Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 81325 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #195 : 10.07.2022, 13:35 »
Itselläni särähti korvaan tosi pahasti tuo sinun käyttämä termi "kiusaaminen" ja olen sitä yrittänyt omasta näkökulmasta avata. Tarkoitus ei ole mitätöidä sinun tai puolisosi tuntemuksia asian suhteen. Kuten sanoin, että ymmärrän aivan täysin nekin tunteet. Halusin silti avata sen verta taustaa, että kukaan ei tuota kiusaamista käyttänyt motiivina päätöksenteossa. Se, että uskotko tai "lohduttaako" yhtään on sitten eri asia.
Asialla on tässä kaksi ulottuvuutta. Ensiksikin kiusanteko, joka kohdistuu minuun. Sillä ei ole suurtakaan merkitystä, siihen jokainen TM saa tottua aika nopeasti. Toisena ulottuvuutena on se, kuinka häikäilemättömiin temppuihin ’hyvät ihmiset’ ovat valmiita menemään cancel-touhuissaan. Edes syrjintä ei ole keinovalikoiman ulkopuolella, kunhan päästään iskemään pahuuden ytimeen.

Ehkä hallituksesta löytyy jäseniä, jotka ovat aktiivisia baarissa ja haluavat avata tätä asiaa virallisella äänellä? Toki olisi helpompaa jos hallituksen jäsenet olisivat julkisia, niin tietäisi kenellä ohjata kysymystä. Siten heidän voisi katsoa olevan myös tilivelvollisia päätöksistään?
En pidättäisi hengitystäni tämän kanssa. Sen verran on jo aikaa kulunut, että tekosyitä olisi ollut jo aikaa keksiä.

Mr.Vic

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #196 : 11.07.2022, 00:40 »
Itselläni särähti korvaan tosi pahasti tuo sinun käyttämä termi "kiusaaminen" ja olen sitä yrittänyt omasta näkökulmasta avata. Tarkoitus ei ole mitätöidä sinun tai puolisosi tuntemuksia asian suhteen. Kuten sanoin, että ymmärrän aivan täysin nekin tunteet. Halusin silti avata sen verta taustaa, että kukaan ei tuota kiusaamista käyttänyt motiivina päätöksenteossa. Se, että uskotko tai "lohduttaako" yhtään on sitten eri asia.
Asialla on tässä kaksi ulottuvuutta. Ensiksikin kiusanteko, joka kohdistuu minuun. Sillä ei ole suurtakaan merkitystä, siihen jokainen TM saa tottua aika nopeasti. Toisena ulottuvuutena on se, kuinka häikäilemättömiin temppuihin ’hyvät ihmiset’ ovat valmiita menemään cancel-touhuissaan. Edes syrjintä ei ole keinovalikoiman ulkopuolella, kunhan päästään iskemään pahuuden ytimeen.

En olisi yllättynyt heidän keinovalikoimansa laajuudesta.


Ehkä hallituksesta löytyy jäseniä, jotka ovat aktiivisia baarissa ja haluavat avata tätä asiaa virallisella äänellä? Toki olisi helpompaa jos hallituksen jäsenet olisivat julkisia, niin tietäisi kenellä ohjata kysymystä. Siten heidän voisi katsoa olevan myös tilivelvollisia päätöksistään?
En pidättäisi hengitystäni tämän kanssa. Sen verran on jo aikaa kulunut, että tekosyitä olisi ollut jo aikaa keksiä.

Minä en jaa mitään rangaistuksia, ellei lasketa sanktioita sen yhdistyksen kautta, jonka hallituksessa olen.
Ehkä sinun kannattaa kysyä Alexiokselta minkä yhdistyksen hallitukseen hän kuuluu.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1243
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #197 : 11.07.2022, 11:22 »
Ei kai se mikään salaisuus ole, kun lukee tuossa mun nimimerkin alla.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #198 : 11.07.2022, 11:53 »
Ei kai se mikään salaisuus ole, kun lukee tuossa mun nimimerkin alla.

Kaikki varmaankin odottaa, että avaat syyt tuolle jäseneksiottamattomuudelle, ilmeisesti selvät sellaiset on olemassa, ainakin niin on annettu ymmärtää, ja ettei kyse ole kiusanteosta tai ihmisvastaisuudesta.

IKRM

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1243
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #199 : 11.07.2022, 13:33 »
Ei kai se mikään salaisuus ole, kun lukee tuossa mun nimimerkin alla.

Kaikki varmaankin odottaa, että avaat syyt tuolle jäseneksiottamattomuudelle, ilmeisesti selvät sellaiset on olemassa, ainakin niin on annettu ymmärtää, ja ettei kyse ole kiusanteosta tai ihmisvastaisuudesta.

IKRM

Eiköhän Galesi ole jo kirjoittanut ihan tarpeeksi täällä. Itselläni ei ole mitään lisättävää. Henkilöt jotka välittömästi liittyvät tapaukseen voivat varmasti pyytää lisäselvityksiä hallitukselta, mikäli haluavat; sähköposti yhteydenottoja varten on hallitus@akateemisetkinkyt.fi.

Ihan yksityishenkilönä voin vain todeta, että ei kai kinkyjärjestön jäsenyys ole mikään automaattinen oikeus? Varmasti ihan jokainen Suomen järjestö miettii, keitä hyväksytään ja keitä ei.

Marts

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 64
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #200 : 11.07.2022, 14:00 »
Ei kai se mikään salaisuus ole, kun lukee tuossa mun nimimerkin alla.

Kaikki varmaankin odottaa, että avaat syyt tuolle jäseneksiottamattomuudelle, ilmeisesti selvät sellaiset on olemassa, ainakin niin on annettu ymmärtää, ja ettei kyse ole kiusanteosta tai ihmisvastaisuudesta.

IKRM

Eiköhän Galesi ole jo kirjoittanut ihan tarpeeksi täällä. Itselläni ei ole mitään lisättävää. Henkilöt jotka välittömästi liittyvät tapaukseen voivat varmasti pyytää lisäselvityksiä hallitukselta, mikäli haluavat; sähköposti yhteydenottoja varten on hallitus@akateemisetkinkyt.fi.

Ihan yksityishenkilönä voin vain todeta, että ei kai kinkyjärjestön jäsenyys ole mikään automaattinen oikeus? Varmasti ihan jokainen Suomen järjestö miettii, keitä hyväksytään ja keitä ei.

HYY:n sivuilta:

"Kaikille avoin järjestötoiminta kartuttaa käytännön kokemuksia ja tuo yhteen samanhenkisiä ystäviä. Tekemistä löytyy aine- ja tiedekuntajärjestöistä, osakunnista sekä politiikasta, musiikista, urheilusta ja kulttuurista kiinnostuneille. Jos omaa järjestöä ei löydy, voit perustaa sellaisen!"

Onko Häkki kaikille avoin vaiko ei? Sivustolla mainostetaan myös Häkkiä. Sikäli nyt olisi paikka todeta kuinka asia oikeasti on eikä paeta yhteissähköpostin taakse piiloon.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1243
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #201 : 11.07.2022, 14:03 »
Ei kai se mikään salaisuus ole, kun lukee tuossa mun nimimerkin alla.

Kaikki varmaankin odottaa, että avaat syyt tuolle jäseneksiottamattomuudelle, ilmeisesti selvät sellaiset on olemassa, ainakin niin on annettu ymmärtää, ja ettei kyse ole kiusanteosta tai ihmisvastaisuudesta.

IKRM

Eiköhän Galesi ole jo kirjoittanut ihan tarpeeksi täällä. Itselläni ei ole mitään lisättävää. Henkilöt jotka välittömästi liittyvät tapaukseen voivat varmasti pyytää lisäselvityksiä hallitukselta, mikäli haluavat; sähköposti yhteydenottoja varten on hallitus@akateemisetkinkyt.fi.

Ihan yksityishenkilönä voin vain todeta, että ei kai kinkyjärjestön jäsenyys ole mikään automaattinen oikeus? Varmasti ihan jokainen Suomen järjestö miettii, keitä hyväksytään ja keitä ei.

HYY:n sivuilta:

"Kaikille avoin järjestötoiminta kartuttaa käytännön kokemuksia ja tuo yhteen samanhenkisiä ystäviä. Tekemistä löytyy aine- ja tiedekuntajärjestöistä, osakunnista sekä politiikasta, musiikista, urheilusta ja kulttuurista kiinnostuneille. Jos omaa järjestöä ei löydy, voit perustaa sellaisen!"

Onko Häkki kaikille avoin vaiko ei? Sivustolla mainostetaan myös Häkkiä. Sikäli nyt olisi paikka todeta kuinka asia oikeasti on eikä paeta yhteissähköpostin taakse piiloon.

HYY on Helsingin yliopiston opiskelijoiden kattojärjestö. Että sikäli kyllä, yleisesti HYY:n järjestötoiminta on avoin kaikille Helsingin yliopiston opiskelijoille. En usko, että HYY:n alaisiin järjestöihin hyväksytään vapaasti ihan ketä tahansa, enkä edes usko että kaikkiin opiskelijajärjestöihinkään pääsee ihan kuka tahansa opiskelija (esimerkkinä vaikka ainejärjestöt tai poliittisten puolueiden opiskelijajärjestöt).

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2284
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #202 : 11.07.2022, 14:06 »
HYY:n sivuilta:

"Kaikille avoin järjestötoiminta kartuttaa käytännön kokemuksia ja tuo yhteen samanhenkisiä ystäviä. Tekemistä löytyy aine- ja tiedekuntajärjestöistä, osakunnista sekä politiikasta, musiikista, urheilusta ja kulttuurista kiinnostuneille. Jos omaa järjestöä ei löydy, voit perustaa sellaisen!"

Onko Häkki kaikille avoin vaiko ei? Sivustolla mainostetaan myös Häkkiä. Sikäli nyt olisi paikka todeta kuinka asia oikeasti on eikä paeta yhteissähköpostin taakse piiloon.

Olen ymmärtänyt että Häkki (kuten muutkin HYY:n järjestöt) ovat automaattisesti avoimia Helsingin yliopiston opiskelijoille, ei niinkään kaikelle kansalle. Siihen en osaa ottaa kantaa, miten opiskelijakiintiön ulkopuoliset jäsenet valitaan, mutta tämä aihe nyt ylipäätään on jo todella kaukana topicista.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #203 : 12.07.2022, 22:27 »
Ei näistä kukaan ota henkilökohtaista vastuuta päätöksistään ja seiso niiden takana. Pelkkää kiemurtelua, kun on jääty kiinni ja koetetaan saada asia pois näkyviltä mahdollisimman pian. Unohtakaa meidän tekemämme syrjintä ja katsokaa, tuolla on oikeita pahantekijöitä roviolle raahattaviksi!

Eiköhän joku löydy halsteriin, jotta saa hehkuvia hiiliä lapattua oman perseen alta pois.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3013
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #204 : 13.07.2022, 07:35 »
Olin tuhma, en ihan kokonaan lukenut 14 sivullista tekstiä, mutta silmämääräisesti katseltuna en löytänyt tätä kysymystä :

Kuinka yleisesti he, jotka eivät ole TrueMasterita, olettavat TrueMasteruuden (?) olevan valinta ?  ???

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #205 : 13.07.2022, 10:19 »
Olin tuhma, en ihan kokonaan lukenut 14 sivullista tekstiä, mutta silmämääräisesti katseltuna en löytänyt tätä kysymystä :

Kuinka yleisesti he, jotka eivät ole TrueMasterita, olettavat TrueMasteruuden (?) olevan valinta ?  ???
Tämä vaatisi aikamoista spekulointia ja vahvoja, mihinkään perustumattomia olettamuksia tuntemattomista ihmisistä. Sellaisten, varsin ennakkoluuloisten lausumien antaminen ei ole järin avarakatseista ja näin muodoin pidättäydyn siitä, kun ei ole harmainta aavistustakaan asiasta.

Blondewolf

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #206 : 13.07.2022, 14:44 »
Ei. En puhu sinusta. Viittaan ainoastaan tapaan, jolla asiaa mitätöit, sekä siihen ettei sellaiseen passaa ryhtyä jos toimii luottamustehtävässä organisaatiossa, joka esiintyy suvaitsevaisuuden ja inklusiivisuuden edistäjänä.

Olet harhautunut luulemaan tai ainakin esität että "inklusiivisuuden" pyrkimys olisi puhtaaseen hyväksyvyyteen mikä ei voisi olla kauempana totuudesta. He harjoittavat repressive tolerance politiikka missä vain ja ainoastaan heidän esittämät mielipiteet ovat hyväksyttäviä, moraalisia ja niillä on oikeus tulla esitetyksi. Muiden ie väärien ryhmien tai poikkeavia mielipiteitä ei tule sietää. Eli se on vain autoritarismia eri eturyhmille kuin muissa ideologioissa. No pikkasen ohi aiheesta  ;).

Olen kyllä itsekkin kuullut Häkin jäsenyyskiistoista vaikka en hesalainen olekkaan mutta jäänyt epäselväksi että perustelevatko he päätöksiään kuin ilmoittavat hakijoille vastauksensa vai tuleeko vaan hyv/hylky ja sitten homma menee spekulaatioksi.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #207 : 13.07.2022, 15:02 »
Olet harhautunut luulemaan tai ainakin esität että "inklusiivisuuden" pyrkimys olisi puhtaaseen hyväksyvyyteen mikä ei voisi olla kauempana totuudesta. He harjoittavat repressive tolerance politiikka missä vain ja ainoastaan heidän esittämät mielipiteet ovat hyväksyttäviä, moraalisia ja niillä on oikeus tulla esitetyksi.
Viittaatko tässä siis vääriä mielipiteitä omaavien henkilöiden perheenjäsenten cancelointiin riippumatta kyseisen ihmisen henkilökohtaisista näkemyksistä, asenteista ja maailmankatsomuksesta? Siitä tässä nimittäin on kyse. Pidätkö sitä oikeutettuna, vaikka se on ihan lakiin kirjattuna määritelmänä syrjintää?
Lainaus
Muiden ie väärien ryhmien tai poikkeavia mielipiteitä ei tule sietää. Eli se on vain autoritarismia eri eturyhmille kuin muissa ideologioissa. No pikkasen ohi aiheesta  ;).
Kyllä, Pohjois-Korealla ja Venäjällä on paljon opittavaa HÄKIn suunnalta tässä. Mainitut tosin eivät juurikaan edes yritä väittää olevansa jollakin tavalla avarakatseisia ja hyväksyviä.
Lainaus
Olen kyllä itsekkin kuullut Häkin jäsenyyskiistoista vaikka en hesalainen olekkaan mutta jäänyt epäselväksi että perustelevatko he päätöksiään kuin ilmoittavat hakijoille vastauksensa vai tuleeko vaan hyv/hylky ja sitten homma menee spekulaatioksi.
Eivät näemmä perustele edes syrjintäepäilyjen tullessa päivänvaloon. Johtuen siitä, ettei asiallisia perusteluja ole olemassa ja vastuunkanto on kivaa vain kun sitä vaaditaan muilta. Toisekseen ikävät asiat on mukavampi vaieta kuoliaaksi.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1243
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #208 : 13.07.2022, 15:10 »
Kyllä, Pohjois-Korealla ja Venäjällä on paljon opittavaa HÄKIn suunnalta tässä. Mainitut tosin eivät juurikaan edes yritä väittää olevansa jollakin tavalla avarakatseisia ja hyväksyviä.

Olisit nyt vielä maininnut Häkin kulttuurimarxismin ja kommunismin.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #209 : 13.07.2022, 15:37 »
Sillä ei ole tämän syrjintätapauksen kanssa mitään tekemistä.

Vai onko, nyt kun toit sen HÄKKIläisenä esiin? Saatoinhan erehtyä. Sieltäkö se totuus putkahti?

Edit: Lisätty viimeinen kappale.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2022, 16:10 kirjoittanut Snadistisadisti »