Tätä on aiemmin ketjussa avattu tarkemmin. Provosointi tarkoituksella sen sijaan voi olla joko tapa alleviivata jotakin pointtia, sysätä vastapuoli pois tasapainosta tai yksinkertaisesti se voi olla huonoa käytöstä.

Hyvä. Tämä selvensi minulle kriteeriäsi, että TrueMaster on mulkku. Kiitos vastauksesta.

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #94 : 12.06.2022, 17:06 »
Olet mahdollisesti oikeassa siinä, että olet yksi harvoista TM kategoriaan kuuluvista. En allekirjoita sitä tämänhetkisen tietämyksen valossa, mutta toisaalta muiden mielipiteillä on hyvin vähän merkitystä.

Tässä kaikessahan on se hienous, että minä en tarvitse sinun määrittelyä sille, mitä minä olen tai en ole. Ja toisalta jos koet tarvetta itse määritellä asiaa, sille voi olla parempikin ilmaisu - pelko - ja lastenleikeissä sitä kutsutaan nimellä kiusaaminen. Mitä siis pelkäät yrittäessäsi määritellä joukkoon kuulumisia / ei kuulumisia? Ja kuka sinut on oikeuttanut siihen muutakuin itse itsellesi?

T: onnellinen oma itse yksinäänkin  :D


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #95 : 12.06.2022, 18:22 »
Olet mahdollisesti oikeassa siinä, että olet yksi harvoista TM kategoriaan kuuluvista. En allekirjoita sitä tämänhetkisen tietämyksen valossa, mutta toisaalta muiden mielipiteillä on hyvin vähän merkitystä.
Tässä kaikessahan on se hienous, että minä en tarvitse sinun määrittelyä sille, mitä minä olen tai en ole.
Niinhän minä juuri sanoin. Olen siis samaa mieltä kanssasi.
Lainaus
Ja toisalta jos koet tarvetta itse määritellä asiaa, sille voi olla parempikin ilmaisu - pelko - ja lastenleikeissä sitä kutsutaan nimellä kiusaaminen.
Ketä tässä nyt kiusataan ja miten? Ja kyllä, kaikki eivät voi olla TrueMastereita, voi itku kun se on kurjaa. Niin todellinen maailma makaa monellakin tavalla ja jos se ei miellytä, niin se on sitten ihan eri kaliiberin ongelma ja siinä en voi auttaa.
Lainaus
Mitä siis pelkäät yrittäessäsi määritellä joukkoon kuulumisia / ei kuulumisia?
Päätelmäsi niin pelon kuin kiusaamisenkin osalta ovat virheellisiä väittämiä, jotka ovat tarkoitushakuisesti provosoivia. En nyt kuitenkaan aio alentua samalle tasolle kanssasi. Minun ei tarvitse perustella sinulle kumpaistakaan sen enempää kuin kenenkään muunkaan tarvitsee perustella hatusta vedettyjä väittämiä.
Lainaus
Ja kuka sinut on oikeuttanut siihen muutakuin itse itsellesi?
TrueMasterien salainen veljeskunta on tämän päätöksen tehnyt, etkä sinä ollut paikalla. Sain samalla kaavun, kultakäädyt, sekä tyylikkään naamion.

Laura

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 641
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #96 : 12.06.2022, 22:21 »
Kuinka moni Master mieltää itsensä TrueMasteriksi? Ihmettelen, että miten Snadistisadisti voit vastata mielipidekysymyksiin koko ryhmän edestä?  ???
Eikö se olisi sama, kun vaikka minä perustaisin kysy masokistibrätiltä ketjun ja vastaisin kaikkien puolesta oman näkemykseni mukaan.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2022, 00:41 kirjoittanut Laura »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #97 : 12.06.2022, 22:55 »
...Provosointi tarkoituksella sen sijaan voi olla joko tapa alleviivata jotakin pointtia, sysätä vastapuoli pois tasapainosta tai yksinkertaisesti se voi olla huonoa käytöstä.

Onko TrueMastereiden yksi tunnusmerkeistä siis huono käytös?

Miten TrueMasterit suhtautuvat siihen, että yksi heidän joukostaan (tietääkseni, en ole nykytilanteesta varma, kun en niin kauheasti ole yhteyksissä TrueMastereihin) on uhkaillut rikosilmoituksella monia ihmisiä?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #98 : 13.06.2022, 08:39 »
Kuinka moni Master mieltää itsensä TrueMasteriksi? Ihmettelen, että miten Snadistisadisti voit vastata mielipidekysymyksiin koko ryhmän edestä?  ???
Eikö se olisi sama, kun vaikka minä perustaisin kysy masokistibrätiltä ketjun ja vastaisin kaikkien puolesta oman näkemykseni mukaan.
Todella harva. Jos olisit kysynyt asiaa viikko sitten, olisi käsiä noussut tällä foorumilla alle kymmenen, jos kaikki käyttäjät olisivat olleet paikalla.

Jos luet ketjun avausviestin ajatuksen kanssa uudemman kerran, niin se vastaa jälkimmäiseen kysymykseesi.

Viimeiseen osaan vastaan, että anna palaa jos siltä tuntuu. Varmasti osaat itse arvioida missä määrin voit heitä edustaa.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #99 : 13.06.2022, 08:50 »
Onko TrueMastereiden yksi tunnusmerkeistä siis huono käytös?
Se on oman kokemukseni mukaan netin käyttäjistä melkoisen osan tunnusmerkkejä.
Lainaus
Miten TrueMasterit suhtautuvat siihen, että yksi heidän joukostaan (tietääkseni, en ole nykytilanteesta varma, kun en niin kauheasti ole yhteyksissä TrueMastereihin) on uhkaillut rikosilmoituksella monia ihmisiä?
Jos joku tekee toista ihmistä kohtaan laittoman uhkauksen tai vaikka perättömän rikosilmoituksen on tekijästä syytä tehdä rikosilmoitus ja laittaa kyseinen henkilö edesvastuuseen teoistaan riippumatta siitä mitä ihmisryhmää/ryhmiä kyseinen yksilö edustaa.

Mitä tulee yksittäisten ihmisten asioiden ruotimiseen tässä ketjussa, siihen en lähde ollenkaan. Ne käräjät ja turpakäräjät voi käydä jossakin muualla.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #100 : 13.06.2022, 09:35 »
Lainaus
Ihmettelen, että miten Snadistisadisti voit vastata mielipidekysymyksiin koko ryhmän edestä?
Tämä vaatikin vielä lisää täydentävää pohdintaa. Sen lisäksi, että meitä on todella vähän, tunnen meistä suurimman osan. Kukaan heistä ei ole kiistänyt kuvaustani. Tämän lisäksi olen tämän identiteetin kantaisä tässä maassa, joten voin kyllä esittää näkemyksiäni sekä tuntemiani TrueMastereita yhdistävistä piirteistä, sekä heidän kanssaan pitkällisten pohdintojen tuloksena syntyneistä mielipiteistä.

Näin tarkkaan ei TM identiteettiä ole koskaan aiemmin määritelty, joten nyt on ylipäätään olemassa ne raamit, jotka meitä pääpiirteissään yhdistvät ja erottavat muista Mastereista. Identiteetin kuvaus saattaa auttaa myös, aiemmin kehittämääni termiä lainatakseni, latentteja TrueMastereita tunnistamaan itsensä.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2823
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #101 : 13.06.2022, 09:58 »
Jos nyt mietitään millaisen paskamyrskyn yleensä saa jos ilmaisee olevansa TM voittaja....
Onkohan oleellista/jotenkin palkitsevaa noiden latenttien tunnistaa itsensä?
Nyt myös kiinnostaa jos joku latentti nyt kokee suurta yhteyttä, niin vaikuttaako tuo muuten kuin kyseisen yksilön egoon? Saako tuosta samanlaisen claimerrin kuin brätti/subi/D joskus heittää kun selittää käytöstään?
Onko olemassa "mensamainen" keskuskomitea?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #102 : 13.06.2022, 10:23 »
Jos nyt mietitään millaisen paskamyrskyn yleensä saa jos ilmaisee olevansa TM voittaja....
Hyvä, että joku on herännyt tätäkin miettimään. Silloin olen päässyt vaikuttamaan edes yhteen ihmiseen ja tämä ei ole ollut turhaa.
Lainaus
1.) Onkohan oleellista/jotenkin palkitsevaa noiden latenttien tunnistaa itsensä?
2.) Nyt myös kiinnostaa jos joku latentti nyt kokee suurta yhteyttä, niin vaikuttaako tuo muuten kuin kyseisen yksilön egoon?
3.) Saako tuosta samanlaisen claimerrin kuin brätti/subi/D joskus heittää kun selittää käytöstään?
4.) Onko olemassa "mensamainen" keskuskomitea?
Lisäsin taas numeroinnit.

1.) Ei todellakaan. Tuskin TrueMasterien stigma on mihinkään kadonnut

2.) Saattaahan se vaikuttaa kivalta, jos löytyy itselle sopiva lokero, jossa on mukava olla. Samalla se helpottaa samanhenkisten tunnistamista ja kontaktoimista, jos sellainen kiinnostaa. Esimerkiksi TrueMaster saunaillat ovat legendaarisia, muista tapahtumista puhumattakaan.

3.) Ei todellakaan. Jokainen vastaa itse tekemisistään ja perseilyistään. Kollektiivinen syyllisyys tai identiteettiin perustuva vapaudut vankilasta-kortti eivät kumpikaan kuulu sivistysvaltioihin.

4.) Kyllä, meillä on väljästi muodostunut keskuskomitea, joka kokoontuu säännöllisesti kerran aurinkokuntamme kierrossa.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #103 : 13.06.2022, 11:15 »
Miten TrueMasterit suhtautuvat siihen, että yksi heidän joukostaan (tietääkseni, en ole nykytilanteesta varma, kun en niin kauheasti ole yhteyksissä TrueMastereihin) on uhkaillut rikosilmoituksella monia ihmisiä?

Se on mielestäni nuhteettoman veronmaksajan oikeus ja velvollisuus, rikollisuutta kohdatessaan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #104 : 13.06.2022, 15:28 »
Miten TrueMasterit suhtautuvat siihen, että yksi heidän joukostaan (tietääkseni, en ole nykytilanteesta varma, kun en niin kauheasti ole yhteyksissä TrueMastereihin) on uhkaillut rikosilmoituksella monia ihmisiä?

Se on mielestäni nuhteettoman veronmaksajan oikeus ja velvollisuus, rikollisuutta kohdatessaan.

Jos Vonsku vähänkään asioista tiedät, niin tiedät sen että ne rikosilmoituksella uhkailut ovat olleet täysin vain keino pelotella. Itse jouduin sellaisen pelottelun uhriksi. Ko. henkilö ei minun mielestäni ole millään tavoin dominoiva tai TrueMaster,vaikka kovasti väittää olevansa.

Mutta se siitä.

(mielenkiinnolla odotan, kilahtaako tämän keskustelun tiimoilta pian sähköpostia ja lisää uhkailua.)